1,9 8v GTi 88kW Biela - origoš stav
Moderátor: rada
1,9 8v GTi 88kW Biela - origoš stav
Príbeh tohoto Pažúta je dlhý ako môj život . Tú časť príbehu, ktorú poznám sa tu budem snažiť popísať aspoň v tej miere v akej som schopný a do budúcna pridávať každý zásadnejší zásah do auta aby bol prehľad čo a ako. Takže k veci.
205 je originál GTi s pôvodným motorom 8v. Pôvodná idea v roku 2009 pri kúpe môjho strýka bola SLALOMÁRSKY ŠPECIÁL. Ja som sa vtedy k autu nejako nemal. Veď som nemal ani vodičský a nemyslel som, že by som v tej dobe zvládal jazdiť na súťažnej úrovni. Réžia okolo auta bola v jeho rukách. Autám sa venuje od malička a vedel čo chce - rýchlu malú osu a preto nasledovalo vyhádzanie komplet interiéru (ktorý sa zrejme na fotkách ani v budúcnosti vyskytovať nebude je odložený u nás doma ) kde sa dostal pravdepodobne na hmotnosť cez 600 kg.GO motora ( v zmysle náplne, filtre, pumpy, sviečky, kabeláž a pod.) + úprava sania na šišku o veľkosti batérie v motorovom priestore čo činilo jej premiestnenie do kasne za sedadlo spolujazdca. Výmena tlmičov a strún (séria), plus športový výfuk Invidia. Takže nejaký nárast na výkone a slušný ubytok váhy auto celkovo oživilo. Auto však potrebovalo ďalšie investície a po kúpe Honda Accord Type R (2,2 DOHC V-tec 147 kW) sa strýkovi nejako do toho nechcelo a preto sme sa dohodli, že auto vezmem pod krídla ja.
Tam sa začína jeho druhá kapitola v našej rodine. Minulý rok auto väčšinu času stálo. Občas sme ho naštartovali a len tak sa odviezli... pre radosť :-) Tento rok som sa pustil to mohutnejších úprav a to všetko v rámci podmienky- priblížit sa čo najviac pôvodnému stavu. Nie ako z linky, ale určite niesom zástanca 3-farebných zverstiev, laminátových strašidiel a nálepkových NASCAR pretekárov.
Podľa financií, chute a času snívam o nasledovných úpravách:
zníženie o 4 až 5 cm
samosvor
ostrá vačka
semislick + vkusné kované disky
rozpera...
No k tomu je ešte ďaleko. Teraz sa chystáme lakovať ako zvnútra, tak zvonku/matná biela/
205 je originál GTi s pôvodným motorom 8v. Pôvodná idea v roku 2009 pri kúpe môjho strýka bola SLALOMÁRSKY ŠPECIÁL. Ja som sa vtedy k autu nejako nemal. Veď som nemal ani vodičský a nemyslel som, že by som v tej dobe zvládal jazdiť na súťažnej úrovni. Réžia okolo auta bola v jeho rukách. Autám sa venuje od malička a vedel čo chce - rýchlu malú osu a preto nasledovalo vyhádzanie komplet interiéru (ktorý sa zrejme na fotkách ani v budúcnosti vyskytovať nebude je odložený u nás doma ) kde sa dostal pravdepodobne na hmotnosť cez 600 kg.GO motora ( v zmysle náplne, filtre, pumpy, sviečky, kabeláž a pod.) + úprava sania na šišku o veľkosti batérie v motorovom priestore čo činilo jej premiestnenie do kasne za sedadlo spolujazdca. Výmena tlmičov a strún (séria), plus športový výfuk Invidia. Takže nejaký nárast na výkone a slušný ubytok váhy auto celkovo oživilo. Auto však potrebovalo ďalšie investície a po kúpe Honda Accord Type R (2,2 DOHC V-tec 147 kW) sa strýkovi nejako do toho nechcelo a preto sme sa dohodli, že auto vezmem pod krídla ja.
Tam sa začína jeho druhá kapitola v našej rodine. Minulý rok auto väčšinu času stálo. Občas sme ho naštartovali a len tak sa odviezli... pre radosť :-) Tento rok som sa pustil to mohutnejších úprav a to všetko v rámci podmienky- priblížit sa čo najviac pôvodnému stavu. Nie ako z linky, ale určite niesom zástanca 3-farebných zverstiev, laminátových strašidiel a nálepkových NASCAR pretekárov.
Podľa financií, chute a času snívam o nasledovných úpravách:
zníženie o 4 až 5 cm
samosvor
ostrá vačka
semislick + vkusné kované disky
rozpera...
No k tomu je ešte ďaleko. Teraz sa chystáme lakovať ako zvnútra, tak zvonku/matná biela/
Naposledy upravil(a) EAzy dne 14 zář 2013 16:31, celkem upraveno 1 x.
Re: 1,9 8v GTi 88kW Biela - origoš stav
Tak pridám nejaké pokračovanie
trochu som odstrojoval a pripravoval na vyváranie, striekanie kasne zvnútra a zvonku sa bude striekať nejak tento týždeň
trochu som odstrojoval a pripravoval na vyváranie, striekanie kasne zvnútra a zvonku sa bude striekať nejak tento týždeň
Re: 1,9 8v GTi 88kW Biela - origoš stav
Po pár dňoch pokračujeme.
Na aute sa potom trochu liečili zhnité časti karosérie. No vek sa odzrkadlil a preto som si na vyváranie zohnal nerezový plech do budúcna. Ten už auto prežije.
Na aute sa potom trochu liečili zhnité časti karosérie. No vek sa odzrkadlil a preto som si na vyváranie zohnal nerezový plech do budúcna. Ten už auto prežije.
Re: 1,9 8v GTi 88kW Biela - origoš stav
Po dobrusovaní a čiastočnom vyrovnaní nerovností v "kabíne" sa striekalo najprv sivým základom v dvoch vrstvách.
to be continued
to be continued
Re: 1,9 8v GTi 88kW Biela - origoš stav
Trochu ma mrzí, že tu neprispievam úplne podľa mojich predstáv... No zase až toľko sa koniec koncov ani neurobilo, ale niečo predsa. Tak pridám pár fotiek
Re: 1,9 8v GTi 88kW Biela - origoš stav
Teraz trochu zbrojím, aby sa po laku mohlo kompletizovať na sezónu
Struny LOWTEC -35mm pedále SPARCO nejaké tesnenia z pežotu
Struny LOWTEC -35mm pedále SPARCO nejaké tesnenia z pežotu
Re: 1,9 8v GTi 88kW Biela - origoš stav
Nový spojler GTi
ak to nebude dobre, dám to na pojazd OMP, ale nebude to zklápateľné. uvidíme
nová lišta zadných dverý
Trošku som sa pohral so škrupinou, dal som ju na originálne kolajničky. Takže tam mám teraz kolajničky 2x - zo sedačky + origo ak to nebude dobre, dám to na pojazd OMP, ale nebude to zklápateľné. uvidíme