problem motor gti 88kw
- HoRSiK
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 994
- Registrován: 20 bře 2008 09:58
- Rok narození: 1988
- Skutečné jméno: Jakub
- Bydliště: Brno, Blansko
- Kontaktovat uživatele:
problem motor gti 88kw
zdarec panove potrebuju pomoct s identifikaci problemu, vypada to dost podobne jako tu psal jeden kolega nedavno problemy s mickem... takze pred nejakou dobou mi zacala tect expanzka tak se mi jeden den za cesty auto celkem prehralo skoro na 100 stupnu a zmizelo dost vody, dolil jsem cca 3 litry destilky... dalsi den sem sundal expanzku provizorne ju zalepil a dolil tu vodu... no a dneska jsem po ceste do Brna za jizdy najednou zjistil ze se zase prehriva i za jizdy tak sem si rikal ze zase chcije expanzka, ale po zastaveni (auto jeste topilo takze v radiatoru byla voda) jsem hned koukl pod auto a zadna voda netekla, otevru kapotu a koukam ze z merky vylitalo dost oleje, nejaka ta decka to asi byla... no a kdyz sem oteviral expanzku tak tam byl dost velkej tlak a kdyz sem ju otevrel tak v expanzce byla voda, a po otevreni jak se uvolnil tlak tak hnedka zmizla dolu, opet sem dolil cca 3 litry destilky... no a ted k chodu motoru, rychlostne to jede porad stejne v podani vykonu neni citit rozdil, ale cca do 3000 otacek kdyz jedu na malo plynu tak ma motor divnej zvuk jinej nez predtim jako by jel nebo vynechaval jeden valec, kdyz to zustane zahraty stat na volnobeh tak ten sam od sebe spadnul na cca 850 otacek z 1000 a zvuk ma fakt divnej jako by jel jen na 3 valce, kdyz je to studeny a nahodim to tak hrci normalne ale po zahrati to zase spadne a je ten zvuk divnej... teplota oleje ani ne 90 tak jako vzdycky, vodu jsem popsal, tlak oleje jak jsem tu uz nekde psal za jizdy lita kolem 4-5 baru... na malo plynu jeden jakoby na 3 valce a pod vic plynem hrci normalne... z vyfuku nejde bilej dym coz by u takovyho ubytku vody asi sakra mel ne pokud by to byla hlava nebo tesneni?
nepady? potkalo se to? nebo to bude blok/hlava/tesneni?
nejde mi do hlavy ten velkej tlak v chladicim okruhu ze to udrzi vodu v expanzce aniz by tekla dolu, je mozny ze by neco zacalo tlakovat do chlad. okruhu a voda mizela z expanzky tou malou hadickou co z ni vede? to by teoreticky mohlo pokud jedu vetsi otacky vic plynu vetsi tlak vic by to tam tlacilo vzduch a voda by sice do expanzky sla ale zpatky z ni uz ne a proto by se to prehrivalo...
nepady? potkalo se to? nebo to bude blok/hlava/tesneni?
nejde mi do hlavy ten velkej tlak v chladicim okruhu ze to udrzi vodu v expanzce aniz by tekla dolu, je mozny ze by neco zacalo tlakovat do chlad. okruhu a voda mizela z expanzky tou malou hadickou co z ni vede? to by teoreticky mohlo pokud jedu vetsi otacky vic plynu vetsi tlak vic by to tam tlacilo vzduch a voda by sice do expanzky sla ale zpatky z ni uz ne a proto by se to prehrivalo...
- pichy
- Prudič
- Příspěvky: 4510
- Registrován: 27 kvě 2008 12:35
- Skutečné jméno: Lukiiino
- tel.:: 777844991
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem motor gti 88kw
mám ten samý problém u rallye, ale chod motoru mám teda normální. voda mi vždycky uteče tou přepadovou hadicí na expanzce. mám podezření na ztěřelé hadice, kterými mi voda taky protéká a díky kterým se do oběhu dostává vzduch. proto to taky tak hřeje a tlakuje
_____________
Peugeot 205 1.9 rallye (1990) - voiture mythique
Subaru Outback 3.0 H6 (2004)
Honda Civic 1.6 V-Tec (2005)
ex:
Hrozně moc Subaru :-)
Saab 9-5 Aero 2,3 Turbo SportCombi (2005)
Peugeot 205 1.9 CTi (1991)
Citroen ZX Break 1.9 TD (1997)
Peugeot 205 1.1 (1992)
Peugeot 205 1.1 (1990)
Peugeot 205 1.1 (1987)
Peugeot 205 1.9 rallye (1990) - voiture mythique
Subaru Outback 3.0 H6 (2004)
Honda Civic 1.6 V-Tec (2005)
ex:
Hrozně moc Subaru :-)
Saab 9-5 Aero 2,3 Turbo SportCombi (2005)
Peugeot 205 1.9 CTi (1991)
Citroen ZX Break 1.9 TD (1997)
Peugeot 205 1.1 (1992)
Peugeot 205 1.1 (1990)
Peugeot 205 1.1 (1987)
- Sonny
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 393
- Registrován: 03 pro 2007 22:25
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Ondrej
- Bydliště: Chlumec n. Cidlinou
Re: problem motor gti 88kw
Hele porádím ti zatím varijantu která není finančně tak náročná Já jsem takhle uvařil MI16.A Nevěděl jsem proč.Z ničeho nic.A pokaždé co jsem se jel projed.Měl jsem samé co ty.Hledal jsem to hodně dlouho až už jsem strácel pomalu trpělivost zkus rozdělat ovzdušňovací hadičku od termostatu.Je tam spusob samoovzdušnění.Pokud se tohle ucpe nebo ucpe se ti škrtící klapka.Od termostatu ti neuteče vzduch a začne se to přehřívat.Já měl u MI16 to že se mě rzí ucpalo to ohřívání klapky a po měsíci motoru v autě šel zase ven a oprava Pokud to hle vše bude OK.Tak si myslím těsnění pod hlavou
Peugeot 205 1.9 GTI
Peugeot 205 Dimma - Prodáno
Peugeot 205 1.8 GRD pracujicí kára - RIP
Peugeot 306 HDI
VW Passat Variant 125Kw Rodinné Vozítko
Peugeot 205 GTI - Vítej doma, po deseti letech
Peugeot 205 Dimma - Prodáno
Peugeot 205 1.8 GRD pracujicí kára - RIP
Peugeot 306 HDI
VW Passat Variant 125Kw Rodinné Vozítko
Peugeot 205 GTI - Vítej doma, po deseti letech
- HoRSiK
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 994
- Registrován: 20 bře 2008 09:58
- Rok narození: 1988
- Skutečné jméno: Jakub
- Bydliště: Brno, Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem motor gti 88kw
Sonny diky za tip, ale nakonec sem na to ani nekoukal kolem toho termostatu, sundal sem hadice kolem nalevky oleje a vsude bila az zluta emulze takze tesneni nebo hlava, v oleji je asi taky voda ptze je takovej divne hnedej...
- HoRSiK
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 994
- Registrován: 20 bře 2008 09:58
- Rok narození: 1988
- Skutečné jméno: Jakub
- Bydliště: Brno, Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem motor gti 88kw
co panove myslite ze to bude "jen tesneni" ? prosim reknete ze jo
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: problem motor gti 88kw
snad jo Hlavně ti přeju aby si nic neurval až to budeš povolovat
Re: problem motor gti 88kw
jj můžu vyprávět
- HoRSiK
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 994
- Registrován: 20 bře 2008 09:58
- Rok narození: 1988
- Skutečné jméno: Jakub
- Bydliště: Brno, Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem motor gti 88kw
no vzhledem k tomu jak byly zatim zarezly a zarvany skoro vsecky srouby co sem na tom aute povoloval tak se toho docela bojim nicmene vyhlasim anketu na to kdo mi prijede na pomoc, nejsem vybaven momentakem a nerad bych se rypal v motoru poprve sam
- Saibot
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 414
- Registrován: 11 črc 2007 11:12
- Rok narození: 1981
- Skutečné jméno: Mario
- Bydliště: Slowakia
Re: problem motor gti 88kw
nechcem ta strasit, ale podobne sa to prejavovalo aj umna.. ale hlavne olej tlacil von cez nalevku.. rozobral som ho, kruzky aj vlozky so KO
205GTi - GTi power
1.9GTi 94KW rally car - in progress
306 1.4 - auto pre dôchodcu
1.9GTi 94KW rally car - in progress
306 1.4 - auto pre dôchodcu
- HoRSiK
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 994
- Registrován: 20 bře 2008 09:58
- Rok narození: 1988
- Skutečné jméno: Jakub
- Bydliště: Brno, Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem motor gti 88kw
pres nalevku nebo pres merku? me vylitla trocha oleje pres merku, a to si myslim ze to bylo v ten moment kdyz to zrovna ruplo to tesneni, pak uz to tama nelitalo... do nalevky to netlaci tam se akorat udelala ta bilozluta emulze...