downgrade z 1.9na1.8 diesel

Motor, spojka, převodovka - identifikace, opravy, seřízení, výměna
Odpovědět
elkappi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 25 říj 2014 18:37

downgrade z 1.9na1.8 diesel

Příspěvek od elkappi »

zdar lidi poradi mi nikdo pri mim downgradu.na puvodnim motoru bylo vice kabelaze primo na pal.cerpadle nikdo mi rikal ze to je chcipak.pujde mi pak ta 1.8chcipnout.delal to uz nikdo prosim poraddte
Uživatelský avatar
draken
Club admin
Club admin
Příspěvky: 7972
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov

Re: downgrade z 1.9na1.8 diesel

Příspěvek od draken »

jde to bez problému, na čerpadlo zapoj jen stopventil, nic jinýho nezapojuj
elkappi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 25 říj 2014 18:37

Re: downgrade z 1.9na1.8 diesel

Příspěvek od elkappi »

no do toho cerpadla z 1,9vede nejak kabelaz a je tam o tahlo vic a ta 1,8je jednodusi.zitra to tam hodim a uvidim zatim dik
Uživatelský avatar
draken
Club admin
Club admin
Příspěvky: 7972
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov

Re: downgrade z 1.9na1.8 diesel

Příspěvek od draken »

přímo na čerpadlo vede i u 1.9 jen jeden kablik. Hadice od egr ventilu neřeš, ty prostě u 1.8 nezapojíš
Uživatelský avatar
Tokagero314
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 345
Registrován: 27 dub 2011 08:20
Rok narození: 1983
Skutečné jméno: Ludvik
tel.:: 907139180
Bydliště: Trebišov - SK
Kontaktovat uživatele:

Re: downgrade z 1.9na1.8 diesel

Příspěvek od Tokagero314 »

Zneužijem túto tému ak môžem. :?: Ja to mám presne naopak, mám motor 1,8D na ktorom som prehodil nasávacie potrubie, výfukové potrubie a čerpadlo z 1,9D. Motor ako tak s ťažkosťami ide nahodiť ale tak na 2-3 sekundy a potom sám zdochne. Nejde ho udržať na voľnobeh a pri stlačení pedálu plynu začne klopať akoby narážali piesty na hlavu ale počas štartovania alebo keď zdochýna to nerobí len keď mu pridám a snažím sa ho udržať v otáčkach (rany sú to kvalitné) :toon: a z výfuku to trošku dymí len neviem či nie z toho, že sa problematicky štartuje a natlačí naftu do výfuku. Motor normálne bežal v starom aute, nieje zadretý ani nič podobné, je tam aj nová vačka ale aj tá šľapala v starom aute. Čím to môže byť? Čerpadlo (jedno aj druhé BOSH len novší model aj s tou plastovou blbosťou na vrchu pre EGR) som prehodil aj s remenicou, zuby a priemer remenice je rovnaký, rozvody by mali byť v poriadku, na to som dával setsakra pozor aj som ich značil a nahodil som ho podľa toho ako bolo otočené staré čerpadlo do tej istej polohy. Nebude potrebné len prestaviť čerpadlo alebo to môže byť aj niečo iné? Ako to je vlastne? Otočením k motoru dávam čerpadlo pred hornú úvrať, či za? A kde a ako sa nastavuje predvstrek? Či to nemá predvstrek? :myslim:
Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Odpovědět