p!nk p!ggy píše:a ten filtr vycistim jak??kde ho najdu??
Palivový filtr najdeš, když půjdeš po hadičce z nádrže do čerpadla ... ale protože jich je více druhů nevím přesně který máš ... já mám vložku která je schovaná pod víčkem na 4 šroubky v pravo od měrky oleje (jako P 405), ale Ty budeš mít spíš plechovou patronu ... Jen doufám žes nenatankoval benzín ...
Peugeot 205 1.4 55 kw 1998 Sport na prodej Peugeot 205 1.8 44 kw 1998 Black Magic Pearl
hugo boss píše:svíčky to nebudou, to by si nenastartoval
ale nastartoval :) ... vem si za mas 1 ze 4 žhavících svíček špatnou. Otočíš kličkem, 3 svíčky nažhaví ta posledni ne. Zacnes startovat a motor ti zacne chytat na 3 valce ... pokud není moc promrzlý tak se jakštakš rozběhne a za chvilku naskočí i 4 valec. Vzpomen si jak pracuje vznětový motor - palivo se zapalí vysokou teplotou která ti naskočí vlivem velkýcho tlaku ve válci. Takže teoreticky je možný ze např v létě bys nastartoval i bez žhavení. Ale když máš promrzlý auto tak to žhavení je hold potřeba... :) Ja bych vsadil na to že to jsou ty svíčky
díky za poučení jak funguje dieselový motor, ale v tomhle doopravdy poučovat nepotřebuji, opakuji si to každý den v práci...
Jen si pořádně přečti co píše... Nastartoval jsem a po pár metrech mi to zdechlo...
Tak co? myslíš že to bude svíčkama??? asi ne vid...
Nepoučuju :) to zas ne ... sem to pred tim asi blbe precet ... jsem myslel ze nastartoval, dojel nekam chcipl to a uz nenastartoval :) ... ale stejně bych na ty žhaviče podíval :lol:
kazdopadne AC jsem si to nemyslel,a nemyslel si to temer nikdo z okoli kdo mi na to koukal to s nejvetsi pravdepodobnosti bylo baterkou..zklusil jsem tatovu z opla astry..z benzinaka..je to 55ka a na tu jsem to nastartoval..tata na tu moji taky nastartoval ale ja uz ne..takze jsem si odvodil,ze to bude baterkou a ze baterka treba uz starim,nebo tim ze byla uz asi hodne dolejvana proste uz neslapala tak jak ma..takze jsem si jel koupit novou baterku, 66ku,vyhodil jsem za ni 2500kc coz je docela dost,ale nevim mno..kazdopadne auti startuje bez potizi ted a jezdi taky..tak jen doufam ze nemam posranej alternator..kazdopadne z toho co jste mi tady psali o tom palivovym filtru jsem nepochytil ani ň :)..
takze bylo by prosim vas mozne to popsat jaksi "blbuvzdorne" ??:)..mam peugeota 205 1.8d rok vyroby 1988..palubovka predelavana na novejsi typ,kazdopadne to by vubec nemelo hrat roli..takze pokud by byl nekdo schopen mi jednoduse popsat..:
1)kam mam sahnout
2)kolik tam je sroubku
3)jak ten palivovy filtr vytahnout
4)jak palivovy filtr vycistit
jelikoz jak tu nekdo psal by se mel cistit po 10ti tisicich km,coz je tak akorat abych to vycistil.. (docela se divim..auto mam pul roku a uz jsem najel pres 10tisic..ale to je vedlejsi..)..kazdopadne jak jsem rekl..pro jistotu bych ho vycistil..tak abych vedel co delat..diky moc..pripadne muzu zaslat fotky motoru aby mi nekdo poradil,nakreslil kde to je,kdyby to bylo nutny..
Peugeot 205, 1,8D, modrej smoula - prodano
Opel Astra F