auto nejede,chcípá, ztráta výkonu - VYŘEŠENO.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 73
- Registrován: 25 zář 2010 12:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Tomas
- Bydliště: Hodonín/Brno
auto nejede,chcípá, ztráta výkonu - VYŘEŠENO.
Mám velký problém, popíšu ho.
Mám 205 gti,1.9, 88 kw.
Kde je relé od palivového čerpadla? Mám pocit, že mi do něj nejde elektrika.
Kdy se spouští palivové čerpadlo? Při druhé poloze klíčku nebo až se startem motoru? Protože mně vůbec ani při druhé poloze nezabzučí.
Ráno jsem jel do práce a asi po půl kilometru motor ztratil výkon tím způsobem, že při zařazené rychlosti vůbec netáhl a hrozně se dusil, jakoby tam nešel benzín. Když jsem ale vyřadil, tak po brnknutí do plynu šel krásně do otáček , pouze při zařazené rychlosti nešel vůbec do otáček a např. na dvojku jsem auto nemohl vytočit ani na víc jak 2000 ot/min. Když jsem zastavil, tak se pomalu snižovaly otáčky až do zdechnutí. Pokud jsem ale zase přidal plyn, tak se nechal motor ochotně vytočit.
Napadá Vás, čím to může být? Při zařazené rychlosti žádný výkon, bylo to jakobych měl puštěný plynový pedál, jen občas cukl a chytl se... ale bál jsem se ,že nedojedu ani k domu. Ale jakmile jsem zmáčkl spojku nebo vyřadil, dal se krásně vytočit...
Mám dojem, že to bude vadným relé co ovládá palivové čerpadlo, protože při otočení klíčku do druhé polohy se čerpadlo vůbec nesepne. ( nejde tam proud)
Jinak pojistka na pal. čerpadlo je v pořádku.
ještě dodatek, když motor skape a hned ho znovu natočím, tak okamžitě bez problémů naskočí, ale během 20-40 vteřin zase zdechne..
Díky za rady, už jsem kompletně vyčerpal síly a znalosti..
Mám 205 gti,1.9, 88 kw.
Kde je relé od palivového čerpadla? Mám pocit, že mi do něj nejde elektrika.
Kdy se spouští palivové čerpadlo? Při druhé poloze klíčku nebo až se startem motoru? Protože mně vůbec ani při druhé poloze nezabzučí.
Ráno jsem jel do práce a asi po půl kilometru motor ztratil výkon tím způsobem, že při zařazené rychlosti vůbec netáhl a hrozně se dusil, jakoby tam nešel benzín. Když jsem ale vyřadil, tak po brnknutí do plynu šel krásně do otáček , pouze při zařazené rychlosti nešel vůbec do otáček a např. na dvojku jsem auto nemohl vytočit ani na víc jak 2000 ot/min. Když jsem zastavil, tak se pomalu snižovaly otáčky až do zdechnutí. Pokud jsem ale zase přidal plyn, tak se nechal motor ochotně vytočit.
Napadá Vás, čím to může být? Při zařazené rychlosti žádný výkon, bylo to jakobych měl puštěný plynový pedál, jen občas cukl a chytl se... ale bál jsem se ,že nedojedu ani k domu. Ale jakmile jsem zmáčkl spojku nebo vyřadil, dal se krásně vytočit...
Mám dojem, že to bude vadným relé co ovládá palivové čerpadlo, protože při otočení klíčku do druhé polohy se čerpadlo vůbec nesepne. ( nejde tam proud)
Jinak pojistka na pal. čerpadlo je v pořádku.
ještě dodatek, když motor skape a hned ho znovu natočím, tak okamžitě bez problémů naskočí, ale během 20-40 vteřin zase zdechne..
Díky za rady, už jsem kompletně vyčerpal síly a znalosti..
Naposledy upravil(a) tomasso dne 20 črc 2011 18:55, celkem upraveno 3 x.
---------------------------------------------------------------
Pug 205 GTI, 1.9l, 88 kw, black Pocket Rocket ! :)
,,S vysokým výkonem budeš rychlý v přímce, s nízkou hmotností všude."
Colin Chapman (zakladatel společnosti Lotus)
Pug 205 GTI, 1.9l, 88 kw, black Pocket Rocket ! :)
,,S vysokým výkonem budeš rychlý v přímce, s nízkou hmotností všude."
Colin Chapman (zakladatel společnosti Lotus)
- ebarta1
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 05 čer 2010 20:13
- Skutečné jméno: Vlado
- Bydliště: Most
Re: auto nejde
relé na čerpadlo je u brzdovýho válce
a možná ti vynechává čerpadlo úplně
zkus propojit kontakty na relé aby bylo jako sepnutý a změr napětí na čerpadle
a možná ti vynechává čerpadlo úplně
zkus propojit kontakty na relé aby bylo jako sepnutý a změr napětí na čerpadle
Peugeot 205 GTi ´89
-
- Uživatel
- Příspěvky: 73
- Registrován: 25 zář 2010 12:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Tomas
- Bydliště: Hodonín/Brno
Re: auto nejde
no zitra to zkusit muzu. A kdy má sepnout palivové čerpadlo? už při otočení do druhé polohy nebo až se startem motoru? Jen je mi divné, že prostě na volnoběh se dá motor krásně vytáčet jako nic, ale jakmile mám zařazenou rychlost a chci jet, tak ani za boha...ebarta1 píše:relé na čerpadlo je u brzdovýho válce
a možná ti vynechává čerpadlo úplně
zkus propojit kontakty na relé aby bylo jako sepnutý a změr napětí na čerpadle
---------------------------------------------------------------
Pug 205 GTI, 1.9l, 88 kw, black Pocket Rocket ! :)
,,S vysokým výkonem budeš rychlý v přímce, s nízkou hmotností všude."
Colin Chapman (zakladatel společnosti Lotus)
Pug 205 GTI, 1.9l, 88 kw, black Pocket Rocket ! :)
,,S vysokým výkonem budeš rychlý v přímce, s nízkou hmotností všude."
Colin Chapman (zakladatel společnosti Lotus)
- ebarta1
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 05 čer 2010 20:13
- Skutečné jméno: Vlado
- Bydliště: Most
Re: auto nejde
čerpadlo beží až s motorem
ještě mě napadlo čidlo volnoběhu na klapce
ale taky to tipuju na kabel k čidlu teploty vody pro ŘJ, kterej se při jízdě o neco klepe
ještě mě napadlo čidlo volnoběhu na klapce
ale taky to tipuju na kabel k čidlu teploty vody pro ŘJ, kterej se při jízdě o neco klepe
Peugeot 205 GTi ´89
-
- Uživatel
- Příspěvky: 73
- Registrován: 25 zář 2010 12:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Tomas
- Bydliště: Hodonín/Brno
Re: auto nejede,chcípá,při zařazené rychlosti ztráta výkonu
kabel k čidlu teploty vody pro ŘJ? a co ten má co společného s chcípáním motoru i při stání?
Jinak to čidlo na klapce mě taky napadlo, ale s tou se vůbec nic nedělalo a snad je v pohodě... Třeba když auto nakopnu, tak ujede 500 metrů v pohodě, ale pak ztratí výkon a je dojeté. Jinak po skapání a následném nastartování motor cca 10 vteřin krásně drží volnoběh, ale až pak začnou zase klesat otáčky. Řekl bych, že jakmile se trochu motor zahřeje, začne se to sr*t...
Jinak to čidlo na klapce mě taky napadlo, ale s tou se vůbec nic nedělalo a snad je v pohodě... Třeba když auto nakopnu, tak ujede 500 metrů v pohodě, ale pak ztratí výkon a je dojeté. Jinak po skapání a následném nastartování motor cca 10 vteřin krásně drží volnoběh, ale až pak začnou zase klesat otáčky. Řekl bych, že jakmile se trochu motor zahřeje, začne se to sr*t...
---------------------------------------------------------------
Pug 205 GTI, 1.9l, 88 kw, black Pocket Rocket ! :)
,,S vysokým výkonem budeš rychlý v přímce, s nízkou hmotností všude."
Colin Chapman (zakladatel společnosti Lotus)
Pug 205 GTI, 1.9l, 88 kw, black Pocket Rocket ! :)
,,S vysokým výkonem budeš rychlý v přímce, s nízkou hmotností všude."
Colin Chapman (zakladatel společnosti Lotus)
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: auto nejede,chcípá,při zařazené rychlosti ztráta výkonu
a zkoušel jsi vyblikat chyby?
- ebarta1
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 05 čer 2010 20:13
- Skutečné jméno: Vlado
- Bydliště: Most
Re: auto nejede,chcípá,při zařazené rychlosti ztráta výkonu
no právě proto mě napadlo to čidlo, možná se ti někde zkratuje a ŘJ pak neví teplotu motoru a dává blbě palivo, ale to by nedělalo takovej bordel, jenom by to hůř jelo
jestli to dělá to jak to popisuješ tak bych šel první po tom čerpadle a kabelech k němu,
protože ti asi vynechává dodávka paliva
jestli to dělá to jak to popisuješ tak bych šel první po tom čerpadle a kabelech k němu,
protože ti asi vynechává dodávka paliva
Peugeot 205 GTi ´89
-
- Uživatel
- Příspěvky: 73
- Registrován: 25 zář 2010 12:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Tomas
- Bydliště: Hodonín/Brno
Re: auto nejede,chcípá,při zařazené rychlosti ztráta výkonu
Chlapi, tak jsem přišel na nové poznatky.
Chyby jsem vyblikal, hodilo to 51 - lambda sonda 1 a 52-pomer paliva a vzduchu mimo toleranci.
Tak jsem se s tim dva dny rypal, vycistil veskere spoje a konektory, sel po dratech od ŘJ, čerpadlo jsem připojil na baterku a zjistil, že funguje, dráty taky porušené nebyly. Tak jsem to sváděl buď na ucpaný pal. filtr anebo na zanesený vstřikovač, ale ještě než jsem chtěl něco z toho měnit, zkusil jsem odpojit lambdu. A voilá, problémy zmizely a jede to snad ještě líp než bez ní.
Volnoběh krásně drží a že by auto nějak cukalo, to vůbec. Fakt, prostě to bez lambdy nádherně běží, výkon to má jako předtím, paráda. Otázka je, zda to bude víc papat paliva. po týdnu ježdění se mrknu na svíčku, zda je mokrá nebo naopak.
Takže je na vině pravděpodobně lambda sonda. Buď je zanesená nebo prostě po 21 letech odešla. Zkusím ji vyjmout a očistit, příp. pokud to bude blbnout, seženu novou.
P.S. vadí, když budu delší dobu jezdit bez ní? pokud bude vše řádně šlapat?
Chyby jsem vyblikal, hodilo to 51 - lambda sonda 1 a 52-pomer paliva a vzduchu mimo toleranci.
Tak jsem se s tim dva dny rypal, vycistil veskere spoje a konektory, sel po dratech od ŘJ, čerpadlo jsem připojil na baterku a zjistil, že funguje, dráty taky porušené nebyly. Tak jsem to sváděl buď na ucpaný pal. filtr anebo na zanesený vstřikovač, ale ještě než jsem chtěl něco z toho měnit, zkusil jsem odpojit lambdu. A voilá, problémy zmizely a jede to snad ještě líp než bez ní.
Volnoběh krásně drží a že by auto nějak cukalo, to vůbec. Fakt, prostě to bez lambdy nádherně běží, výkon to má jako předtím, paráda. Otázka je, zda to bude víc papat paliva. po týdnu ježdění se mrknu na svíčku, zda je mokrá nebo naopak.
Takže je na vině pravděpodobně lambda sonda. Buď je zanesená nebo prostě po 21 letech odešla. Zkusím ji vyjmout a očistit, příp. pokud to bude blbnout, seženu novou.
P.S. vadí, když budu delší dobu jezdit bez ní? pokud bude vše řádně šlapat?
---------------------------------------------------------------
Pug 205 GTI, 1.9l, 88 kw, black Pocket Rocket ! :)
,,S vysokým výkonem budeš rychlý v přímce, s nízkou hmotností všude."
Colin Chapman (zakladatel společnosti Lotus)
Pug 205 GTI, 1.9l, 88 kw, black Pocket Rocket ! :)
,,S vysokým výkonem budeš rychlý v přímce, s nízkou hmotností všude."
Colin Chapman (zakladatel společnosti Lotus)
- pichy
- Prudič
- Příspěvky: 4510
- Registrován: 27 kvě 2008 12:35
- Skutečné jméno: Lukiiino
- tel.:: 777844991
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: auto nejede,chcípá,při zařazené rychlosti ztráta výkonu
nevadí, akorát na STK to bude vadit
_____________
Peugeot 205 1.9 rallye (1990) - voiture mythique
Subaru Outback 3.0 H6 (2004)
Honda Civic 1.6 V-Tec (2005)
ex:
Hrozně moc Subaru :-)
Saab 9-5 Aero 2,3 Turbo SportCombi (2005)
Peugeot 205 1.9 CTi (1991)
Citroen ZX Break 1.9 TD (1997)
Peugeot 205 1.1 (1992)
Peugeot 205 1.1 (1990)
Peugeot 205 1.1 (1987)
Peugeot 205 1.9 rallye (1990) - voiture mythique
Subaru Outback 3.0 H6 (2004)
Honda Civic 1.6 V-Tec (2005)
ex:
Hrozně moc Subaru :-)
Saab 9-5 Aero 2,3 Turbo SportCombi (2005)
Peugeot 205 1.9 CTi (1991)
Citroen ZX Break 1.9 TD (1997)
Peugeot 205 1.1 (1992)
Peugeot 205 1.1 (1990)
Peugeot 205 1.1 (1987)
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: auto nejede,chcípá,při zařazené rychlosti ztráta výkonu
na stk ne, ale na emisích
- ebarta1
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 05 čer 2010 20:13
- Skutečné jméno: Vlado
- Bydliště: Most
Re: auto nejede,chcípá,při zařazené rychlosti ztráta výkonu
no vidíš
blbě ti radim a přitom jezdím sám 14 dní s odpojenou lambdou
blbě ti radim a přitom jezdím sám 14 dní s odpojenou lambdou
Peugeot 205 GTi ´89