velikost vstřiků
velikost vstřiků
Existuje nějaká tabulka, nebo třeba stránka, kde bych zjistil velikosti vstřikovačů PSA? Rozdělují se nějak podle čísel, nebo i barev? Díky
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: velikost vstřiků
http://www.bosch.com.au/content/languag ... ectors.pdf na gtidrivers to někde bylo a už sem to někomu i hledal, ale nějka to nemůžu najít
Re: velikost vstřiků
Dík, hraju si trochu s E85, ale koukám, že něco většího než 260cc se bude u PSA asi těžko shánět.
- TomGTI
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1043
- Registrován: 17 led 2006 15:58
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: velikost vstřiků
Tabulka kde zjistíš informace o vstřikovačích se nedělí podle značek automobilek ale jedině podle výr. čísla výrobce.
Jinak,není jednoduší přidat tlak než měnit vstřiky?
Jinak,není jednoduší přidat tlak než měnit vstřiky?
Re: velikost vstřiků
Jojo, vím o tom, ale mám občas slušný přístup k dílum na Citroeny, tak se pokouším prvně podívat tady. Tlak už jsem zvedal, ale zkončilo to skoro na 5Bar, pak už to bylo pořád stejný. Motor se začne krásně roztáčet, ale někde mezi 3-3,5t otáček je strašná díra, jak kdybych pustil plyn, pak se začne znovu rotáčet, ale neni to ono. Na benzín jede parádně. Tak mě napadlo, jestli už vstřiky ve vyšších otáčkách nejedou na doraz (i když se mi tomu nechce moc věřit). Ještě dost přemýšlým, že bych si nechal přehrát soft v jednotce, ale takhle by to bylo jednodužší a jakási kur** 5tisíc, co mi jen prodlouží dobu vstřiku se mi moc kupovat nechce.
Jde o XU10J4RS.
Jde o XU10J4RS.
Re: velikost vstřiků
Pokud má díru na E85 a na benzín šlape jak hodinky tak nebude problém ve vstřikách, ale logicky v palivu Resp. v softu ŘJ
205 GTi 1.6 75kw (1986) - Making best Hot Hatch even better for two years:
309 front wishbones, 205 1.9 GTi 88kw front hubs, 307 front brakes (283 mm), 309 GTi rear beam, 309 GTi rear brakes (247 mm), XU9JYH engine, uni ball gear links...
208 GTi 1.6 THP 200, 147kw (2013)
309 front wishbones, 205 1.9 GTi 88kw front hubs, 307 front brakes (283 mm), 309 GTi rear beam, 309 GTi rear brakes (247 mm), XU9JYH engine, uni ball gear links...
208 GTi 1.6 THP 200, 147kw (2013)
Re: velikost vstřiků
Na E85 se musí přidat okolo 30% paliva, aby to šlo jak má, takže jestli ty vstřiky to množství nezvládnou, tak to logicky chce větší. Další varianta je upravit řj, nebo prodloužit dobu vstřiku za pomoci kouzelné krabičky.
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: velikost vstřiků
nebo přidat pátej vstřikovač jako to dělalo turbo technics v případě 1.9 gti turbo
Re: velikost vstřiků
Jo a kdo mi k tomu postaví jednotku. Nemáš o tom někde článek? Jen tak ze zvědavosti...
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: velikost vstřiků
zkusim něco pohledat ( udělalo by se to jednoduše, přidělal by si to paralelně k jednomu vstřiku a hned by tam bylo o 25 procent paliva víc )
http://205gtidrivers.com/articles/e2-5thinjector.html
http://205gtidrivers.com/articles/e2-5thinjector.html
- TomGTI
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1043
- Registrován: 17 led 2006 15:58
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: velikost vstřiků
Podle mě stejně ze sériovou jednotkou toho moc na E85 nenaděláš,asi jako nejlepší varianta co se výkonu a peněz týče tak bych šel do toho Unchipu co nabízí na TF.
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: velikost vstřiků
jako jestli ti jde o cenu paliva, tak bych tam dal sekvenční plyn ( teda pokud s tim hodláš najet aspoň 20 ročně), výkon stejnej, nic ti nezrezne v motoru a nádrž se dá pod auto místo rezery. cena je většinou kolem 25000. Já o tom do xsary tak dost uvažoval, ale nakonec jsem začal jezdit mhd a omezil jsem provoz auta
Re: velikost vstřiků
No já si hlavně rád hraju . O plynu sem taky jednu dobu přemýšlel, ale prý ty motory na LPG dost trpí, nevím, co je na tom pravdy...
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: velikost vstřiků
ventily to vydržej a když ne, tak jse tam přidává aditivum který si to samo vstřikuje....
- powl
- Uživatel
- Příspěvky: 163
- Registrován: 03 úno 2009 19:00
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Pavel
- tel.:: 0
- Bydliště: Chrudim
Re: velikost vstřiků
Vidim to stejne, zacal sem chodit pesky a neni to tak spatny Jinak mne xsara mile prekvapila - vcera Jablonec -> Blansko s vozejkem s motorkou a zpet bez vozejku spotreba 6,3. Takze kaslu na jezdeni po meste kazi to prumery Ethanol se mne zda bejt moc drahej na to, abych mu venoval vetsi pozornost...vinorak píše:jako jestli ti jde o cenu paliva, tak bych tam dal sekvenční plyn ( teda pokud s tim hodláš najet aspoň 20 ročně), výkon stejnej, nic ti nezrezne v motoru a nádrž se dá pod auto místo rezery. cena je většinou kolem 25000. Já o tom do xsary tak dost uvažoval, ale nakonec jsem začal jezdit mhd a omezil jsem provoz auta
Už jen Xsara 1,8 8V
1986 Nissan Patrol 3,3 TD Wagon - nedám si pokoj
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny!
1986 Nissan Patrol 3,3 TD Wagon - nedám si pokoj
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny!