úpravy motoru 1,4 55KW nevíte o tom někdo něco ? :D
Re: úpravy motoru 1,4 55KW nevíte o tom někdo něco ? :D
Vykon ty upraveny 106 nevim. Jeste se muzes podivat na vlakno TU Engine Maintenance and Performance Upgrades na http://forum.205gtidrivers.com. Resi se tam upravy motoru TU3S. Je to hodne podobnej motor, ale misto vstrikovani Bosch Mono-Motronic ma karburator a vykon 85 hp. Vysledek pak treba neco jako tohle: http://www.scoobynet.com/private-for-sa ... y-car.html Jinak jak pisou ostatni, pocitej, ze to bude spousta prace a penez
Re: úpravy motoru 1,4 55KW nevíte o tom někdo něco ? :D
tak když máš blok 1.4 tak ti nikdo do vnitř nevidí
rozpočet není hlavní ale zas aby to nebyli miliony :D
tak já mam na úpravy připravený 4 karbce mikuni
rozpočet není hlavní ale zas aby to nebyli miliony :D
tak já mam na úpravy připravený 4 karbce mikuni
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: úpravy motoru 1,4 55KW nevíte o tom někdo něco ? :D
Tak sežeň pořádnu vačku, svody a zvyš kompresi a něco to dá
Re: úpravy motoru 1,4 55KW nevíte o tom někdo něco ? :D
jojo
přemejšlel jsem že líznu hlavu, nechám stočit setrvák, vyleštim kanály v hlavě, udělám karbce, svody a lauf , potom vetší brzdy a podvozek
přemejšlel jsem že líznu hlavu, nechám stočit setrvák, vyleštim kanály v hlavě, udělám karbce, svody a lauf , potom vetší brzdy a podvozek
- kpt.Lipánek
- Uživatel
- Příspěvky: 194
- Registrován: 17 čer 2012 23:14
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Alex
- tel.:: 773450225
- Bydliště: okres Hodonín/Vyškov
Re: úpravy motoru 1,4 55KW nevíte o tom někdo něco ? :D
u hlavy nejde ani tak o "líznutí", jako spíš o to abys tam udělal "jinačí" spalovák, které bude vhodnější z hlediska proudění a prohoření směsi. Na setrváku moc nevim co chceš stáčet, když TU motor ho už tak má kde nic tu nic...já spíš odvrtávám, respektive z něho dělám loukoťák, dycky dyž je nálada, tak se kousek podělá :D
Kanály hlavně neleštit do zrcadla, ale jenom zahladit, do zrcadla se leští spalovák a ventily!
to F.I.K : ojnice z 1,6 se použít nedají, nevychízí to délkově, už u ojnic z 1,4 se musí upravit píst aby nenarážel do hlavy
"známé" má 106XSi, kliku, hlavu a myslim že i vačku z 1,6 (možná origo xsi, to teď nevim, kecal bych), větší vstřikovače, upravenou jednotku a lije do toho e85. Řikal že tohle má asi 130kobyl a sériovou 205gti to strčí do kapsy
Kanály hlavně neleštit do zrcadla, ale jenom zahladit, do zrcadla se leští spalovák a ventily!
to F.I.K : ojnice z 1,6 se použít nedají, nevychízí to délkově, už u ojnic z 1,4 se musí upravit píst aby nenarážel do hlavy
"známé" má 106XSi, kliku, hlavu a myslim že i vačku z 1,6 (možná origo xsi, to teď nevim, kecal bych), větší vstřikovače, upravenou jednotku a lije do toho e85. Řikal že tohle má asi 130kobyl a sériovou 205gti to strčí do kapsy
red pocket rocket 205
babetta 210 chrome edition
extreme machine aprilia rally
babetta 210 chrome edition
extreme machine aprilia rally
Re: úpravy motoru 1,4 55KW nevíte o tom někdo něco ? :D
to je hodně dobrý, uvidim :D ale určitě si s tim pohraju
Re: úpravy motoru 1,4 55KW nevíte o tom někdo něco ? :D
No dobře, tak použije ojnice z něčeho jinýho, předpokládám, že už to někdo stavěl, a mě zrovny tyhle motory nezajímaj a je logický, že když tam dám kliku s vyšim zdvihem, tak mi to s původníma 1,4 ojnicema nevyjde, nějak špatně sem předpokládal, že to by to mohlo mít stejně vysoký bloky. Každopádně z toho potom bude 1450 a to bych nestavěl už jen z principu když pak chci jezdit kategorii 1400. Líznutí hlavy asi myslel z důvodu vyší komprese a to bych asi řešil úpravou bloku a pístů, než ubíránim hlavy. Do ubírání původního setrvačníku bych taky asi nešel, ale každýho věc. Špatnou zkušenost s tim ale nemám a ani mít nebudu.
Kdybych se do toho chtěl pouštět já, tak bych asi řešil kompresi, úpravu kanálů, nejlíp té 1,6 hlavy, výfuk, vačku, itb a programovatelnou jednotku.
Máte někdo představu jak moc je znát to zvednutí obsahu o 90 kubíků? Jestli to za to úsilí vůbec stojí.
Kdybych se do toho chtěl pouštět já, tak bych asi řešil kompresi, úpravu kanálů, nejlíp té 1,6 hlavy, výfuk, vačku, itb a programovatelnou jednotku.
Máte někdo představu jak moc je znát to zvednutí obsahu o 90 kubíků? Jestli to za to úsilí vůbec stojí.
- kpt.Lipánek
- Uživatel
- Příspěvky: 194
- Registrován: 17 čer 2012 23:14
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Alex
- tel.:: 773450225
- Bydliště: okres Hodonín/Vyškov
Re: úpravy motoru 1,4 55KW nevíte o tom někdo něco ? :D
Asi tak nějak...
A ohledně zvednutí objemu si myslim že to poznat bude, přecejenom objem nenahradíš Aspoň u škodovek to je poznat dost. Žena měla v Rapidu motor 742.12X což je 120LS, byly tam tvrdý lehký ojnice a klika, upravená LS hlava a vačka, vahadla a rozdělovač z eRka, výfuk tam byl podle 130L/A. Karbec byl 120kové sedr. Motor šel krásně za plynem až do 6000ot. a díky lehkým a sváženým ojnicám to mělo nádherně sametové chod.
Pak sem stavěl sériovou 742.13 (130ku) kvuli technické, kde byly jenom nový kruhy a všechny těsnění samozřejmě. Jediny co bylo na tomhle motoru "upravený" byly trochu poleštěný ventily a srovnaná hlava. Náhodou sem asi dobře trefil kompresi, protože ten motor měl oproti upravené 120ce pekelnej krouťák a ten objem tam byl poznat.
Rozdíl objemu byl 1174 vs. 1289.
Takže asi tak
A ohledně zvednutí objemu si myslim že to poznat bude, přecejenom objem nenahradíš Aspoň u škodovek to je poznat dost. Žena měla v Rapidu motor 742.12X což je 120LS, byly tam tvrdý lehký ojnice a klika, upravená LS hlava a vačka, vahadla a rozdělovač z eRka, výfuk tam byl podle 130L/A. Karbec byl 120kové sedr. Motor šel krásně za plynem až do 6000ot. a díky lehkým a sváženým ojnicám to mělo nádherně sametové chod.
Pak sem stavěl sériovou 742.13 (130ku) kvuli technické, kde byly jenom nový kruhy a všechny těsnění samozřejmě. Jediny co bylo na tomhle motoru "upravený" byly trochu poleštěný ventily a srovnaná hlava. Náhodou sem asi dobře trefil kompresi, protože ten motor měl oproti upravené 120ce pekelnej krouťák a ten objem tam byl poznat.
Rozdíl objemu byl 1174 vs. 1289.
Takže asi tak
red pocket rocket 205
babetta 210 chrome edition
extreme machine aprilia rally
babetta 210 chrome edition
extreme machine aprilia rally
Re: úpravy motoru 1,4 55KW nevíte o tom někdo něco ? :D
Neměla stodvacítka ještě pětikanálovou hlavu? Tam by asi byl ten největší rozdíl. :-) Ale to je fuk...
- kpt.Lipánek
- Uživatel
- Příspěvky: 194
- Registrován: 17 čer 2012 23:14
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Alex
- tel.:: 773450225
- Bydliště: okres Hodonín/Vyškov
Re: úpravy motoru 1,4 55KW nevíte o tom někdo něco ? :D
Jo, 120ka měla pětikánál, ale 130ka taky. Hliníkový osmikanálový hlavy se dávaly až na motory 742.135/5, takže poslední Rapidy a pak Fáva
red pocket rocket 205
babetta 210 chrome edition
extreme machine aprilia rally
babetta 210 chrome edition
extreme machine aprilia rally
Re: úpravy motoru 1,4 55KW nevíte o tom někdo něco ? :D
Aha, tak v tom mám mezery, měl jsem za to, že 130 už měly osmikanály.
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: úpravy motoru 1,4 55KW nevíte o tom někdo něco ? :D
takhle si představuju vyladěnou škodovku
- kpt.Lipánek
- Uživatel
- Příspěvky: 194
- Registrován: 17 čer 2012 23:14
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Alex
- tel.:: 773450225
- Bydliště: okres Hodonín/Vyškov
Re: úpravy motoru 1,4 55KW nevíte o tom někdo něco ? :D
Nooo, motor vypadá dost ostře, neco takovýho bych ženě nejradši implantoval do Rapida
Ale ta úzkokolejka vzadu, ač vypadá krásně a nehotově, tak je na mě moc úzká
Jooo, škodovky:) Tohle byl aspoň punkostroj
Ale ta úzkokolejka vzadu, ač vypadá krásně a nehotově, tak je na mě moc úzká
Jooo, škodovky:) Tohle byl aspoň punkostroj
red pocket rocket 205
babetta 210 chrome edition
extreme machine aprilia rally
babetta 210 chrome edition
extreme machine aprilia rally
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: úpravy motoru 1,4 55KW nevíte o tom někdo něco ? :D
no ten motor je v rapidovi :D
- borec616
- 205 its my life
- Příspěvky: 525
- Registrován: 12 dub 2010 16:23
- Rok narození: 1993
- Skutečné jméno: Marek
- tel.:: 0
- Bydliště: Luka nad Jihlavou (Jihlava)
Re: úpravy motoru 1,4 55KW nevíte o tom někdo něco ? :D
Ten motor je fakt boží
106 1.4 55 Kw -daily car
205 Open 75Kw -započatá rekonstrukce a upgrade na 94 KW
205 Look 1.1 44KW -odešel do věcných lovišt
205 Open 75Kw -započatá rekonstrukce a upgrade na 94 KW
205 Look 1.1 44KW -odešel do věcných lovišt