Peugeot 205 1.9 (94 kW ne dlouho :D)
Moderátor: rada
-
- 205 its my life
- Příspěvky: 568
- Registrován: 12 kvě 2008 20:30
- Bydliště: Brumov-Bylnice
- Kontaktovat uživatele:
Peugeot 205 1.9 (94 kW ne dlouho :D)
Takze ze slovak jsem si dovezl novou peginu vsichni kolem tvrdi ze jsem blazen a ze se mam jit lecit .
-
- 205 its my life
- Příspěvky: 568
- Registrován: 12 kvě 2008 20:30
- Bydliště: Brumov-Bylnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 205 1.9 (94 kW ne dlouho :D)
tak pokud prijde pristi tyden staly prevod tak by se o vikendu mohl konecne odehrat prvni start motoru uz se tesim
-
- 205 its my life
- Příspěvky: 568
- Registrován: 12 kvě 2008 20:30
- Bydliště: Brumov-Bylnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 205 1.9 (94 kW ne dlouho :D)
Tak auto jiz je v provozu jezdi jak pila jedinou nevyhodou jsou 13" kola se kterymi to nedrzi a hrabe to i na 5ku doufam ze projdu prez STK a pak se dodela interier
-
- 205 its my life
- Příspěvky: 568
- Registrován: 12 kvě 2008 20:30
- Bydliště: Brumov-Bylnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 205 1.9 GTi-RR-IGNITECH
tak velka prestavba ala motor vetsi karby a programovatelne zapalovani jsem zvedavy jestli to ten motor jeste rozdycha
-
- 205 its my life
- Příspěvky: 568
- Registrován: 12 kvě 2008 20:30
- Bydliště: Brumov-Bylnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 205 1.9 (94 kW ne dlouho :D)
Tak timto bych chtel zhrnout sve poznatky ze zavodu VSVZ 2012:
Neskusenost se soutezi takoveho formatu ve mne jiz od zacatku vzbuzovala stres a nejistotu.Pri rannim prejezdu do vizovic nam bohuzel zacala zlobit technika a stratila se nam podstatna cast koni.Takze nastup to SZ1 byl pro mne opravdu stresujici.Po odstartovani s vozem rovnajicimu se sotva tak jizdnimu kolu jsem nasbiral hned nekolik t...restnych bodu po "propaleni" dvou retarderu a nasledne na ledove plotne vycestoval mimo trat odkud me museli tlacit.Byl jsem psychycky na absolutnim dne a mysleslenkama na odstup.Ale do SZ2 (barak) jsme nastoupili a dojeli bez trestnych bodu ale v pomalejsim tempu.A na prejezdu svitla opet nova nadeje kde se nam podarilo obudit ztracene kone.Jenze start SZ3 mi dal opet facku prez celou hubu nebot kone opet nekde na pastve.V pulce SZ3 se konici obudily a ja dostal neskutecnou chut bojovat.Po proleteni zbytku SZ se mi rozjel usmev a muj navigator mi zdelil cituju "ty sas uz konecne naucil jezdit" :D .Na prejezdu nam odesel ventilator topeni a my zacinali pomalu mrznout.Do SZ4 jsem nastoupil s "blokem" v hlave ze se da vse jeste dohnat a letel az zbytecne rychle do ledovych pasazi ktere me 3x vyskolily nekolika osklivymy vylety mimo trat ale v poradku jsme dojeli.V servisni zone jsme "zpravili" topeni a nastoupili do SZ5 ve ktere jsme pojeli dokonce takove kapacity jako Stanislav Milička :D.Do druhe puly zavodu jsem nastoupil s pocitem ze dulezite bude dojet v poradku domu.SZ6 jsme projeli ciste a SZ7 taktez.V SZ8 jsem zacinal mit viru ve spravne cteni rozpisu meho spolujezdce.Naces jsme si v cili SZ8 vzajemne potrasli a pogratulovali k uspesnemu dojeti. Potykali jsme se s neskusenostmi,technickymy zavadami,stresem a ja nevim cim vsim ale chut bojovat jsme neztratili a dojeli domu cely a zdravi a s temer kompletnim vozem takze pro mne napoprve uspesna ucast v zavodu VSVZ.
Neskusenost se soutezi takoveho formatu ve mne jiz od zacatku vzbuzovala stres a nejistotu.Pri rannim prejezdu do vizovic nam bohuzel zacala zlobit technika a stratila se nam podstatna cast koni.Takze nastup to SZ1 byl pro mne opravdu stresujici.Po odstartovani s vozem rovnajicimu se sotva tak jizdnimu kolu jsem nasbiral hned nekolik t...restnych bodu po "propaleni" dvou retarderu a nasledne na ledove plotne vycestoval mimo trat odkud me museli tlacit.Byl jsem psychycky na absolutnim dne a mysleslenkama na odstup.Ale do SZ2 (barak) jsme nastoupili a dojeli bez trestnych bodu ale v pomalejsim tempu.A na prejezdu svitla opet nova nadeje kde se nam podarilo obudit ztracene kone.Jenze start SZ3 mi dal opet facku prez celou hubu nebot kone opet nekde na pastve.V pulce SZ3 se konici obudily a ja dostal neskutecnou chut bojovat.Po proleteni zbytku SZ se mi rozjel usmev a muj navigator mi zdelil cituju "ty sas uz konecne naucil jezdit" :D .Na prejezdu nam odesel ventilator topeni a my zacinali pomalu mrznout.Do SZ4 jsem nastoupil s "blokem" v hlave ze se da vse jeste dohnat a letel az zbytecne rychle do ledovych pasazi ktere me 3x vyskolily nekolika osklivymy vylety mimo trat ale v poradku jsme dojeli.V servisni zone jsme "zpravili" topeni a nastoupili do SZ5 ve ktere jsme pojeli dokonce takove kapacity jako Stanislav Milička :D.Do druhe puly zavodu jsem nastoupil s pocitem ze dulezite bude dojet v poradku domu.SZ6 jsme projeli ciste a SZ7 taktez.V SZ8 jsem zacinal mit viru ve spravne cteni rozpisu meho spolujezdce.Naces jsme si v cili SZ8 vzajemne potrasli a pogratulovali k uspesnemu dojeti. Potykali jsme se s neskusenostmi,technickymy zavadami,stresem a ja nevim cim vsim ale chut bojovat jsme neztratili a dojeli domu cely a zdravi a s temer kompletnim vozem takze pro mne napoprve uspesna ucast v zavodu VSVZ.