PEUGEOT 205 1.8D - problem pri startovani

Motor, spojka, převodovka - identifikace, opravy, seřízení, výměna
Odpovědět
zarikavackoni
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 66
Registrován: 06 bře 2008 13:58

PEUGEOT 205 1.8D - problem pri startovani

Příspěvek od zarikavackoni »

Mam problem a tak jsem vyhledal toto forum , nevím co dělat s mým peugeotem 205 1.8 diesel, pokud chci nastartovat tak nažhavým a poté musím motor točit dobrých 12 sekund než naskočí. A když už naskočí tak v něm občas škube , něco jako prázdné místo při expanzi , ale pokud se zahřeje tak to přestane dělat. nevím jestli mám kouknout na žhavičky a nebo jestli spíš na palivový systém a těsnosti v něm,,, Nevíte čím to může být? předem dík Pavel
Uživatelský avatar
hugo boss
V.I.P
V.I.P
Příspěvky: 2702
Registrován: 19 zář 2006 22:35
Rok narození: 1985
Skutečné jméno: Tom
Bydliště: Kocbeře
Kontaktovat uživatele:

Re: PEUGEOT 205 1.8D - problem pri startovani

Příspěvek od hugo boss »

začal bych u výměny palivového filtru a seřízení předvstřiku...
www.peugeotdilykocbere.cz
Peugeot 205GTi furgonette Dimma ; Peugeot 205 GTi 2.0Turbo ; Peugeot 205 CTi ; Peugeot 106 1.3 rallye S1 ; Peugeot 405 Mi16 S2 ; Peugeot 205 1.6CTi ; Peugeot 205 1.9 Rallye ; Peugeot 205 1.9D XAD
zarikavackoni
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 66
Registrován: 06 bře 2008 13:58

Re: PEUGEOT 205 1.8D - problem pri startovani

Příspěvek od zarikavackoni »

hugo boss píše:začal bych u výměny palivového filtru a seřízení předvstřiku...
No , cely vstrikovaci zarizeni je serizeny i vstriky do valcu, mam hledat chybu v palivovejch hadicich nebo nekde tam?
Uživatelský avatar
WoMec
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 6592
Registrován: 05 led 2008 14:30
Rok narození: 1987
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 775037752
Bydliště: Vyškov

Re: PEUGEOT 205 1.8D - problem pri startovani

Příspěvek od WoMec »

99,99% žhaviče ;) .. proměřit ... vymenit špatný :) ... tuto zimu se mi stalo to same s tim rozdilem ze jsem driv vyzvejkl baterku... pak uz pomohly jenom kabely Octavie 1.9 TDi :m:
Peugeot 205 Forever 1.9D 47kW '94 - Forever DIESEL :)

Jezdím za >>> Obrázek
Michal Legutký
Nováček
Nováček
Příspěvky: 27
Registrován: 15 srp 2007 20:25
Bydliště: Slovakia

Re: PEUGEOT 205 1.8D - problem pri startovani

Příspěvek od Michal Legutký »

Mne to robilo tiež istý čas. Bolo to malou dierkou na naftovom filtri, keď mi padala nafta a tiež to trhalo s motorom. Mal som tam Purflux a nakoniec som to vymenil za klasiku z Fiata. Odvtedy je pokoj. :car:
a predsa sa točí moja 205 aj po 178000 km,
výmena oleja 183000
Tak už sa dotočila po 200 000 km a 2000€ šrotovného
zarikavackoni
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 66
Registrován: 06 bře 2008 13:58

Re: PEUGEOT 205 1.8D - problem pri startovani

Příspěvek od zarikavackoni »

Michal Legutký píše:Mne to robilo tiež istý čas. Bolo to malou dierkou na naftovom filtri, keď mi padala nafta a tiež to trhalo s motorom. Mal som tam Purflux a nakoniec som to vymenil za klasiku z Fiata. Odvtedy je pokoj. :car:
Dik moc za radu dneska to jeste zmerim , jinak jak jsi rikal to s tim filtrem , ten budu kontrolovat taky (mam taky purflex) ..A jak jsi rikal ze tam mas nejakyfiltr z Fiata,,, mohl by jsi mi to trochu priblizit tu vymenu za jiny typ naftoveh filtru? dik moc Pavel
Michal Legutký
Nováček
Nováček
Příspěvky: 27
Registrován: 15 srp 2007 20:25
Bydliště: Slovakia

Re: PEUGEOT 205 1.8D - problem pri startovani

Příspěvek od Michal Legutký »

Neviem Ti povedať presné označenie, ale presne pasoval do uchytenia pôvodného. /najlepšie je to vybrať a prísť s tým do obchodu/ Akurát som musel prepojiť ohrev nafty na obkrok, pretože tento nemá možnosť napojiť to. Stál nejakých 1400,-Sk. Myslím, že je to z Una, ale nie som si úplne istý. Dávam tam potom normálny šrubovací filter. To, že nejde ohrev som pri normálne kupovanej nafte nezbadal ani pri našich tatranských zimách. Na druhé nažhavenie štartoval motor aj pri -20. Na starom som vo vnútri toho hliníkového hrnca v mieste kde je plavák na kontrolu vody v nafte, našiel také malé kráteriky a v mieste ohybu dna s bokom malá dierka, ktorá prešla normálne do diery cca1,5mm. Nebol by som na to možno tak skoro prišiel, lebo som mal lacnú naftu, ale na dlhšej ceste som musel tankovať na mušľovej pumpe, a len tak tak som došiel domov, pretože to ťahalo falošný vzduch, dymilo na bielo a hádali sa valce.
a predsa sa točí moja 205 aj po 178000 km,
výmena oleja 183000
Tak už sa dotočila po 200 000 km a 2000€ šrotovného
Odpovědět