Motor DHX Xantia

Motor, spojka, převodovka - identifikace, opravy, seřízení, výměna
Uživatelský avatar
Tokagero314
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 344
Registrován: 27 dub 2011 08:20
Rok narození: 1983
Skutečné jméno: Ludvik
tel.:: 907139180
Bydliště: Trebišov - SK
Kontaktovat uživatele:

Motor DHX Xantia

Příspěvek od Tokagero314 »

Ahoj chalani. Situácia je nasledovná.
Zohnal som komplet motor DHX z Xantie. Keď sme ho chceli naštartovať ešte v Xantii, tak síce po chvíli zaskočil a šiel akoby na voľnobeh ale po chvíli zdochol a nereagoval vôbec na plyn. Potom sme ho už nenakopli. Teraz ho chcem dať do 205-ky ale neviem čo s tým imobilizérom na čerpadle. Ak by som priviedol len +a- na stop ventil pôjde to normálne alebo ho treba nejako vybrať či dokablovať? Ďakujem za každú radu.

Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku
Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Uživatelský avatar
draken
Club admin
Club admin
Příspěvky: 7972
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov

Re: Motor DHX Xantia

Příspěvek od draken »

sundat klec z čerpadla a pod ní je normální stopventil
Uživatelský avatar
Tokagero314
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 344
Registrován: 27 dub 2011 08:20
Rok narození: 1983
Skutečné jméno: Ludvik
tel.:: 907139180
Bydliště: Trebišov - SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor DHX Xantia

Příspěvek od Tokagero314 »

Super. A ten ventil na spodku cerpadla je čo za ventil? Dole idu dva kable, hore tri.

Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku
Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Uživatelský avatar
draken
Club admin
Club admin
Příspěvky: 7972
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov

Re: Motor DHX Xantia

Příspěvek od draken »

v tvym případě spodní ventil neřeš, ten se snaží dělat proměnlivej předstih, ale k tomu potřebuješ i jednotku a u moc aut to už nefunguje
Uživatelský avatar
Tokagero314
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 344
Registrován: 27 dub 2011 08:20
Rok narození: 1983
Skutečné jméno: Ludvik
tel.:: 907139180
Bydliště: Trebišov - SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor DHX Xantia

Příspěvek od Tokagero314 »

Vyborne, tak potom problém s tým prečo nenaskocil je vyrieseny. Nefunguje stop ventil

Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku
Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Uživatelský avatar
Tokagero314
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 344
Registrován: 27 dub 2011 08:20
Rok narození: 1983
Skutečné jméno: Ludvik
tel.:: 907139180
Bydliště: Trebišov - SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor DHX Xantia

Příspěvek od Tokagero314 »

Ďakujem Draken za pomoc.

Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku
Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Uživatelský avatar
Tokagero314
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 344
Registrován: 27 dub 2011 08:20
Rok narození: 1983
Skutečné jméno: Ludvik
tel.:: 907139180
Bydliště: Trebišov - SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor DHX Xantia

Příspěvek od Tokagero314 »

Nech nezačínam novu tému.
Z čoho pasuje pritlačák na tento motor aby nebola spojka ťažná ale tlačná? Mám zrepasovanú prevodovku BE3 a chcem ju tam položiť. Z Xantie by sa možno dala prerobiť prehodenim vydličky ale to som ešte neskúmal. Ďakujem za rady.

Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku
Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Uživatelský avatar
draken
Club admin
Club admin
Příspěvky: 7972
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov

Re: Motor DHX Xantia

Příspěvek od draken »

405 1.8TD
Uživatelský avatar
Tokagero314
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 344
Registrován: 27 dub 2011 08:20
Rok narození: 1983
Skutečné jméno: Ludvik
tel.:: 907139180
Bydliště: Trebišov - SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor DHX Xantia

Příspěvek od Tokagero314 »

Ďakujem krásne. K tej som sa aj dopátral.
A dúfam posledná otázka. Uťahovaci moment hlavy je 20Nm, 60Nm a 220°. Tie stupne si môžem rozdeliť na 90, 90 a 40 ako je to u klasickej XUD9?

Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku
Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Uživatelský avatar
draken
Club admin
Club admin
Příspěvky: 7972
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov

Re: Motor DHX Xantia

Příspěvek od draken »

jo, bez obav
Uživatelský avatar
Tokagero314
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 344
Registrován: 27 dub 2011 08:20
Rok narození: 1983
Skutečné jméno: Ludvik
tel.:: 907139180
Bydliště: Trebišov - SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor DHX Xantia

Příspěvek od Tokagero314 »

Super potom. Mám z toho motora celkom aj obavu čo z neho bude keďže ten kto ho robil predomnou lepil všetko, vrátane tesnenia pod hlavou izbovým zlatým silikónom.
Ja som pomenil vsetky semeringy a tesnenia a prečistil každý závit. No uvidím. Ešte raz ďakujem.

Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku
Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Uživatelský avatar
Tokagero314
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 344
Registrován: 27 dub 2011 08:20
Rok narození: 1983
Skutečné jméno: Ludvik
tel.:: 907139180
Bydliště: Trebišov - SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor DHX Xantia

Příspěvek od Tokagero314 »

Znova prosím o radu. Ako je to s tou spojkou? Keďže som mal mať jednu z 1.8TD ale bohužial, tak by ma zaujimalo ci by stacila aj z klasickeho diesla. Keď znesie z 1.9td záťaž na 2.1td tak by mohla fungovať bez smikania aj z hladkeho a 1.9td? Nechcem kupovať novu sadu za 450€..

Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku
Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Uživatelský avatar
draken
Club admin
Club admin
Příspěvky: 7972
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov

Re: Motor DHX Xantia

Příspěvek od draken »

malý spojky kloužou
Uživatelský avatar
Tokagero314
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 344
Registrován: 27 dub 2011 08:20
Rok narození: 1983
Skutečné jméno: Ludvik
tel.:: 907139180
Bydliště: Trebišov - SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor DHX Xantia

Příspěvek od Tokagero314 »

Toho som sa bál. Ale keďže zatial nemám ani kooler hore na motore, do predu mi nevojde a nechystám sa pokiaľ nezozeniem spojku mu tlačiť, tak to snáď vydrží alebo nie? Mám prevodovku z Xantie ale nemám čas sa hrať s poloosami (podla navodu na 405-ku) lebo to je momentalne jedine auto doma. Tazna spojka by bola najmenej prerobiť. Znova veľká vďaka.

Odoslané z HUAWEI TIT-L01 pomocou Tapatalku
Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Uživatelský avatar
draken
Club admin
Club admin
Příspěvky: 7972
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov

Re: Motor DHX Xantia

Příspěvek od draken »

s malou spojkou to tam ani nedávej, i když to bude tlačit minimum, tak se ti bude smekat. Potom když začneš koňovat, tak se ti bude smekat i TD spojka
Odpovědět