Nechci diskutovat o tom, že přiváděný vzduch do motoru by měl být studený (Proč a bohatost vzduchu na kyslík -to už tu bylo několikrát probíráno). Na druhou stranu jezdím na LPG a tam se zase používá předehřívání přiváděného plynu do sání, kde se smíchá se vzduchem. A tady moje logika pokulhává. Moje otázka: Jak to tedy jde dohromady, jak to má být a co je lepší?
1. Studený vzduch + teplý plyn
2. Teplý vzduch + teplý plyn
3. Studený vzduch + studený plyn
A proč? Vysvětlí mi to někdo, kdo má LPG?
Teplota nasávaného vzduchu
- fifty12
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 942
- Registrován: 10 srp 2009 08:10
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Matej
- tel.:: 910132517
- Bydliště: Kežmarok
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teplota nasávaného vzduchu
Aj mňa by to zaujímalo, ale ta stráta výkonu alebo rozmädzie +- 5hp by ma asi netrápilo pri polovičnej spotrebe
Ale mal som odstránene nasávanie teplého vzduchu išlo to, teraz v zime som to dal späť a išlo to tiež
Takže poradiť určite neviem
Ale mal som odstránene nasávanie teplého vzduchu išlo to, teraz v zime som to dal späť a išlo to tiež
Takže poradiť určite neviem
prve autičko Peugeot 205 automatic 72800 km 1,6 65kw 19.11.1992 Dizajn baj dži ty aj
Peugeot 205 Gutmann Mi16 244000 km 1,9 116kw 1991
Dárca dielov Peugeot 205 look 1,1 1992
Peugeot 205 GTi 196660 km 1,9 75-94kw
Peugeot 205 CTi 282345 km 1,9 74 Kw
Peugeot 205 Gutmann Mi16 244000 km 1,9 116kw 1991
Dárca dielov Peugeot 205 look 1,1 1992
Peugeot 205 GTi 196660 km 1,9 75-94kw
Peugeot 205 CTi 282345 km 1,9 74 Kw
- Antoni
- Uživatel
- Příspěvky: 175
- Registrován: 26 úno 2009 21:38
- Rok narození: 1970
- Skutečné jméno: Ivo
- tel.:: 777045628
- Bydliště: Šumperk
Re: Teplota nasávaného vzduchu
To si myslím, že to pojede vždy. Ale správně jsi nadhodil a kvůli tomu jsem i pokládal tu otázku. Jaký to má vliv na lepší spalování, spotřebu, výkon, opotřebování motoru apod.