Peugeot 205 gti, gti turbo, mi16
Moderátor: rada
-
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 10 zář 2013 21:33
- tel.:: 731301523
Peugeot 205 gti, gti turbo, mi16
Zdravím vás konečně jsem se odhodlal dát jsme svého peugeota 205 gti 88KW původně ze Švýcarska měl najeto 176000km. Koupil jsem ho před 2 lety když my bylo 18 let od známého skoro zadarmo chtěl ho nechat sešrotovat. Byl v nádherném stavu, bez jedniné vady jezdil suprově. Za chvyli my ten výkon už připadal málo tak jsem začal vymýšlet jak to udělat trošku ostřejší.
1. fáze orig. peugeot 205 gti 88kw
2. fáze peugeot 205 gti turbu z fordu sierra 1.8td
3. fáze Peugeot mi16 (aktuální)
4. V dalším plánu bych chtěl zkusit motor 2.0 V8 turbo nebo mi16 předělat na turbínu to se uvidí po zimě:D
Blížila se zima a já měl sjeté gumy
Po namáhavé práci rovnání předku vyváření už auto vypadalo celkem k světu
Tak a začlo se dělat turbo...
Turbo sem měl v orig gti motoru bez jakých koliv úprav běželoto na seriove ECU akorát sme měl regulátor paliva aby nebyla zas tak chudá směs ve výsledku to motoru přidalo tak 10kw při tlaku 0,5bar když jsme zvýšil turbo na 0,9 bar motor to už nestíhal a asi už nevydržel.
Přivezl jsem si motor mi16 aleb byl zralý na generálku
V motoru vyměněná gufera kompletně přetěsněn dělaná hlava nová olejová pumpa a stočenej setrvák a reg. paliva
Přímé saní jak se ukázalo tak velice dobrá věc
1. fáze orig. peugeot 205 gti 88kw
2. fáze peugeot 205 gti turbu z fordu sierra 1.8td
3. fáze Peugeot mi16 (aktuální)
4. V dalším plánu bych chtěl zkusit motor 2.0 V8 turbo nebo mi16 předělat na turbínu to se uvidí po zimě:D
Blížila se zima a já měl sjeté gumy
Po namáhavé práci rovnání předku vyváření už auto vypadalo celkem k světu
Tak a začlo se dělat turbo...
Turbo sem měl v orig gti motoru bez jakých koliv úprav běželoto na seriove ECU akorát sme měl regulátor paliva aby nebyla zas tak chudá směs ve výsledku to motoru přidalo tak 10kw při tlaku 0,5bar když jsme zvýšil turbo na 0,9 bar motor to už nestíhal a asi už nevydržel.
Přivezl jsem si motor mi16 aleb byl zralý na generálku
V motoru vyměněná gufera kompletně přetěsněn dělaná hlava nová olejová pumpa a stočenej setrvák a reg. paliva
Přímé saní jak se ukázalo tak velice dobrá věc
-
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 10 zář 2013 21:33
- tel.:: 731301523
-
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 10 zář 2013 21:33
- tel.:: 731301523
Re: Peugeot 205 gti, gti turbo, mi16
Zkrácený svody o 8 cm a větší klapka 65mm intercooler z Avie
-
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 10 zář 2013 21:33
- tel.:: 731301523
Re: Peugeot 205 gti, gti turbo, mi16
První start:) auto už je komplet jinak hotové foto dodám později.
https://www.youtube.com/watch?v=N0nKgf2SjVE
https://www.youtube.com/watch?v=N0nKgf2SjVE
-
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 10 zář 2013 21:33
- tel.:: 731301523
- RychlikMax
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 03 čer 2009 07:51
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 0
- Bydliště: Dobruška
Re: Peugeot 205 gti, gti turbo, mi16
Nemůžu uvěřit očím,že do tak malého auta se vešel tak velký motor.
Dobrá práce.
Re: Peugeot 205 gti, gti turbo, mi16
Odkud jsi,koukám že máš taky trutnovskou SPZ?
Peugeot 205 MI 16
Yamaha TRX 850
Honda CBR 1000RR Fireblade
Ducati Streetfighter
Yamaha TRX 850
Honda CBR 1000RR Fireblade
Ducati Streetfighter
-
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 10 zář 2013 21:33
- tel.:: 731301523
Re: Peugeot 205 gti, gti turbo, mi16
Naposledy upravil(a) LukasSrutek dne 31 led 2016 11:32, celkem upraveno 1 x.
Re: Peugeot 205 gti, gti turbo, mi16
A funguje ti tato přestavba?Nevadilo by,kdybych se stavil,když někdy pojedu okolo.Jen podívat a jen na chvíli,nezdržím tě.
Peugeot 205 MI 16
Yamaha TRX 850
Honda CBR 1000RR Fireblade
Ducati Streetfighter
Yamaha TRX 850
Honda CBR 1000RR Fireblade
Ducati Streetfighter
- Ludvik2
- Uživatel
- Příspěvky: 146
- Registrován: 12 úno 2008 21:01
- Rok narození: 1979
- tel.:: 0
- Bydliště: K.Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 205 gti, gti turbo, mi16
bez vhodné elektroniky motoru to nebude fungovat dobře
Peugeot 205 2.0 turbo 320PS
-
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 10 zář 2013 21:33
- tel.:: 731301523
Re: Peugeot 205 gti, gti turbo, mi16
Máš pravdu nejezdí to špatňe tlačil jsem 1bar ale totalně se to zadřelo na klice asi po 1 tis km šály úplne na maděru a mazalo to 4 bary tak sem tam dal zpátky atmosféru asi chyba mazání
- Ludvik2
- Uživatel
- Příspěvky: 146
- Registrován: 12 úno 2008 21:01
- Rok narození: 1979
- tel.:: 0
- Bydliště: K.Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 205 gti, gti turbo, mi16
no mazáním asi ne, problém je vysoký kompresní poměr Mi-16 a turbo a ještě s tlakem 1bar, to je hodně, myslim si že částečně za to můžou detonace, musel by jsi snížit kompresní poměr aspoň na 9:1, potom dát třeba elektroniku s TCT, zbavil by jsi se rozdělovače a váhy vzduchu, no a při tlaku 0.6-0,7 by to mohlo fungovat dobře, mě dokonce ten můj motor funguje líp s vačkama Mi-16 než vačky z T-16
Peugeot 205 2.0 turbo 320PS
-
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 10 zář 2013 21:33
- tel.:: 731301523
Re: Peugeot 205 gti, gti turbo, mi16
Měl jsem tam písty originální jen o 1 mm sebraný nevím jaky byl kompresní poměr napadlo mě udělat pod hlavu silnější těsneni to by mohlo fungovat nemyslíš? Na ty originální elektrice to ne jezdilo vůbec špatňe myslel jsem že to bude horší jen s volno během jsem měl problémy určite z tct by to bylo lepši.
- Ludvik2
- Uživatel
- Příspěvky: 146
- Registrován: 12 úno 2008 21:01
- Rok narození: 1979
- tel.:: 0
- Bydliště: K.Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot 205 gti, gti turbo, mi16
orig elektronika neumí pracovat s přetlakem, prostě nejenom že to mělo s největší pravděpodobností detonace ale ještě to muselo běžet chudý, kompresní poměr musíš spočítat. 1mm na pístech bude málo, skoro nic, můžeš zkusit dát dvě těsnění na sebe z HDI je to kovový těsnění a mělo by to vydržet, podmínka je ale elektronika TCT
Peugeot 205 2.0 turbo 320PS