Gti a hadrák :)
- TomGTI
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1043
- Registrován: 17 led 2006 15:58
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Gti a hadrák :)
Nechi vám kazit radost ale servo pumpa pod alternátor není reálná.A věřte že jezdit s Mi-16 v 205tce bez serva je úplně k ničemu S tím zadřením je to asi tak že pokud jste nic nedělali na spodku motoru tak se dřív nebo později přidře.Je to logické nikdo s tím nejezdí na nákupy a ten motor dostává co proto.Pokud se k tomu ještě přidá odlévání oleje tak zkáza přichází ještě mnohem dříve.Tohle se stane ale i u sériové 405 Mi-16,prostě určitý počet kilometrů a veliké namáhání,když k tomu připočteme ještě určitou konstrukční nedokonalost,nezájem majitele na servis rovná se jasná destrukce.
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Gti a hadrák :)
no teoreticky by se servopumpa mohla vejít na držák pro klimakompresor na vaně
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: Gti a hadrák :)
nakonec servo nebude
- MARTIN1.9
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 29 led 2010 08:52
- Skutečné jméno: Martin
- tel.:: 731402401
- Bydliště: Smrčí
Re: Gti a hadrák :)
Tak tam dej elekrtický z fábky,to maká perfektně.
205 GTI 75/94KW
http://autoskijoring.msch.cz/
http://autoskijoring.msch.cz/
- TomGTI
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1043
- Registrován: 17 led 2006 15:58
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Gti a hadrák :)
Teoreticky to nikdo ještě neudělal,prakticky jsem to taky ještě neviděl takže asi to nebude ideální řešení.Navíc jak už psal kolega,elektrické servo je řešení.Jezdil jsem Míčko bez serva a pak servo a bez posilovače nemá ani cenu uvažovat v tom jezdit je to úplně na nic.vinorak píše:no teoreticky by se servopumpa mohla vejít na držák pro klimakompresor na vaně
- MSCH205
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 3866
- Registrován: 15 zář 2008 17:43
- Rok narození: 1989
- Skutečné jméno: Roman
- tel.:: 732235260
- Bydliště: Polička
- Kontaktovat uživatele:
Re: Gti a hadrák :)
Jak je těžký přestavba nevíš? na to fábkovýMARTIN1.9 píše:Tak tam dej elekrtický z fábky,to maká perfektně.
TomGti: No na normální ježdění, jsem měl už 2gtička teda s 8V a taky neměly serva a dalo se to. Tak nevím proč by to s Mi mělo být tak hrozný
Peugeot 205 Roland Garros cabrio Originální klasika na léto
Saab 9000 CS Dělník bez šneka
Saab 900 Talladega prostě Sob, zatím serie
Saab 9000 Anniversary/aero Maptun Stage IV.
Saab 9000 CS Dělník bez šneka
Saab 900 Talladega prostě Sob, zatím serie
Saab 9000 Anniversary/aero Maptun Stage IV.
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Gti a hadrák :)
protože je těžší já bych tam dal elektrický ze 106ky nebo saxa, nejmíň práce ( pokud máš už samotný řízení a chybí ti jenom pumpa. Ale jako s míčkem bez posilovače se dá taky jet, jenom to je trochu větší posilovna
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: Gti a hadrák :)
s turbodieselem bez posilovače se dá jezdit normálně na 15" kolech
- MARTIN1.9
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 29 led 2010 08:52
- Skutečné jméno: Martin
- tel.:: 731402401
- Bydliště: Smrčí
Re: Gti a hadrák :)
Maximálně budeš mít ruce jak Pepek námořník, Ale jestli není špérá,tolik to nesápe.
205 GTI 75/94KW
http://autoskijoring.msch.cz/
http://autoskijoring.msch.cz/
- TomGTI
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1043
- Registrován: 17 led 2006 15:58
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Gti a hadrák :)
Jezdit se dá určitě ze vším ale podle mě se takové úpravy jako dávat motor ze 405 do 205 dělají pro radost z jízdy a to rozhodně bez serva 205tka-Mi16 není,nejde ani o to že je to posilovna nebo že jde točit těžko volantem nebo parkovat na 15" ale jde o to že to auto není vůbec obratné,prostě nejsi schopný tak rychle točit volantem jako to auto jede respektive by mohlo jet.Nejel jsem nikdy ve 205tce 8V bez serva někde na závodech kde se to dá vyzkoušet jak se to opravdu ovládá a zda je to takový rozdíl oproti Mi16 ale i když jsem s tou 205tkou jezdil po městě bez serva na 16V tak to byla otrava a už nidky více.To jsem tam neměl žádný Tuzing volant ale normální velikost.Samozřejmě ať si to každý udělá jak chce,já jsem jenom psal že pumpa 8V nejde na Mi16.
Naposledy upravil(a) TomGTI dne 05 úno 2013 16:08, celkem upraveno 1 x.
- TomGTI
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1043
- Registrován: 17 led 2006 15:58
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Gti a hadrák :)
Diesel není pro radost z jízdy ale do města,tam je to asi jednodrakenx700 píše:s turbodieselem bez posilovače se dá jezdit normálně na 15" kolech
- fifty12
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 942
- Registrován: 10 srp 2009 08:10
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Matej
- tel.:: 910132517
- Bydliště: Kežmarok
- Kontaktovat uživatele:
Re: Gti a hadrák :)
Sám mam Mi16 bez serva a so športovým volantom a ani som ho nemal v pláne tam dávať, zatial som tolko neodkrútil aby som nadával, ale po požičaní auta otcovi mi ho vrátil so slovame že mam pokazený volant. Asi začnem uvažovať o elektrickom
prve autičko Peugeot 205 automatic 72800 km 1,6 65kw 19.11.1992 Dizajn baj dži ty aj
Peugeot 205 Gutmann Mi16 244000 km 1,9 116kw 1991
Dárca dielov Peugeot 205 look 1,1 1992
Peugeot 205 GTi 196660 km 1,9 75-94kw
Peugeot 205 CTi 282345 km 1,9 74 Kw
Peugeot 205 Gutmann Mi16 244000 km 1,9 116kw 1991
Dárca dielov Peugeot 205 look 1,1 1992
Peugeot 205 GTi 196660 km 1,9 75-94kw
Peugeot 205 CTi 282345 km 1,9 74 Kw
- TomGTI
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1043
- Registrován: 17 led 2006 15:58
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Gti a hadrák :)
Určitě,servo je dobrá volba,posune to auto úplně někde jinde
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Gti a hadrák :)
jenom pro info, samotná pumpa je naprosto stejná, jenom má jiný držák a řemenici
- MSCH205
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 3866
- Registrován: 15 zář 2008 17:43
- Rok narození: 1989
- Skutečné jméno: Roman
- tel.:: 732235260
- Bydliště: Polička
- Kontaktovat uživatele:
Re: Gti a hadrák :)
Jo tohle je pravda i co píšeš víš, že je to lepší přo ovladatelnost vozu.TomGTI píše:Určitě,servo je dobrá volba,posune to auto úplně někde jinde
No zkusím to nějak s Drakem prodiskutovat. To elektrický se mi líbí, záleží jak moc toho je na předělání. Ted co mám gti, tak má servo ale příjde mi to uplně stejný jako bez
Peugeot 205 Roland Garros cabrio Originální klasika na léto
Saab 9000 CS Dělník bez šneka
Saab 900 Talladega prostě Sob, zatím serie
Saab 9000 Anniversary/aero Maptun Stage IV.
Saab 9000 CS Dělník bez šneka
Saab 900 Talladega prostě Sob, zatím serie
Saab 9000 Anniversary/aero Maptun Stage IV.