Těsnění vstřiku
- Davo
- 205 its my life
- Příspěvky: 552
- Registrován: 03 kvě 2010 21:09
- Skutečné jméno: David
- Bydliště: Ostrava
Těsnění vstřiku
potřeboval bych, zda někdo schopnější by mi mohl pomoci zjistit rozměry, případně objednávací kód těsnění na vstřikovači pro motor 1.6 BDY 65kw XU5M ..jsou na něm dvě...v service boxu jsem to nenašel možná špatně hledám..
Peugeot 205 1,9 CTI
Peugeot 205 1,9 CTI
Peugeot 205 1,8 D
Peugeot 306 HDi
Peugeot 205 1,9 CTI
Peugeot 205 1,8 D
Peugeot 306 HDi
- Davo
- 205 its my life
- Příspěvky: 552
- Registrován: 03 kvě 2010 21:09
- Skutečné jméno: David
- Bydliště: Ostrava
Re: Těsnění vstřiku
no asi hledám nedohledatelné
Peugeot 205 1,9 CTI
Peugeot 205 1,9 CTI
Peugeot 205 1,8 D
Peugeot 306 HDi
Peugeot 205 1,9 CTI
Peugeot 205 1,8 D
Peugeot 306 HDi
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Těsnění vstřiku
taky jsem nic neobjevil...jedině vyndat a oměřit to šuplerou...
- Davo
- 205 its my life
- Příspěvky: 552
- Registrován: 03 kvě 2010 21:09
- Skutečné jméno: David
- Bydliště: Ostrava
Re: Těsnění vstřiku
no jo no :)) ale když já to těsnění nemám, teda velké ano, malé nee a je to teda daleko větší problém, než jsem čekal, díval jsem se i do serviceboxu pro citroen, který má stejný motor , ale opět nic, tento motor tam nemá rozkreslenu tu podstatnou část se vstřikovačem, takže se to asi dalo sehnat jako celek...ale tohle mi moc nesedí no..u ostatních typů vstřikování je to hezky i s těsněními...jelikož jsem už zkusil pokus omyl s různými průměry, ale bezvýsledně, tka nezbyde, než asi sehnat škrtící klapku i se vstřikovačem...problém ovšem je, že to původní těsnění, co jsem tam měl, bylo hodně navolno, proto jsem ho taky někde ztratil a nevím tak, jestli to bylo již věkem a působením jiných vlivů, nebo to bylo origo...no, asi to chce flašku
Peugeot 205 1,9 CTI
Peugeot 205 1,9 CTI
Peugeot 205 1,8 D
Peugeot 306 HDi
Peugeot 205 1,9 CTI
Peugeot 205 1,8 D
Peugeot 306 HDi
- Davo
- 205 its my life
- Příspěvky: 552
- Registrován: 03 kvě 2010 21:09
- Skutečné jméno: David
- Bydliště: Ostrava
Re: Těsnění vstřiku
tak potvrzeno v citroenu...samostatně se to neprodávalo,jak vstřik,tak jeho součásti..jako u jediného typu jednobodu se dalo koupit pouze celé tělo vstřikvání...nicméně jsem nakonec dopasoval těsnění a poskládal vše zpět..vypadá to, že vše je ok,nic neprosakuje
nechci zakládat nové téma,protože problém přetrvává...motor nejde v otáčkách za plynem,nemá výkon,dusí se...vyblikání závad 0..motor jel alespoň po odpojení čidla tlaku vzduchu,kdy měl motor vzuch navíc,proto jsem měl podezření na přívod benzínu,čerpadlo.to jsem vyměnil,ale obě měly po změření tlaku před i za filtrem pouze 0.7 tlak.měl by mít pravděpodobně 1.1 při regulaci regulátorem tlaku paliva.takže jsem se na něho zaměřil s tím,že při uškrcení zpátečky benzínu tlak vzrostl v závislosti na uškrcení...po tomto auto jede normálně.svědčí mu však tlak kolem 1.5..rozebral jsem jej,membrána není poškozena,tu jsem prohlížel několikrát.jelikož štelovací šroub to za ta léta vzdal,podložil jsem tedy pružinku od oka a tlak se zvedl,auto jede,ale ještě by to chtělo poštelovat na požadovaný tlak,ale už to nepotřebuje vzduch navíc..otázka ovšem zní,jestli nemůže i propouštět vstřikovač...nechce se mi moc věřit,že by se ta pružinka natolik ztratila tlak nebo že by ta dosedací plocha byla natolik opotřebovaná,že by to propouštělo benzín z těchto důvodů...zkusil jsem tam dát vstřikovač z 1.1 a jelo to stejně.tento byl však o nějaký kousíček nižší,tak si nejsem jistý,jestli jsou a mouhou být zaměnitelné i např z 1.4 těžko se bude shánět přímo z 1.6 na odzkoušení...no a ještě tedy jedna věc,myslíte,že bude stejný regulátor na odzkoušení z té 1.1?myslím ten vnitřek,příruba má jiný tvar uchycení....odzkoušel bych to hned,ale šrouby jdou těžko povolit na vstřikování u té 1.1,tak jestli to má cenu kuchat...tlak by měli udržovat stejný si myslím....dík za reakce
nechci zakládat nové téma,protože problém přetrvává...motor nejde v otáčkách za plynem,nemá výkon,dusí se...vyblikání závad 0..motor jel alespoň po odpojení čidla tlaku vzduchu,kdy měl motor vzuch navíc,proto jsem měl podezření na přívod benzínu,čerpadlo.to jsem vyměnil,ale obě měly po změření tlaku před i za filtrem pouze 0.7 tlak.měl by mít pravděpodobně 1.1 při regulaci regulátorem tlaku paliva.takže jsem se na něho zaměřil s tím,že při uškrcení zpátečky benzínu tlak vzrostl v závislosti na uškrcení...po tomto auto jede normálně.svědčí mu však tlak kolem 1.5..rozebral jsem jej,membrána není poškozena,tu jsem prohlížel několikrát.jelikož štelovací šroub to za ta léta vzdal,podložil jsem tedy pružinku od oka a tlak se zvedl,auto jede,ale ještě by to chtělo poštelovat na požadovaný tlak,ale už to nepotřebuje vzduch navíc..otázka ovšem zní,jestli nemůže i propouštět vstřikovač...nechce se mi moc věřit,že by se ta pružinka natolik ztratila tlak nebo že by ta dosedací plocha byla natolik opotřebovaná,že by to propouštělo benzín z těchto důvodů...zkusil jsem tam dát vstřikovač z 1.1 a jelo to stejně.tento byl však o nějaký kousíček nižší,tak si nejsem jistý,jestli jsou a mouhou být zaměnitelné i např z 1.4 těžko se bude shánět přímo z 1.6 na odzkoušení...no a ještě tedy jedna věc,myslíte,že bude stejný regulátor na odzkoušení z té 1.1?myslím ten vnitřek,příruba má jiný tvar uchycení....odzkoušel bych to hned,ale šrouby jdou těžko povolit na vstřikování u té 1.1,tak jestli to má cenu kuchat...tlak by měli udržovat stejný si myslím....dík za reakce
Peugeot 205 1,9 CTI
Peugeot 205 1,9 CTI
Peugeot 205 1,8 D
Peugeot 306 HDi
Peugeot 205 1,9 CTI
Peugeot 205 1,8 D
Peugeot 306 HDi
- Davo
- 205 its my life
- Příspěvky: 552
- Registrován: 03 kvě 2010 21:09
- Skutečné jméno: David
- Bydliště: Ostrava
Re: Těsnění vstřiku
už to jede jak má, nakonec sehnán a vyměněn vstřikovač
Peugeot 205 1,9 CTI
Peugeot 205 1,9 CTI
Peugeot 205 1,8 D
Peugeot 306 HDi
Peugeot 205 1,9 CTI
Peugeot 205 1,8 D
Peugeot 306 HDi