Stále špinavá (rezatá) voda v chlazení + svíčky pro S16
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Stále špinavá (rezatá) voda v chlazení + svíčky pro S16
nemá někdo nějakej nápad, jak se zbavit rezatý vody v chladícím okruhu? Blbý je, že to je litinovej blok, kterej víc jak dva roky stál na sucho a teď už jsem asi 6krát měnil vodu a pořád je rezatá jako prase. Právě to chci nějak vyřešit než tam naleju fridex. U diesela stačil dvakrát průplach a bylo to v pohodě, tohle už mě docela nebaví.
Naposledy upravil(a) draken dne 18 srp 2012 20:22, celkem upraveno 1 x.
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: Stále špinavá (rezatá) voda v chlazení
a ještě abych nezakládal nový téma. Jaký byste mi doporučili svíčky pro S16? teď tam jsou nějaký trojbody, ale jsou tam bůhví jak dlouho, tak bych chtěl koupit nový a radši si nechám poradit dle vašich zkušeností
Re: Stále špinavá (rezatá) voda v chlazení
Originály tam myslím mají být trojbody stejný jako na míčku 1.9
Za mě osobně NGK BCPR6ET a nebo jejich alternativy od jiných výrobců. Nemá smysl na francouze cpát nějaký iridiový a podobný nesmysly.
Za mě osobně NGK BCPR6ET a nebo jejich alternativy od jiných výrobců. Nemá smysl na francouze cpát nějaký iridiový a podobný nesmysly.
Re: Stále špinavá (rezatá) voda v chlazení
Ještě ohledně té vody, nic jinýho než vyplachovat, vyplachovat, vyplachovat nepomůže. Nejlepší je nalejt vodu, nechat pořádně prohřát a pak vypustit.
Existuje i spousta prostředků, já osobně mám zkušenosti s čističem od Liqui Moly, ale bude toho hodně, naliješ, celej den s tím jezdíš, pak vypustíš, vypláchneš a dáš nemrzku.
Taky se dá použít klasická Coca-cola, ale ta je na bázi kyselin a taky se může stát, že z chladiče bude cedník, ale čistí dokonale.
Existuje i spousta prostředků, já osobně mám zkušenosti s čističem od Liqui Moly, ale bude toho hodně, naliješ, celej den s tím jezdíš, pak vypustíš, vypláchneš a dáš nemrzku.
Taky se dá použít klasická Coca-cola, ale ta je na bázi kyselin a taky se může stát, že z chladiče bude cedník, ale čistí dokonale.
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: Stále špinavá (rezatá) voda v chlazení + svíčky pro S16
no, jelikož je zima daleko, tak budu pomalu jezdit a vyplachovat. nechci tam lejt žádný chemikálie aby mi to někde nesežralo "funkční" vodní kámen jinak je možný, že ty svíčky stojí kolem kila jedna? na 8V jsem kupoval brisky za dvě kila všecky
Re: Stále špinavá (rezatá) voda v chlazení + svíčky pro S16
jj je to možný. Já třeba NGK seženu za 125 a maloobchodní cena je 230 Kč za kus. Jinak vyplachování je dobrý a časem se to vyčistí, ale měl by jsi používat destilku i když jí třeba druhej den vyleješ.
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: Stále špinavá (rezatá) voda v chlazení + svíčky pro S16
já mám vodu ze studně filtrovanou přes vatu, to musí stačit, hold nemám na to, abych kupoval pořád destilku na výplachy. Možná, že poslední výplach před fridexem destilkou udělám.
Re: Stále špinavá (rezatá) voda v chlazení + svíčky pro S16
Záleží jak moc má v sobě minerálů, který by se mohly usazovat v chladiči. Ale neviděl bych v tom zásadní problém, jenom by se tam nic než destilka dávat nemělo, ale na výplach jsem používal taky klasickou vodu a auto jezdí dál
-
- 205 its my life
- Příspěvky: 520
- Registrován: 31 bře 2011 19:29
- Rok narození: 1990
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Re: Stále špinavá (rezatá) voda v chlazení + svíčky pro S16
na výplach poslouží dobře obyčejnej ocet
205 momentálně nemam, ale až vyrostu pořídim gti s MI16
-
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1382
- Registrován: 26 úno 2008 11:28
Re: Stále špinavá (rezatá) voda v chlazení + svíčky pro S16
K těm svíčkám , kámoš do E30 dal nějaký spesl svíčky typu ty iridia a takové ty nesmysle a po chvilce ježdění mu to přestalo jezdit. Vyměnil buch ví co všechno a pak přišli na to že ten bordel dělaj svíčky.Dal originál svíčky a bylo po problému.
Dal bych svíčky co doporučuje peugeot přímo na tento motor :-)
Dal bych svíčky co doporučuje peugeot přímo na tento motor :-)
205 XS Bíla - šla na díly
205 GRD Modrá - Ach to aukro,likvidace
205 GTI Gutmann (replika) - Ruzova bugyna - Prodáno
306 S 16 - 112 KW - Už má nového pilota - Prodáno
--------------------------------------------------
205 GTI Gutmann - z malého lvíčátka bude velkej TYGR
205 GRD Modrá - Ach to aukro,likvidace
205 GTI Gutmann (replika) - Ruzova bugyna - Prodáno
306 S 16 - 112 KW - Už má nového pilota - Prodáno
--------------------------------------------------
205 GTI Gutmann - z malého lvíčátka bude velkej TYGR
Re: Stále špinavá (rezatá) voda v chlazení + svíčky pro S16
Svíčky.... Mno záleží na tom jaký jsou předepsaný
VR6 na iridou nejede, ale na obič starline letí jak splašená, kdežto E30 318IS vyžaduje pouze 4 bodový svíčky, takže tak...
VR6 na iridou nejede, ale na obič starline letí jak splašená, kdežto E30 318IS vyžaduje pouze 4 bodový svíčky, takže tak...
205 GTi 1.6 75kw (1986) - Making best Hot Hatch even better for two years:
309 front wishbones, 205 1.9 GTi 88kw front hubs, 307 front brakes (283 mm), 309 GTi rear beam, 309 GTi rear brakes (247 mm), XU9JYH engine, uni ball gear links...
208 GTi 1.6 THP 200, 147kw (2013)
309 front wishbones, 205 1.9 GTi 88kw front hubs, 307 front brakes (283 mm), 309 GTi rear beam, 309 GTi rear brakes (247 mm), XU9JYH engine, uni ball gear links...
208 GTi 1.6 THP 200, 147kw (2013)