Zdar. Měl bych další dotaz Po přestavbě mé červené 309 na gti, jsem nechal na svém místě původní filtr z 1.4 a jezdím s ním. Jaký je rozdíl mezi filtry přímo na hadičku a filtry na závit, kde se vstup a výstup šroubuje přes průtokový šroub? Je rozdíl v průtoku?
Auto je za studena strašně přidušené a má díru na plynu, i po výměně teplotního čidla, tak hledám závadu jinde.
Díky za odpovědi :)
Palivový filtr - rozdíly
- Kocvin
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 19 srp 2012 22:00
- Rok narození: 1994
- Skutečné jméno: Jura
- tel.:: 731482612
- Bydliště: Frýdek - Místek
Palivový filtr - rozdíly
Peugeot 205 1.9 GTi 87" - sold
Peugeot 309 1.4 graffic 91" - sold
Peugeot 309 1.9 GT 88" - sold
Peugeot 309 1.4 graffic 90" - sold
Peugeot 309 1.4 XR 89" - sold
Peugeot 309 1.9 GTi 89" - sold
Peugeot 309 1.9 D 91" - sold
Peugeot 405 1.9 D 93" - dole
Peugeot 306 2.0 GTI-6 97" - poslední lev
Peugeot 309 1.4 graffic 91" - sold
Peugeot 309 1.9 GT 88" - sold
Peugeot 309 1.4 graffic 90" - sold
Peugeot 309 1.4 XR 89" - sold
Peugeot 309 1.9 GTi 89" - sold
Peugeot 309 1.9 D 91" - sold
Peugeot 405 1.9 D 93" - dole
Peugeot 306 2.0 GTI-6 97" - poslední lev
- Katza
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 309
- Registrován: 20 zář 2008 12:40
- Skutečné jméno: Petr
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivový filtr - rozdíly
Tedka sem resil neco podobnyho.prestavba z jednobdu na karbec a taky mi to zlobilo...daval jsem nizkotlaky el. Cerpadlo...takze urcite aby tam bylo spravny cerpadlo pro gti se spravnym vytlakem.moje jelo 15 sekund a pak poplivavalo benzin.prutok filtru by uplne mit vliv nemel ale asi bych to udelal tak jak to ma gti...a pak hlavne spravna funkce regulatoru tlaku paliva na liste a vsechny potrubi zkontrolovat pruchodnost.