Zdravim vas. Chalani mam taky dotaz ohľadne tohto motora. Nikde som sa nepočítal ako su zapustene ventily do hlavy a ďalšie detaily. Mám možnosť kúpiť jednu Mi16 za dobru cenu i keď bola v zavodnom aute. Pri prehliadke som to skúšal pretočit ručne, tlaky som jasne nemeral. Dalo sa pretočit i keď to (asi) na treťom valci na kľuke klepne. Keďže tam nieje rozvodovy remeň, je možné, že sa u tohto motora da točiť klukov bez toho aby sa stretli piesty s ventilmi alebo radšej ruky preč od tohto agregátu? Ďakujem
PS: Ak som napísal niečo blbo či nezrozumitelne, tak s osravedlňujem.
Motor Mi16
- Tokagero314
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 27 dub 2011 08:20
- Rok narození: 1983
- Skutečné jméno: Ludvik
- tel.:: 907139180
- Bydliště: Trebišov - SK
- Kontaktovat uživatele:
Motor Mi16
Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
- Tokagero314
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 27 dub 2011 08:20
- Rok narození: 1983
- Skutečné jméno: Ludvik
- tel.:: 907139180
- Bydliště: Trebišov - SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor Mi16
Jop, no prepáč ale zistil som, ze k tomu emailu uz nemam pristup. a na ten druhy mail mi nic neprislo. Je to moja chyba.
Ďakujem za odpoveď. Myslel som si to len som si nevol istý u 16 ventilu. Takže idem po to druhe Mi-čko. Sice drahšie ale ušetrím (dúfam) na GO.
Ďakujem za odpoveď. Myslel som si to len som si nevol istý u 16 ventilu. Takže idem po to druhe Mi-čko. Sice drahšie ale ušetrím (dúfam) na GO.
Biela dymovnica 1.8 GRD, 320 000Km. R.I.P.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.
Tmavo-sivá metla 1,9 XRD krížená s 1,8 GRD, mierne šľahnutá s GTI s interiérom z TD.