čest pánové ,odešel mi 1.9 i DDz 80 kW na benzín v oleji ,a sehnal jsem motor druhej, 1.9 i typ DKZ 88kW kompletku
hypoteticky řeším,co to bude dělat ,až na DKZ nahodím podkovu se vstřikem z DDz
(věci z DKZ ležely v prachu v jedné kůlně ,bude trochu trvat to rozchodit ,do tý doby bych se spokojil s jednobodem tudíž)
samozřejmě že proběhne kuchnutí DKZ ,moc dlooouho to stálo na gufera ,kroužky atd...
(řj kabeláž k tomu DKZ byla)
dkz za ddz
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: dkz za ddz
dej tam rovnou 88kW jestli máš elektriku
Re: dkz za ddz
kabeláž včetně rampy ,řj,váhy,lambo je...potíž že se to válelo od 2008 v kůlně a ,bude to třeba čistit a ošetřit.Váha je totál od bahna...
svazky jsou podobné , proti mé sociál výbavě na DDz ,kde jsou jen diody na čidla , je DKz s čidlem tlaku oleje,teplotou oleje,napojení na řj je stejné,kapli už mám v podsvícení z Gti už přes rok...nevím jen detail ohledně vstřiku....1 a 4řka ,jak se to liší ..
přece jen to má trochu jiné parametry ten DKz 88 kW
zástavba na 4bod se počítá,jen to bude trochu trvat ,vyleštit,licung,gufera ...
svazky jsou podobné , proti mé sociál výbavě na DDz ,kde jsou jen diody na čidla , je DKz s čidlem tlaku oleje,teplotou oleje,napojení na řj je stejné,kapli už mám v podsvícení z Gti už přes rok...nevím jen detail ohledně vstřiku....1 a 4řka ,jak se to liší ..
přece jen to má trochu jiné parametry ten DKz 88 kW
zástavba na 4bod se počítá,jen to bude trochu trvat ,vyleštit,licung,gufera ...
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: dkz za ddz
tak jako motor chceš přehazovat stejně, vyměnit elektrikuje je otázka dvou hodin
Re: dkz za ddz
došla mi odpověď z KALINA.cz ze Zlína na dotaz poptávky po celokovovým těsnění pod hlavu.
Udělaj mi těsnění protikusem ze starého těsnění z rovných plechů za cca 1800 -2000. Originál tam nechci ,hlava půjde otlakovat a srovnat.
Je něco srovnatelného jak maj ze Zlína nebo stačí...?
motor nejde cestou honit koně ,ale na výdrž a spoleh ...těch 88kW mi na 4x4 bohatě stačí....
Udělaj mi těsnění protikusem ze starého těsnění z rovných plechů za cca 1800 -2000. Originál tam nechci ,hlava půjde otlakovat a srovnat.
Je něco srovnatelného jak maj ze Zlína nebo stačí...?
motor nejde cestou honit koně ,ale na výdrž a spoleh ...těch 88kW mi na 4x4 bohatě stačí....
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: dkz za ddz
na běžnej provoz postačí i aftermarket třeba od reinz
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: dkz za ddz
Celokovový těsnění nemá význam, pokud nemáš oturbenej motor nebo nějakou extra zvýšenou kompresi.
Spolehlivě bude fungovat klasika ať originál nebo druhovýroba.
Stejně i to celokovový rozloží chladící kapalina...
Spolehlivě bude fungovat klasika ať originál nebo druhovýroba.
Stejně i to celokovový rozloží chladící kapalina...
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001