Ahoj tak doslo na nejhorsi auto pujde cca za mesic do garaze a prez zimu se na nem bude makat . Bouzel je v aute stary modelpalubni desky kterou ja proste nemohu sehnat v dobrem stavu . respektive uz sem si privezl dve palubky ale nejsou v dobrem stavu a nevim jestli se mi podari je dat neja dohromady. a proto zvazuju prestavbu na novy model bouzel ale vubec nevim co to obnasi ? napriklad jine topeni ? to je asi nejmensi problem ale co drzaky ? co elektrika ? mate s tim nekdo zkusenosti ?
diky predem .
Novy model za stary (Palubni deska)
- Tokagero314
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 27 dub 2011 08:20
- Rok narození: 1983
- Skutečné jméno: Ludvik
- tel.:: 907139180
- Bydliště: Trebišov - SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novy model za stary (Palubni deska)
Nie som eletrikár takže eletriku len odhadom...
Eletrika je (najskôr) iná hlavne dĺžkami káblov a umiestnením vypínačov a podobne. Taktiež bude rozdiel v zapojení vypínačov a možno aj palubky.
Držiaky by mali byť rovnaké.
Topenie iné aj s radiátorom a trubkami.
Ináč si nespomínam žeby to bol nejaký des a hrůza...
Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku
Eletrika je (najskôr) iná hlavne dĺžkami káblov a umiestnením vypínačov a podobne. Taktiež bude rozdiel v zapojení vypínačov a možno aj palubky.
Držiaky by mali byť rovnaké.
Topenie iné aj s radiátorom a trubkami.
Ináč si nespomínam žeby to bol nejaký des a hrůza...
Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku
Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.