Tak ono je tam vic rozdilu.
Mi16 - XU9J4Z
- 1.9l = pruznejsi
- hlinik = lehci asi o 50kg = krouti se = driv nebo pozdeji se pridre na 3valci tusim
- horsi cirkulace oleje = odlejva se do zatacek
S16 - XU10J4Z (XU10J4RS)
- 2.0l = vykonejsi
- litina = tezsi ale nekrouti se a vydrzi
- lepsi cirkulace oleje = vyssi tlak
Mel jsem oba a zatim muzu potvrdit ;) Byt tebou tak se rozmyslim nad 2 variantama:
Mi16 na karburatorech
S16 s elektrikou
Naucit se to upravovat data jednotky tak tezke neni. Ale pokud to nechces delat pokus omyl, tak to chce dost praxe
a nebo jit na to sofistikovane (poridit merici lambda sondu a jezdit s pripojenym pocitacem na vsechny mozny vystupy). Pak muzes dosahnout toho, ze budes vedet pri jakem zatizeni (natoceni klapky) a otackach mas pridat nebo ubrat bohatost a predstih).
Jako elektroinzenyr bych do toho klidne sel ... trochu se na to chystam, ale je to spis idea :D zas tak moc volnyho casu nemam :)