torzky rozdiel gti/non-gti
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: torzky rozdiel gti/non-gti
ne, mají větší průměr na konci a neprojdou sociálním ramenem a držákem v nápravnici.... Ale je možný, že třeba socka z konce výroby už bude třeba použitelná, u francouzů člověk nikdy neví
- Mireeec
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 223
- Registrován: 07 črc 2010 11:39
- Rok narození: 1989
- tel.:: 904290927
- Bydliště: Slovensko, Prievidza
Re: torzky rozdiel gti/non-gti
no tak to je celkom prúser, lebo odkedy som pustil zadok dole ani štelováky tlmiče nepomohli, proste tie slabučké torzky to nedokážu odpružiť a šuchcem gumy vzadu občas a ľúto mi je tej nápravy lebo bola pred pár rokmi po komplet repase a ešte aj na kotúče som ju prerobil existuje teda nejaký reálny spôsob ako pritužiť tú nápravu čo tam mám?
Peugeot 205 Look 1.9 88kW
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: torzky rozdiel gti/non-gti
Ano i ne
Mohl by pomoct stabilizátor z GTI. Nebo zkusit přesadit torzky, je totiž divné, že by to pružilo až tolik...
Ale jak psal vinorak, sám jsem to musel před pár lety absolvovat a vykoupil jsem snad všechny nápravy v čechách záměnné to není, leda sehnat GTI nápravu.
Mohl by pomoct stabilizátor z GTI. Nebo zkusit přesadit torzky, je totiž divné, že by to pružilo až tolik...
Ale jak psal vinorak, sám jsem to musel před pár lety absolvovat a vykoupil jsem snad všechny nápravy v čechách záměnné to není, leda sehnat GTI nápravu.
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: torzky rozdiel gti/non-gti
Zdendo, je vidět že jsi asi nikdy neměl sociální 205ku, u 1.1 to bylo vzadu měkoučký ikdyž tam nikdo neseděl
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: torzky rozdiel gti/non-gti
To neměl no
Každopádně lehké zlepšení by mohl přinést ten stabilizátor...
Každopádně lehké zlepšení by mohl přinést ten stabilizátor...
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
- Mireeec
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 223
- Registrován: 07 črc 2010 11:39
- Rok narození: 1989
- tel.:: 904290927
- Bydliště: Slovensko, Prievidza
Re: torzky rozdiel gti/non-gti
no doprdele, no tak nič, asi to naspäť zdvihnem o ten jeden zub
Peugeot 205 Look 1.9 88kW
- Tokagero314
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 27 dub 2011 08:20
- Rok narození: 1983
- Skutečné jméno: Ludvik
- tel.:: 907139180
- Bydliště: Trebišov - SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: torzky rozdiel gti/non-gti
Chalani v rámci toho stabilizatora a zadnej nápravy GTI a non GTI. Poraďte mi čo to vlastne mám za nápravu? Má to bubny zo socky ale stredom som našiel dnes stabilizátor. Som jeleň z toho čo za dieli na repas mám vlastne objednať a zháňať keďže torzky sú nezameniteľné soc/GTI a neviem ako je na tom s tou zâmenou dielov nápravnica ako taká. Prikladám aj foto.
Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku
Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku
Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: torzky rozdiel gti/non-gti
To se takhle nepozná, i některé modely nonGTI měli stabilizátor. Budeš muset vytáhnout torzky a změřit průměr jak samotných tyčí, tak i tisícihranu na konci, teprve poté bude možné říct, co je to za nápravu.
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
- Tokagero314
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 27 dub 2011 08:20
- Rok narození: 1983
- Skutečné jméno: Ludvik
- tel.:: 907139180
- Bydliště: Trebišov - SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: torzky rozdiel gti/non-gti
Dobre, tak do toho. To s chystám aj tak. Zistím, doložím. Ďakujem zatiaľ.
Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku
Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku
Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
- Tokagero314
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 27 dub 2011 08:20
- Rok narození: 1983
- Skutečné jméno: Ludvik
- tel.:: 907139180
- Bydliště: Trebišov - SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: torzky rozdiel gti/non-gti
Takže priemer torzky na zuboch je 25,5 mm, a o jeden zub mi to zdvihlo z 44,5 na 38 cm. Som zvedavý čo z toho bude....
Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku
Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku
Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
- Tokagero314
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 27 dub 2011 08:20
- Rok narození: 1983
- Skutečné jméno: Ludvik
- tel.:: 907139180
- Bydliště: Trebišov - SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: torzky rozdiel gti/non-gti
Takže som to zhodil o zub na 38 cm a pneu je v blatnìkoch. Strašné... kde bude prúser?
Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku
Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku
Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: torzky rozdiel gti/non-gti
Takže náprava nonGTI...
Pravděpodobně máš vymletý vnější ložiska na nápravnici, nejspíš i čepy budou po smrti... Rozeber a uvidíš, když už máš vyndané torzky, tak shodit rameno je to nejmenší.
Pravděpodobně máš vymletý vnější ložiska na nápravnici, nejspíš i čepy budou po smrti... Rozeber a uvidíš, když už máš vyndané torzky, tak shodit rameno je to nejmenší.
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
- Tokagero314
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 27 dub 2011 08:20
- Rok narození: 1983
- Skutečné jméno: Ludvik
- tel.:: 907139180
- Bydliště: Trebišov - SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: torzky rozdiel gti/non-gti
Rozobral som to a ako vravis budem musiet urobit komplet repas. Dá sa niekde zohnat ta stredná velká rura kde je stabik alebo budem musiet davat bronzové puzdra? Rozmyslam ci kupit len tie velke capy a srat sa s prelisovanim alebo rovno aj sramenami zháňať.
Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku
Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku
Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
- Zdenek
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 13 kvě 2008 20:35
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- Bydliště: Čerčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: torzky rozdiel gti/non-gti
Trubku už neseženeš, ale zase na druhou stranu sociálních náprav je všude dost.
Taktéž čepy je lepší koupit samostatně a přelisovat.
Taktéž čepy je lepší koupit samostatně a přelisovat.
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001