Zdravím ešte raz, no keď už som sem zavítal po dlhej dobe kvôli problému so spojkou možno je čas spraviť aj GTi ktoré mi stojí už zo rok v garáži. Problém je v tom že autu kolíšu otáčky presne v pravidelných intervaloch, občas sa stane že ked nemám trochu pridaný plyn klesnú otáčky tak že to až skape. čo mi je divné auto nestratilo vôbec na výkone (alebo len minimálne) no hocičo nad 2500 3000 otáčok končí strašnou tmavou dýmovou clonou za autom . Ako prvé ma napadlo tesnenie pod hlavou, no netratí sa mi ani voda ani olej tak som hlavu ešte nezhadzoval... Je to nejaké ževraj 1.6 GTi no bližšie netuším, v papieroch mám úplne niečo iné napísané, bohvie z čoho to poskladal ten týpek čo mi to predával...
Budem vďačný za každú radu
Ked kolíšu otáčky tak to môže byť šupatkom pridavneho vzduchu včera mi na ňom praskla hadica a robilo mi presne to isté okrem toho dymu ked nežere olej može byť niečo s váhou vzduchu alebo lambdou tým pádom je bohatá zmes.
nj dými to dosť na čierno, tak asi predsa len pojde dole hlava a dalej sa uvidí...
Lambdu som hladal, no márne prešiel som od zvodov všetko a po lambde ani stopy vie mi niekto s GTi povedať kde je lambda presne? ešte to môžem pozrieť, ale tak čo si pamatám tam ozaj nikde nebola
Tak hoši som to dneska natočil po dlhej dobe, už to robí úplne niečo iné :D normálne pridám plyn na 4000 napríklad, pustím plyn a úplne presne si to tých 4000 aj drží až kým nevypnem motor... chvílu to nechcelo chytiť, potom jak som ho točil som pridal plyn, naskočilo, udrbalo takú hnedú jebu z výfuku a za tým už len taký viac menej biely kúdel, predtým si pamatám že z toho išiel tmavý dym... doprdele no netuším čo tomu je, aj mechanik sa na to pozeral vybúraný ten skonštatoval že motor je v pohode, že to len niečo s elektrikou bude, nejaké čidlá alebo kerá mária
Peugeot 405 1.8 248 00 km 74kw 1995 Sorento Green + krémový interiér :)
čo bolo :
Peugeot 605 3.0 v6 208 000 Km 125 Kw 1992 Modrá
Peugeot 205 1.6 GTi 156 000 km 83kw 2.4.1993 Sorento Green Najkrajšie jazdy môjho života
Volkswagen Golf 3 1.4 CL Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.9 GTi 88Kw Predané . Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.1 44kw 143 000 Km Rv 1990 Takmer Rallye ....Predané...
Peugeot 205 1.9 GTi94Kw 1990 170 865 KM Teraz ho trápi Dypid
Peugeot 205 1.6 GTi 1986 163 000 Km :: R.I.P ::
Peugeot 405 MI16 Le Mans 210 000 Km 1989 Biela
Peugeot 405 1.6 (XU52C) 1992 101 000 Km Bez TP švajčiar... Jediný karburátor čo som mal
Tak páni problém vyriešený, ten idiot od ktorého som to kúpil nadrbal miesto vzduchového filtra nejaký molitan alebo také niečo a normálne to ztoho filtra scuclo až do sania, preto ho tak dusilo a držalo otáčky, lebo to nepustilo klapku do pôvodnej polohy... ešte bol palec na rozdelovači viac menej rozpadnutý na dve časti, ten som vymenil a ide jak nové :)
Fotku motora nemám, ale prikladám jednu celého auta :) http://imageshack.us/photo/my-images/82 ... 00810.jpg/
No doprdele podla toho čo to robilo, to vyzeralo na milión vecí že môže byť zlých, tak sa mi do toho nechcelo ani púšťať a nakoniec to bola 10-minutová záležitosť
Ešte trochu od veci otázka páni, riadenie mi ide strašne ztuha, neviem či to za ten rok v garáži zatuhlo alebo čo, ale proste strašne zle sa stým točí (sú tam síce 16ky kolá, ale aj tak to ide až moc ztuha) kde nájdem nejaké maznice na riadenie, alebo niečo čo by sa dalo premazať?