Takže určo hadice. našel sem na konci kde se dává na turbo praskliny na vnitřní i vnější straně, něco málo sem ořezal aby šla víc narazit na turbo, znova sem zapojel reg. ventil a když tomu nandám tak to i teď při těch 0,5 BAR odfoukne:) takže v pondělí jedu tady u náš na vrakáč, snad jí tam bude mít, jinak Peugeot a to se prohnu:) stačilo že sem tam kupoval tyčky řazení který sem musel všechny předělat aby to sedělo
Tak prob. stále přetrvává, i přesto, že sem pořídil zdravou tlakovou hadici. Turbo fuurt tlačí na jeho max. nastavení 0,5, když odpojim regulátor tak turbo odfoukne už při 0.7-0.8 BAR.. Jeden mechanik povídal že je to prostě tim, že to turbo dosáhne svýho max. plnícího tlaku a proto odfoukne.. Jinej říkal zase že si nemyslí že to bude turbem, že bude buďto špatně nastavenej motor nebo jiná malá prkotina, a že to hledat nebude páč bych to nezaplatil:) tak nevim nevim.. zjistil sem že mám skříplou hadičku co jde od nádrže dolu k trubce pod autem, ještě tohle udělám a pak snad asi jen vylučovací metoda, vzít turbo z vrakoviště na zálohu atd.. fakt už nevim
n to nevím to turbo, by odfouknout nemělo, nevím přesně co tím jako myslíš přešně, ale mám vyzkoušeno že turbo KKK mě tlačilo 1,9bar pak sem ubral, takže můj názor je že turbo když má dostatek spalin tak bude tlačit dokud něco nepraskne, 0,8 baru je dost málo to by chtělo zkontrolovat jesli ti funguje přidavač nafty, jinde bych to nehledal, pokud nefunguje de tam málo nafty a tím pádem motor dává málo spalin pro pohon turba, jaký máš čerpadlo lukas nebo bosch???
n jesli máš bosche tak tam membrána vodejde málokdy, to je náký divný nevím sice jakou hadičku pod nádrží myslíš ale vodvzdušnění nádrže to dělat nebude tím sem si jistý
měl sem zalomenou hadičku co de z nádrže dolu a pak do trubky pod autem.. Tu sem včera vyměnil a nic se nezměnilo:) Dneska sem tlakoval mezichladič, taky je dobrej.
muhehe:) pufání turba vyřešeno, sací tuning hadice od vzduch.filtru k turbu byla měkká, a při vyšších ot. se jednoduše zcucla:) takže turbo už nepřestává táhnou, nicméně na max. nastavení nedá víc než 0,5 BAR.. výfuk vnitřní průměr 53mm by měl být dostačující, nebo ne?
Jinak turbo má velice krátkej doběh otáček, ozkoušeli jsme to roztočením motoru do spíš vyšších ot., a poslouchal sem přes dřevěný polínko Turbo, zastavilo se po 1,5 vteřině.. podle toho co znám a co sem slyšel taky neni zrovna správně
n hele průměr výfuku 53 musí stačit já měl na svým td trubku z obyč diesela a ta má snad jen kolem 40ceti mm a tlačilo to normálně, a jako nechci radit ale přes dřevěný polínko bych jako nic neposlouchal páč je to marný, ani sem to nikdy neslyšel tuto metotdu, jako přes kovovou tyčku nebo trubku to jo, ale polínko??? N a taky nevím co přesně myslíš doběhem turba
edit: no ale jako turbo by se mělo dotáčet o něco dýl to jako jo ale spíš bych to poslouchal vejfukem než polínkem na turbu,
Vůli na hřídelce sem kontroloval když sem tam ten motor dával, je tam cca 1mm vůle.
Jináč sem na to už přišel:) měl sem měkkou sací hadici která se ve vyšších otáčkách zcucla:)) Mam odpojenej ten regulační ventil a dostanu se na max 1 BAR, tak mě napadá druhá věc, jakej máš průměr sací hadice?
+ nemáš někde fotku jak máš na tom TD tahanou tu sací hadici?
n 1mm by měl bejt v poho, n a průměr sání n mám tam tu hadici co byla na obyč dieselu(rozřezanou na kousky teda a pospojovanou jinak) ale mám takový tuchy že to má 50mm ale jistej si nejsem
edit: skus mrknout sem http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f ... 17&start=0
náký fotky tam sou nic lepšího nemám, je to prostě za motorem skoro jako u 306 ale o něco níž, jako těsně nad výfukem a u turba je 360ti stupňový koleno