Přesně tak, je to teda sice jen z fotky, lépe se to hodnotí na živo, ale je tam prostě moc faktorů, kde bych takovou věc do motoru nedával. Uložení do hlavy je podle fotky již dost jeté, sám říkáš, že je cítit nerovnost - špatně. Další věcí je, jak píše vinorak, změna barvy na některých palcích a uložení - špatně. Ono v motoru, kde to jezdilo od novoty by to klidně dalo třeba ještě 100tis. 150tis. Km. Jenže problém je, že pokud to dáš do jiného motoru, tak tam není ten prostor k "zajetí" uložení ti vydře hlavu, vačka se ještě víc dojede a palce se taky zajedou podle vahadel úplně jinak. Takže by to šlo do kopru hned.
Kdyby se teda ta vačka nezlomila a chtěl jsi jí dávat do motoru, tak by beztak chtěla nitridovat a zbrousit. Jenže to už jsi na ceně nové. Takže to, co se zdá ve výsledku jako ušetřené peníze pak beztak vede ještě k větším investicím. Bavíme-li se teda o "běžných" motorech ne o závodních či pokusných, kde se to prostě složí, vyzkouší se, jestli to funguje a pak se podle toho staví motor nový. Případně se hned od začátku počítá s tím, že to v brzké době klekne.

Ale to asi nebude Tvůj případ
