Ďakujem chalani za rady. Zdvihol som to o zub hore naspäť a je to nižšie ako to bolo pôvodne ale nie tak nízko. Tak neviem. Asi to bolo nasilu našponované o dva zuby alebo čo...
Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku
torzky rozdiel gti/non-gti
- Tokagero314
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 27 dub 2011 08:20
- Rok narození: 1983
- Skutečné jméno: Ludvik
- tel.:: 907139180
- Bydliště: Trebišov - SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: torzky rozdiel gti/non-gti
Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Re: torzky rozdiel gti/non-gti
Tím, že presadis torzku tuhost nápravy nezmenis, nijak se nesponuje. Zmenis pouze výšku.
Když nechávám repasovat nápravu na 306 tak mi daj i novou trubku a vyjde to jen o trochu dráž, než kdybych si to dělal sám. A bez nervů.
Když nechávám repasovat nápravu na 306 tak mi daj i novou trubku a vyjde to jen o trochu dráž, než kdybych si to dělal sám. A bez nervů.
- Tokagero314
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 27 dub 2011 08:20
- Rok narození: 1983
- Skutečné jméno: Ludvik
- tel.:: 907139180
- Bydliště: Trebišov - SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: torzky rozdiel gti/non-gti
Tak som s výškou spokojný akurát mi to pri pružení pripadá ako torzky z 1.1-ky. Škrtám kolesom o blatník a o spojler. Dajú sa niekde zohnať ešte torzky z GTI aby to bolo tvrdšie? Dám do kufra 50 kilo a som v prdeli...
Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku
Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku
Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.