El. Schéma na 1.8 GRD
-
Hrabi
El. Schéma na 1.8 GRD
Lidičky nemáte prosím vás el. schéma na zapúojení... protože dělám novou el. protože nechce mi naskočit motor, žhaví to ale nejde žádnej proud do karburátu ke vstřikům nevíte co s tím???
- vinorak
- odborník

- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: El. Schéma na 1.8 GRD
no nechci ti brát iluze ale tvůj motor je čistě mechanický diesel. Takže jediná elektrika co tam je na žhavení a elektromagnetickej ventil na přívodu nafty k čerpadlu, aby to mohlo chcípnout... 
-
Hrabi
Re: El. Schéma na 1.8 GRD
no a jak poznám že se ten u toho karburátoru otevírá??
- vinorak
- odborník

- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: El. Schéma na 1.8 GRD
no z logiky věci mě napadá, že při zaplim zapalování je na něm 12V, což ho drží otevřenej. A jak vypneš klíčky tak je tam 0 a proto se zavře
Počkal bych na někoho, kdo s tim má zkušenosti. Já to nejsem :oops: 
- WoMec
- Stálý inventář 205clubu

- Příspěvky: 6592
- Registrován: 05 led 2008 14:30
- Rok narození: 1987
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 775037752
- Bydliště: Vyškov
Re: El. Schéma na 1.8 GRD
zkus nakouknout do toho ceskýho manuálu .. treba to tam nekde bude ;)
-
Hrabi
Re: El. Schéma na 1.8 GRD
ten manual nemam
(
- snowboy
- Aktivní uživatel

- Příspěvky: 444
- Registrován: 06 úno 2008 13:10
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: El. Schéma na 1.8 GRD
Takze :
u atmosferickyho dieselu neni v podstate zadna elektrika v motorovym prostoru, kdyz pominu zhaveni, palivovy elmag. ventil, cidla na teplotu vody a olej.
Pokud mas na konektoru (je tam bud konektor, nebo ocko a maticka) palivovyho ventilu 12V po otoceni klickem do polohy 2, tak by mel fungovat. Ten ventil je na vstrikovacim cerpadle. Pokud na tom napajecim kabliku nemas napeti, zkus ho odpojit a misto toho natahnout drat primo z + od baterky a pak nastartovat. Pokud to potom nastartujes, jinak ti to nechcipne, nez zase odpojenim toho dratu od baterky. Pak ti nezbude nic jineho nez bud najit, kde je ten drat preruseny, nebo natahnout novy od spinaci skrinky.
Ale muze taky delat neplechu praskla membrana u rucniho cerpadla co je u filtru, pak to saje vzduch, pada nafta a cerpadlu se nedari nacucnout naftu.Membrana samotna jde taky vymenit, ale to uz je jine vypraveni
Muzes mit taky ucpany filtr.
Ale hlavne : diesel nema karburator
A pokud potrebujes schema, zkusim ho nekde najit, ale bude to trvat
u atmosferickyho dieselu neni v podstate zadna elektrika v motorovym prostoru, kdyz pominu zhaveni, palivovy elmag. ventil, cidla na teplotu vody a olej.
Pokud mas na konektoru (je tam bud konektor, nebo ocko a maticka) palivovyho ventilu 12V po otoceni klickem do polohy 2, tak by mel fungovat. Ten ventil je na vstrikovacim cerpadle. Pokud na tom napajecim kabliku nemas napeti, zkus ho odpojit a misto toho natahnout drat primo z + od baterky a pak nastartovat. Pokud to potom nastartujes, jinak ti to nechcipne, nez zase odpojenim toho dratu od baterky. Pak ti nezbude nic jineho nez bud najit, kde je ten drat preruseny, nebo natahnout novy od spinaci skrinky.
Ale muze taky delat neplechu praskla membrana u rucniho cerpadla co je u filtru, pak to saje vzduch, pada nafta a cerpadlu se nedari nacucnout naftu.Membrana samotna jde taky vymenit, ale to uz je jine vypraveni
Muzes mit taky ucpany filtr.
Ale hlavne : diesel nema karburator
A pokud potrebujes schema, zkusim ho nekde najit, ale bude to trvat
Peugeot 205 CTi .. hracka ktera jezdila na penize ... historie
-
rcman
Re: El. Schéma na 1.8 GRD
Já mám schéma(ta s knížky "Jak na to?Peugeot 205" Ale co jsem kdy hledal tak jsem rozhodně vtom schématu nenašel.Je to strašně zmatený a nepřehledný.Jstli budeš chtít můžu ti to naskenovat...
kdyžtak pošli SZ.
kdyžtak pošli SZ.

