Palivový filtr - rozdíly

Motor, spojka, převodovka - identifikace, opravy, seřízení, výměna
Odpovědět
Uživatelský avatar
Kocvin
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 294
Registrován: 19 srp 2012 22:00
Rok narození: 1994
Skutečné jméno: Jura
tel.:: 731482612
Bydliště: Frýdek - Místek

Palivový filtr - rozdíly

Příspěvek od Kocvin »

Zdar. Měl bych další dotaz :fran: Po přestavbě mé červené 309 na gti, jsem nechal na svém místě původní filtr z 1.4 a jezdím s ním. Jaký je rozdíl mezi filtry přímo na hadičku a filtry na závit, kde se vstup a výstup šroubuje přes průtokový šroub? Je rozdíl v průtoku?

Auto je za studena strašně přidušené a má díru na plynu, i po výměně teplotního čidla, tak hledám závadu jinde.

Díky za odpovědi :)
Peugeot 205 1.9 GTi 87" - sold
Peugeot 309 1.4 graffic 91" - sold
Peugeot 309 1.9 GT 88" - sold
Peugeot 309 1.4 graffic 90" - sold
Peugeot 309 1.4 XR 89" - sold
Peugeot 309 1.9 GTi 89" - sold
Peugeot 309 1.9 D 91" - sold
Peugeot 405 1.9 D 93" - dole
Peugeot 306 2.0 GTI-6 97" - poslední lev
Uživatelský avatar
Katza
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 309
Registrován: 20 zář 2008 12:40
Skutečné jméno: Petr
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivový filtr - rozdíly

Příspěvek od Katza »

Tedka sem resil neco podobnyho.prestavba z jednobdu na karbec a taky mi to zlobilo...daval jsem nizkotlaky el. Cerpadlo...takze urcite aby tam bylo spravny cerpadlo pro gti se spravnym vytlakem.moje jelo 15 sekund a pak poplivavalo benzin.prutok filtru by uplne mit vliv nemel ale asi bych to udelal tak jak to ma gti...a pak hlavne spravna funkce regulatoru tlaku paliva na liste a vsechny potrubi zkontrolovat pruchodnost.
Odpovědět