![:( :(](./images/smilies/icon_frown.gif)
Problém je, že nevím jestli by šel zapojit do mé 205. Poradí mi někdo jak by to šlo zapojit? Nebo to nejde?
já to řešil takto s tím otočmetremdrakenx700 píše:ne, ten je jen pro servis a možná emise. otáčkoměr je taženej přímo z cívky
To vypadá dobře, a kde najdu ten zesilovač?Drtikoll01 píše:já to řešil takto s tím otočmetremdrakenx700 píše:ne, ten je jen pro servis a možná emise. otáčkoměr je taženej přímo z cívky
https://lh4.googleusercontent.com/-qsHg ... ie1026.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-IGxf ... ie0982.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-sOG1 ... ie0983.jpg
drát sem natáhl přímo z konektoru na zesilovači tuším že je prostřední ale jistě to nevím :-)
z boka rozdělovače :-D je to černej šmejd, vedou tam 3 dráty, v drýtech u pojistkovky sem měl bordel tak sem to udělal tak, mě fungoval, otočměr je z formana novej xicht, upravenej podle toho plechu, Příjde tam LED otočměr takže bude o to hezčí :-Dmrojzo píše:To vypadá dobře, a kde najdu ten zesilovač?Drtikoll01 píše:já to řešil takto s tím otočmetremdrakenx700 píše:ne, ten je jen pro servis a možná emise. otáčkoměr je taženej přímo z cívky
https://lh4.googleusercontent.com/-qsHg ... ie1026.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-IGxf ... ie0982.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-sOG1 ... ie0983.jpg
drát sem natáhl přímo z konektoru na zesilovači tuším že je prostřední ale jistě to nevím :-)
Já měl na G2 1.6 TD jednu vychcávku, na čemenici sem měl 2 černý body, bílou LED a fotosensor, pak sem měl takovej jednoduchej zesík kvůli signálu a otočmetr ze šáde přidělanej na palubce.... Jednoduchý levný chytrý :-)drakenx700 píše:u nafty musíš využít to čidlo, co je tady na fotce, ale musíš buď postavit f-U převodník a nebo sehnat dieselovej otáčkoměr
Kód: Vybrat vše
http://homemadecircuitsandschematics.blogspot.cz/2012/05/make-this-simple-tachometer-circuit.html