motor TU
- tomas1280
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1441
- Registrován: 23 kvě 2009 21:00
- Skutečné jméno: Tomas
- Bydliště: Topoľčany
motor TU
čaute
Ak ste niekto menil vodne cerpadlo na TU motore menil ste aj tesnenie na dekli z ktoreho idu 2hadice (1-chladic dole , 2 kurenie ) .?.
Tak jak aj min rok aj tento mi tadial po naliati nemrzky (1 k 1) zacalo kvapkat
Ak ste niekto menil vodne cerpadlo na TU motore menil ste aj tesnenie na dekli z ktoreho idu 2hadice (1-chladic dole , 2 kurenie ) .?.
Tak jak aj min rok aj tento mi tadial po naliati nemrzky (1 k 1) zacalo kvapkat
http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=10&t=4501
Renault Megan Scenic 1.9 DT
Peugeot 205 1.1 rv96 3dvierko -žije v Senici
Peugeot 205 1.1 rv93 PEGY -padla v tom najlepsom
Škoda 105L rv1987 -už mŕtva
podle předpisů jezdíme všichni :)
Renault Megan Scenic 1.9 DT
Peugeot 205 1.1 rv96 3dvierko -žije v Senici
Peugeot 205 1.1 rv93 PEGY -padla v tom najlepsom
Škoda 105L rv1987 -už mŕtva
podle předpisů jezdíme všichni :)
Re: motor TU
Já jsem tohle vždycky měl k tomu tak přírostlý, že jsem to akorát zlomil a pak sháněl nový :-) Jinak na přetěsnění stačí silikon (nejlépe červený, ale měl by stačit i černý nebo zelený - záleží na teplotě).
Jinak pokud se do toho pustíš, tak hlavně opatrně, protože ten plastovej blbinec stojí cca 900 a pokud si dobře pamatuju, tak jinde než v peugeotu se koupit nedal.
Jinak pokud se do toho pustíš, tak hlavně opatrně, protože ten plastovej blbinec stojí cca 900 a pokud si dobře pamatuju, tak jinde než v peugeotu se koupit nedal.
- tomas1280
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1441
- Registrován: 23 kvě 2009 21:00
- Skutečné jméno: Tomas
- Bydliště: Topoľčany
Re: motor TU
uz to robim 2x 8-((
Ja som to mal/mam zo zeleza :)
Drzia ho 2srobi.
Nadrgal som tam kopu cerveneho a dufam,ze ho nemrzka zas nerozozere..
Ja som to mal/mam zo zeleza :)
Drzia ho 2srobi.
Nadrgal som tam kopu cerveneho a dufam,ze ho nemrzka zas nerozozere..
http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=10&t=4501
Renault Megan Scenic 1.9 DT
Peugeot 205 1.1 rv96 3dvierko -žije v Senici
Peugeot 205 1.1 rv93 PEGY -padla v tom najlepsom
Škoda 105L rv1987 -už mŕtva
podle předpisů jezdíme všichni :)
Renault Megan Scenic 1.9 DT
Peugeot 205 1.1 rv96 3dvierko -žije v Senici
Peugeot 205 1.1 rv93 PEGY -padla v tom najlepsom
Škoda 105L rv1987 -už mŕtva
podle předpisů jezdíme všichni :)
Re: motor TU
Tak pak jedině udělat si těsnění z klingeritu (nevím jak se to řekne u vás), je to prostě ten materiál, ze kterého se dělají těsnění :-)
Kdyby jsi nebyl ze SVK tak bych ti ho klidně us poslal, ale takhle se to nevyplatí :-)
Kdyby jsi nebyl ze SVK tak bych ti ho klidně us poslal, ale takhle se to nevyplatí :-)
- tomas1280
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1441
- Registrován: 23 kvě 2009 21:00
- Skutečné jméno: Tomas
- Bydliště: Topoľčany
Re: motor TU
to je ten papier ze ;) ten mam
Asi hovorime obaja o niecom inom pretoze papier ti je k nicomu.
Asi hovorime obaja o niecom inom pretoze papier ti je k nicomu.
http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=10&t=4501
Renault Megan Scenic 1.9 DT
Peugeot 205 1.1 rv96 3dvierko -žije v Senici
Peugeot 205 1.1 rv93 PEGY -padla v tom najlepsom
Škoda 105L rv1987 -už mŕtva
podle předpisů jezdíme všichni :)
Renault Megan Scenic 1.9 DT
Peugeot 205 1.1 rv96 3dvierko -žije v Senici
Peugeot 205 1.1 rv93 PEGY -padla v tom najlepsom
Škoda 105L rv1987 -už mŕtva
podle předpisů jezdíme všichni :)
Re: motor TU
A z čeho je to těsnění? nebo co to tam je teď?
- tomas1280
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1441
- Registrován: 23 kvě 2009 21:00
- Skutečné jméno: Tomas
- Bydliště: Topoľčany
Re: motor TU
ty si myslel to iste.?. toto tam mas z plastu.?.?.
klasicka guma ( O kruzok) jak je aj na rozdelovači.
uvidim zajtra a co to bude robit.
Ked uz to tu mam tak co vsetko vymenit na tomto motore.?.?.?.
mam zatial predstavu pri generalke TU dalsieho auta menit :
sviecky
kable
tesnenie pod hlavou
znizit a zarovnat hlavu
mozno srobi na makovicu
zabrusit ventili
vodnu pumpu
tesnenie olejovej vane
tesnenie rozdelovaca
t. veka ventilov
sacie a vyfukove tesnenie
rozvodova sada
klinovy remen
silentbloky motora -kolko ich tam vlastne je .?.
Zabudol som na niečo , alebo niečo čo by ste este vymenili na motore (okrem čidiel)
klasicka guma ( O kruzok) jak je aj na rozdelovači.
uvidim zajtra a co to bude robit.
Ked uz to tu mam tak co vsetko vymenit na tomto motore.?.?.?.
mam zatial predstavu pri generalke TU dalsieho auta menit :
sviecky
kable
tesnenie pod hlavou
znizit a zarovnat hlavu
mozno srobi na makovicu
zabrusit ventili
vodnu pumpu
tesnenie olejovej vane
tesnenie rozdelovaca
t. veka ventilov
sacie a vyfukove tesnenie
rozvodova sada
klinovy remen
silentbloky motora -kolko ich tam vlastne je .?.
Zabudol som na niečo , alebo niečo čo by ste este vymenili na motore (okrem čidiel)
http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=10&t=4501
Renault Megan Scenic 1.9 DT
Peugeot 205 1.1 rv96 3dvierko -žije v Senici
Peugeot 205 1.1 rv93 PEGY -padla v tom najlepsom
Škoda 105L rv1987 -už mŕtva
podle předpisů jezdíme všichni :)
Renault Megan Scenic 1.9 DT
Peugeot 205 1.1 rv96 3dvierko -žije v Senici
Peugeot 205 1.1 rv93 PEGY -padla v tom najlepsom
Škoda 105L rv1987 -už mŕtva
podle předpisů jezdíme všichni :)
Re: motor TU
Já to mám nějaký jiný. Pokud je to O kroužek tak bych ho vyměnil za novej a bude klid. Důležitý je pečlivě očistit dosedací plochy, protože voda si cestu vždycky najde.tomas1280 píše:ty si myslel to iste.?. toto tam mas z plastu.?.?.
klasicka guma ( O kruzok) jak je aj na rozdelovači.
uvidim zajtra a co to bude robit.
Ked uz to tu mam tak co vsetko vymenit na tomto motore.?.?.?.
mam zatial predstavu pri generalke TU dalsieho auta menit :
sviecky
kable
tesnenie pod hlavou
znizit a zarovnat hlavu
mozno srobi na makovicu
zabrusit ventili
vodnu pumpu
tesnenie olejovej vane
tesnenie rozdelovaca
t. veka ventilov
sacie a vyfukove tesnenie
rozvodova sada
klinovy remen
silentbloky motora -kolko ich tam vlastne je .?.
Zabudol som na niečo , alebo niečo čo by ste este vymenili na motore (okrem čidiel)
Jinak co se týká GO TUčka tak záleží v jakém je stavu.
Určitě srovnat hlavu, vyměnit gufera, zabrousit dosedací plochy + ventily, těsnění pod hlavu, těsnění sání výfuku, gufera na vačce a rozdělovači, a pak záleží jak vypadá spodek to už je individuální (šály na klice, šály na ojnice, pístní kroužky popřípadě výbrus nebo nový vložky).
Pak vyměnit všechny díly pro pravidelnej servis takže filtry rozvody pumpu svíčky případně i ty kabely.
Re: motor TU
Jinak ještě jsem zapomněl na gufera na klice, případně pružinu a pístek olejového čerpadla to už je tak nějak snad všechno :-)
- tomas1280
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1441
- Registrován: 23 kvě 2009 21:00
- Skutečné jméno: Tomas
- Bydliště: Topoľčany
Re: motor TU
motor zatial neni
v buducej peugeotke
to chcem robit
aby som sa nebal
jazdit dalej
ovela dalej..
A jak si na tom s klimou hh
v buducej peugeotke
to chcem robit
aby som sa nebal
jazdit dalej
ovela dalej..
A jak si na tom s klimou hh
http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=10&t=4501
Renault Megan Scenic 1.9 DT
Peugeot 205 1.1 rv96 3dvierko -žije v Senici
Peugeot 205 1.1 rv93 PEGY -padla v tom najlepsom
Škoda 105L rv1987 -už mŕtva
podle předpisů jezdíme všichni :)
Renault Megan Scenic 1.9 DT
Peugeot 205 1.1 rv96 3dvierko -žije v Senici
Peugeot 205 1.1 rv93 PEGY -padla v tom najlepsom
Škoda 105L rv1987 -už mŕtva
podle předpisů jezdíme všichni :)
Re: motor TU
Tak určitě udělat hlavu všechno přetěsnit a zkontrolovat spodek.
Já s klimou zatím nijak mám jí na půdě, teď minulý týden jsem přivezl klimu ze ZXka citronu tak k ní sháním zapojení elektriky a na jaře se bude skládat.
Já s klimou zatím nijak mám jí na půdě, teď minulý týden jsem přivezl klimu ze ZXka citronu tak k ní sháním zapojení elektriky a na jaře se bude skládat.
- Dlavka
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 994
- Registrován: 24 bře 2011 20:46
- Rok narození: 1993
- Skutečné jméno: David
- Bydliště: Zašová
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor TU
Sorry za ot ale tys koupil tehdy tu klimu ze slovenska nebo z kama a ted si koupil este tu z toho ZX?? A co se vsechno na tom nasem TU motoru musi premenit??
Re: motor TU
jj přesně tak ta ze slovenska je origo do 309 GTI, ale nikdo neví jestli funguje takže jsem teď přivezl ze ZXka 1.4 takže stejnej motor a všechno kromě výparníku použiju ze ZXka a výparník kterej je v topení tak ten použiju z tý 309. Akorát termostat má více kabelů a čidlo na tlak taky takže potřebuju zjistit jak to všechno je u ZXka pozapojovaný. Jinak přeměnit se nemusí takřka nic, Musíš mít akorát dvojitou řemenici silnější altík (já třeba budu mít altík zezadu jako u vodního čerpadla) ale jinak v podstatě v motoru nic neměníš. Pravděpodobně budu dávat i to servo takže to bude pěkná skládačka ale výsledek bude dokonalej. Kdyžtak více po SZ ať to tady nezasíráme