Před uložením do garáže bylo bez problému, diagnostika neukazovala žádnou chybu.
Teď ale drží vyšší volnoběh..nebo spíš nedrží...lehce kolísá...kolem 1100-1300ot.
A věc druhá je že občas škubne, otáčky spadnou ale hned zase jede jak má, jen se vždy na chvíli rozsvítí kontrolka diagnostiky, která po chvíli zase zhasne.
Vyblikal sem a vyhodilo to
- 52 Poměr vzduchu a paliva mimo toleranci
- 34 Nádoba s aktivním uhlím-napěťový obvod
- 15 Relé palivového čerpadla neaktivováno
něco málo sem tu na foru našel, ale potřeboval bych poradit spíš po čem jít, co by spolu ohledně těhle problémů mohlo souviset...
jak píšu, žádná úprava, hrabání v něčem, prostě jen auto déle stálo a ted vyplivlo tyhle závady. jinak jede jak má...
díky za rady chlapi
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)