Včera jsem konečně zabudovával rádio, ale narazil jsem na problém. ISO A má čtyři dráty, co vím jistě je z auta zeleno-žlutý (zem) a žlutý (12V při puštěných světlech). Co nevím jsou ty dva tlustší, bílý a modrý. Jeden by měl být stálých 12V na paměť a druhý klíčkových 12V. Problém je, že 12V je na obou i při vytaženém klíčku, i v jakékoliv jiné poloze. To vede k tomu, že autorádio hraje pořád a nejde vypnout po zhasnutí motoru. Tohle asi nemá být normální chování, co ?
Nevíte, který z těch dvou (modrý, bílý) je klíčkové napětí a které stálé ?
P.S čokoládek si nevšímejte, ty jsou zatím jen pro testování
Napětí při vyplém klíčku
Napětí při vyplém klíčku
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
- fifty12
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 942
- Registrován: 10 srp 2009 08:10
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Matej
- tel.:: 910132517
- Bydliště: Kežmarok
- Kontaktovat uživatele:
Re: Napětí při vyplém klíčku
Neviem ako to mám pozapájane, ale aj keď vytiahnem klúč radio mi hrá a hneď som si na to zvykol sadnem zapnem, vypnem klúč vypnem rádio, odpojim napájanie kamerky
prve autičko Peugeot 205 automatic 72800 km 1,6 65kw 19.11.1992 Dizajn baj dži ty aj
Peugeot 205 Gutmann Mi16 244000 km 1,9 116kw 1991
Dárca dielov Peugeot 205 look 1,1 1992
Peugeot 205 GTi 196660 km 1,9 75-94kw
Peugeot 205 CTi 282345 km 1,9 74 Kw
Peugeot 205 Gutmann Mi16 244000 km 1,9 116kw 1991
Dárca dielov Peugeot 205 look 1,1 1992
Peugeot 205 GTi 196660 km 1,9 75-94kw
Peugeot 205 CTi 282345 km 1,9 74 Kw
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: Napětí při vyplém klíčku
tam ten modrej musíš najít v pojistkovce a zapojíš ho do konektoru vedle a už bude spínanej klíčkem, tohle tam je pro možnost volby
Re: Napětí při vyplém klíčku
Díky, omrknu to, jak to vypadá v pojistkovce :)
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: Napětí při vyplém klíčku
bude tam tenhle modrej kabel zhruba uprostřed a bude samotnej v konektoru