Teplota nasávaného vzduchu

Takový pokec na „úrovni" týkající se 205tek
Odpovědět
Uživatelský avatar
Antoni
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 175
Registrován: 26 úno 2009 21:38
Rok narození: 1970
Skutečné jméno: Ivo
tel.:: 777045628
Bydliště: Šumperk

Teplota nasávaného vzduchu

Příspěvek od Antoni »

Nechci diskutovat o tom, že přiváděný vzduch do motoru by měl být studený (Proč a bohatost vzduchu na kyslík -to už tu bylo několikrát probíráno). Na druhou stranu jezdím na LPG a tam se zase používá předehřívání přiváděného plynu do sání, kde se smíchá se vzduchem. A tady moje logika pokulhává. Moje otázka: Jak to tedy jde dohromady, jak to má být a co je lepší?
1. Studený vzduch + teplý plyn
2. Teplý vzduch + teplý plyn
3. Studený vzduch + studený plyn
A proč? Vysvětlí mi to někdo, kdo má LPG?
Uživatelský avatar
fifty12
205club je můj domov
205club je můj domov
Příspěvky: 942
Registrován: 10 srp 2009 08:10
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Matej
tel.:: 910132517
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Re: Teplota nasávaného vzduchu

Příspěvek od fifty12 »

Aj mňa by to zaujímalo, ale ta stráta výkonu alebo rozmädzie +- 5hp by ma asi netrápilo pri polovičnej spotrebe :myslim:
Ale mal som odstránene nasávanie teplého vzduchu išlo to, teraz v zime som to dal späť a išlo to tiež :m:
Takže poradiť určite neviem :m:
prve autičko Peugeot 205 automatic 72800 km 1,6 65kw 19.11.1992 Dizajn baj dži ty aj
Peugeot 205 Gutmann Mi16 244000 km 1,9 116kw 1991
Dárca dielov Peugeot 205 look 1,1 1992
Peugeot 205 GTi 196660 km 1,9 75-94kw
Peugeot 205 CTi 282345 km 1,9 74 Kw
Uživatelský avatar
Antoni
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 175
Registrován: 26 úno 2009 21:38
Rok narození: 1970
Skutečné jméno: Ivo
tel.:: 777045628
Bydliště: Šumperk

Re: Teplota nasávaného vzduchu

Příspěvek od Antoni »

To si myslím, že to pojede vždy. Ale správně jsi nadhodil a kvůli tomu jsem i pokládal tu otázku. Jaký to má vliv na lepší spalování, spotřebu, výkon, opotřebování motoru apod.
Odpovědět