problem s kurenim
- blackdragon
- 205 its my life
- Příspěvky: 716
- Registrován: 08 dub 2008 13:09
- Rok narození: 1977
- tel.:: 0
- Bydliště: Bratislava, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
problem s kurenim
caute.
Mam drobny problem s kurenim.
Pokial je kurenie zapnute na privod vzduchu z vonku (vid foto), ventilator nezopne. .
Akonahle ovladanie prepnem na recirkulaciu vzduchu, ventilator bezi bez problemov. V tomto pripade sa daju otacky aj regulovat.
Tak mi to nedalo, rozobral som ovladaci panel a zistil som, ze asi nerozumiem ako to ovladanie potenciometra funguje.
Podla merania maju piny konektora c.3 & 4 +12V (su vodivo prepojene na plosaku).
Pin c.5 ma -12V. Takze, ak je na ovladacom panely nastavene nasavanie vzduchu z vonka, metlicky potenciometra by mali behat iba po pine c.4. (+12V) a neuzatvaraju obvod. Chyba tam nieco? Co som prehliadol?
Mam drobny problem s kurenim.
Pokial je kurenie zapnute na privod vzduchu z vonku (vid foto), ventilator nezopne. .
Akonahle ovladanie prepnem na recirkulaciu vzduchu, ventilator bezi bez problemov. V tomto pripade sa daju otacky aj regulovat.
Tak mi to nedalo, rozobral som ovladaci panel a zistil som, ze asi nerozumiem ako to ovladanie potenciometra funguje.
Podla merania maju piny konektora c.3 & 4 +12V (su vodivo prepojene na plosaku).
Pin c.5 ma -12V. Takze, ak je na ovladacom panely nastavene nasavanie vzduchu z vonka, metlicky potenciometra by mali behat iba po pine c.4. (+12V) a neuzatvaraju obvod. Chyba tam nieco? Co som prehliadol?
.......blackdragon
Aktualny autopark:
Peugeot 205 GTI (1.9l, 88kW)
Audi A4 Avant 1.9 TDI quattro (1.9l, 96kW, quattro)
R.I.P.:
Mazda 323 GT (1.6L, 77kW)
Mazda 323 GLX (1.6L 77kW)
Mazda 323 GTX (1.6l, 110 kW, 4WD), 2ks
Aktualny autopark:
Peugeot 205 GTI (1.9l, 88kW)
Audi A4 Avant 1.9 TDI quattro (1.9l, 96kW, quattro)
R.I.P.:
Mazda 323 GT (1.6L, 77kW)
Mazda 323 GLX (1.6L 77kW)
Mazda 323 GTX (1.6l, 110 kW, 4WD), 2ks
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: problem s kurenim
většina topení ve 205kách fouká pouze při nasávání vzduchu z venku. Když točíš doleva, tak pouze zavíráš klapku, ale nejde mě dohlavy, že to máš obráceně nepřeskákali vzadu ozubený převody, že by se pak pootočilo ovládání
- blackdragon
- 205 its my life
- Příspěvky: 716
- Registrován: 08 dub 2008 13:09
- Rok narození: 1977
- tel.:: 0
- Bydliště: Bratislava, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s kurenim
Asi som z toho uz magor.drakenx700 píše:většina topení ve 205kách fouká pouze při nasávání vzduchu z venku. Když točíš doleva, tak pouze zavíráš klapku, ale nejde mě dohlavy, že to máš obráceně nepřeskákali vzadu ozubený převody, že by se pak pootočilo ovládání
Takze vetrak by mal bezat iba ak je je ovladac otoceny do prava?
.......blackdragon
Aktualny autopark:
Peugeot 205 GTI (1.9l, 88kW)
Audi A4 Avant 1.9 TDI quattro (1.9l, 96kW, quattro)
R.I.P.:
Mazda 323 GT (1.6L, 77kW)
Mazda 323 GLX (1.6L 77kW)
Mazda 323 GTX (1.6l, 110 kW, 4WD), 2ks
Aktualny autopark:
Peugeot 205 GTI (1.9l, 88kW)
Audi A4 Avant 1.9 TDI quattro (1.9l, 96kW, quattro)
R.I.P.:
Mazda 323 GT (1.6L, 77kW)
Mazda 323 GLX (1.6L 77kW)
Mazda 323 GTX (1.6l, 110 kW, 4WD), 2ks
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: problem s kurenim
u většiny topení jo. ale sou i topení, který maj i nasávací otvor z auta a tam běží větrák při natočení ovladače do obou stran.
- blackdragon
- 205 its my life
- Příspěvky: 716
- Registrován: 08 dub 2008 13:09
- Rok narození: 1977
- tel.:: 0
- Bydliště: Bratislava, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s kurenim
Kurnik...teraz som si neni isty. Mam dojem, ze motor vetraku bezal pri otoceni na obe strany.drakenx700 píše:u většiny topení jo. ale sou i topení, který maj i nasávací otvor z auta a tam běží větrák při natočení ovladače do obou stran.
Ale nejazdil som na 205-ke asi 4-5 mesiacov, nepouzival som ten vetrak od predoslej zimy a teraz som si vazne neni isty ci to skutocne fukalo alebo sa mi to iba zda. U vsetkych predoslych aut (rozne tovarenske znacky) to fukalo v oboch pripadoch.
Ked sa ale pozeram na ten potenciometer, tak to podla mna fukat nemoze....ak z toho ovladania nieco nevypadlo.
"Kefka" na potenciometry prosto pri otoceni ovladaca do lava beha iba po +12V a tym padom nemoze uzatvorit obvod na -12V a vetrak nefunguje. Asi pred 1.5 rokom som menil cely panel kurenia, lebo mal vydrate kontakty. Skusim do pohladat v garazi, ci ten nie je iny.
Uz som z toho vazne jelen....
.......blackdragon
Aktualny autopark:
Peugeot 205 GTI (1.9l, 88kW)
Audi A4 Avant 1.9 TDI quattro (1.9l, 96kW, quattro)
R.I.P.:
Mazda 323 GT (1.6L, 77kW)
Mazda 323 GLX (1.6L 77kW)
Mazda 323 GTX (1.6l, 110 kW, 4WD), 2ks
Aktualny autopark:
Peugeot 205 GTI (1.9l, 88kW)
Audi A4 Avant 1.9 TDI quattro (1.9l, 96kW, quattro)
R.I.P.:
Mazda 323 GT (1.6L, 77kW)
Mazda 323 GLX (1.6L 77kW)
Mazda 323 GTX (1.6l, 110 kW, 4WD), 2ks
- pichy
- Prudič
- Příspěvky: 4510
- Registrován: 27 kvě 2008 12:35
- Skutečné jméno: Lukiiino
- tel.:: 777844991
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s kurenim
mám dva p205 a ani jeden nefouká na polohu doleva. ani žádné z těch aut, co jsem měl před tím. ten nákres na tom kolečku je matoucí. směrem doleva určuješ jen intenzitu smradu, který jde z motoru do kabiny
_____________
Peugeot 205 1.9 rallye (1990) - voiture mythique
Subaru Outback 3.0 H6 (2004)
Honda Civic 1.6 V-Tec (2005)
ex:
Hrozně moc Subaru :-)
Saab 9-5 Aero 2,3 Turbo SportCombi (2005)
Peugeot 205 1.9 CTi (1991)
Citroen ZX Break 1.9 TD (1997)
Peugeot 205 1.1 (1992)
Peugeot 205 1.1 (1990)
Peugeot 205 1.1 (1987)
Peugeot 205 1.9 rallye (1990) - voiture mythique
Subaru Outback 3.0 H6 (2004)
Honda Civic 1.6 V-Tec (2005)
ex:
Hrozně moc Subaru :-)
Saab 9-5 Aero 2,3 Turbo SportCombi (2005)
Peugeot 205 1.9 CTi (1991)
Citroen ZX Break 1.9 TD (1997)
Peugeot 205 1.1 (1992)
Peugeot 205 1.1 (1990)
Peugeot 205 1.1 (1987)
- blackdragon
- 205 its my life
- Příspěvky: 716
- Registrován: 08 dub 2008 13:09
- Rok narození: 1977
- tel.:: 0
- Bydliště: Bratislava, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s kurenim
Jj..matouci to je.pichy píše:mám dva p205 a ani jeden nefouká na polohu doleva. ani žádné z těch aut, co jsem měl před tím. ten nákres na tom kolečku je matoucí. směrem doleva určuješ jen intenzitu smradu, který jde z motoru do kabiny
Takze ak je to ovladanie otocene do lava, tak vzduch ide iba naporovo? Ziadny vetrak?
.......blackdragon
Aktualny autopark:
Peugeot 205 GTI (1.9l, 88kW)
Audi A4 Avant 1.9 TDI quattro (1.9l, 96kW, quattro)
R.I.P.:
Mazda 323 GT (1.6L, 77kW)
Mazda 323 GLX (1.6L 77kW)
Mazda 323 GTX (1.6l, 110 kW, 4WD), 2ks
Aktualny autopark:
Peugeot 205 GTI (1.9l, 88kW)
Audi A4 Avant 1.9 TDI quattro (1.9l, 96kW, quattro)
R.I.P.:
Mazda 323 GT (1.6L, 77kW)
Mazda 323 GLX (1.6L 77kW)
Mazda 323 GTX (1.6l, 110 kW, 4WD), 2ks
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: problem s kurenim
jo přesně tak
- blackdragon
- 205 its my life
- Příspěvky: 716
- Registrován: 08 dub 2008 13:09
- Rok narození: 1977
- tel.:: 0
- Bydliště: Bratislava, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s kurenim
Dik...drakenx700 píše:jo přesně tak
.......blackdragon
Aktualny autopark:
Peugeot 205 GTI (1.9l, 88kW)
Audi A4 Avant 1.9 TDI quattro (1.9l, 96kW, quattro)
R.I.P.:
Mazda 323 GT (1.6L, 77kW)
Mazda 323 GLX (1.6L 77kW)
Mazda 323 GTX (1.6l, 110 kW, 4WD), 2ks
Aktualny autopark:
Peugeot 205 GTI (1.9l, 88kW)
Audi A4 Avant 1.9 TDI quattro (1.9l, 96kW, quattro)
R.I.P.:
Mazda 323 GT (1.6L, 77kW)
Mazda 323 GLX (1.6L 77kW)
Mazda 323 GTX (1.6l, 110 kW, 4WD), 2ks