Tak už je to tady! Po několika marných pokusech oživit a přetěsnit stávající čerpadlo jsem se rozhodl ho vyměnit. Potřeboval bych stručný návod na výměnu, popř. na co si dát pozor, kde co a jak zajistit, nastavit atd... případně kdyby někdo z okolí šumperka byl ochoten za mírnou úplatu mi s tím pomoci byl bych velmi vděčen- přivezu -odvezu...Stavající čerpadlo blbne- motor chytne na brnk, normálně se rozjedu všechno v pohodě a za chvíly začne cukat, nejde vúbec do otáček, někdy to chcípne, jede to jako by se něco přidíralo, z toho jedu podruhé a jede normálně pak zase nastartuju a zase ty problémy...startuje to normálně jak taplý tak studený takže vzduch si myslím že tam nebude. Trysky mám udělaný a filtr vyměněný. Díky všem za rady a názory
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
V loni jsem to všechno měl venku- komplet vyčištěná nádrž, sací koš, hadice nový, netknutý zústaly jen trubky ale tam problém nevidím do ted to normálně jezdilo ale studený to trochu cukalo vždy ale ted se z tím nedá jet, po rovině z toho dostanu 60-70 max. a hrozně to škube a občas při podřazení chcípne. Za ten návod bych ti byl moc vděčný
sundáš dekl rozvodů
sundáš PP kolo
dáš klíč na šroub řemenice a natočíš si rozvody na "rysky"- musítí pod startérem zapadnout nějaká tyčka(6-7čka vrták) přes blok do díry do setrváku (je to jistotta, kdyby se něco nevyvedlo)
zaaretuješ vačku a čerpadlo (šroub skrz rozvodová kola do bloku)
povolíš matky co drží čerpadlo- vytočíš zadní matku- tu na kterou se skoro nedostaneš(myslím, že sem menil jen čerpadlo ten hajzl co drří čerpadlo na bloku sem nevyndaval)
na rozvodovém kole čerpadla je namontovaný stahovák tak za pomocí něho odrazíš rozvodové kolo od čerpadla
a ted:
odmontuješ matky co drží čerpadlo(máš je povolené tak půjdou rukou)
levou rukou sundaváš rozvodové kolo čerpadla i s ozubeným řemenem- ten NESUNDAVÁŠ!!!! pravou rukou vyndáš čerpadlo a pravou rukou zase nandáš nové čerpadlo do rozvodového kola, dotáhneš šroub na rozvodovém kole pak čerpadlo a je to vyměněné
u nového čerpadla si musíš natoči klínek, tak jak ho máš na vyndavaném, musíš postupovat opatrně, protže nesmí ti sklouznout řemen z ozubeného kola a vypadnout klínek z čerpadla
pokud by ti z rozvodového kola spadnul řemen, musíš postupovat jak když děláš rozvody
tzn namontoval bys čerpadlo, pak rozvodové kolo, které zajistíč šroubem a navlíkneš na to řemen, což je blbější z toho důvodu, že mě se dost často podařilo řemen dát na čerpadle o zub :)
seřízení čerpadla podle hodinek
nebu ho dej do prostřed a pak pokud budeš chtít větší výkon tak ho (tuším) přikláněj k bloku aby motor "zvonil"
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Super, díky moc, akurát co znamená seřídit čerpadlo podle hodinek? Jo včera jsem ještě skusil pro sichr dát prúhlednou hadičku před čerpadlo a buliny tam nejsou akorát jednou za dlouhou dobu po protúrování se tam objeví uplně pidi bublinka nebo pěna jak se motor zachvěje ale hned to zmizí.
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno