Podle ukazatele byla provozní mezi 110 - 120°C podle mě tam bylo jiný čidlo nebo bylo v háji, byla tam doprasená elektrika uplně všude. Předek je prohnilej dost. A do motoru se kouknu přes léto, uvidíme co tam najdu
Už jsem tady dlouho nebyl, protože jsem v podstatě nemoh přinést žádné novinky ani nápady. V létě 2013 jsem v areálu nemocnice trefil jednoho ze tří kluků na kole, kteří se honili a vjeli mi zleva před auto. Odnesla to jedna mlhovka a důlek na blatníku. Klukovi se nic nestalo, pro jistotu ho hned zrengenovali. Před týdnem jsem dal do fóra (Dotazy, rady, ...) dotaz o teplotě nasávaného vzduchu pro všechny, kdo mají LPG. Odpovědět jsem si musel sám formou pokusu. Vrátil jsem se k originálnímu sání se studeným vzduchem, ale neměl jsem štěstí. Po důkladném seřízení volnoběhu to vypadalo nadějně. Bohužel to dělalo ten efekt, že při malých otáčkách auto na plyn nechtělo jet. Hlavně na křižovatkách to bylo peklo, když se auto nechtělo rozjet nebo zdechlo. . Okamžitě jsem se vrátil ke sportovnímu filtru nad výfukovým potrubím. Paráda! Co funguje, do toho se nemá rýpat!!
Můj poznatek: Teplej vzduch + teplej plyn je nejlepší.
Antoni: sledujem tvoje Gti na LPG stále a rád sa dozviem čo to nové, pretože ja nemám čas sa s tým hrať a ako som si to odladil na spotrebu 8-10l LPG tak som to tak nechal, akurát na zimu som dal nasávanie horúceho vzduchu od výfuku a nejako som nič nepostrehol automat má pri 100-ke krásnych 2500 ot/min
prve autičko Peugeot 205 automatic 72800 km 1,6 65kw 19.11.1992 Dizajn baj dži ty aj Peugeot 205 Gutmann Mi16 244000 km 1,9 116kw 1991
Dárca dielov Peugeot 205 look 1,1 1992 Peugeot 205 GTi 196660 km 1,9 75-94kw Peugeot 205 CTi 282345 km 1,9 74 Kw
Peugeot 205Roland Garros cabrio Originální klasika na léto Saab 9000 CS Dělník bez šneka Saab 900Talladega prostě Sob, zatím serie Saab 9000Anniversary/aero Maptun Stage IV.