Tak už konečně lakýrník dovezl přední i zadní spoiler pod nárazník, hnedle to vypadá o kus líp:))
Teď to bude podle času pokračovat přepíchánim přístrojovky na GTi a zástavba TD
Jinak tedy jako příběh to začlo rozhodováním mezi Š120 a P205 za 28 000,- před 6,5roky, po pár ověřeních sem koupil samozřejmě 205, pětidvéřko, r.v. 84, kára o rok starší rok než já:)
Po dvou měsících sem srovnal obě pravý dveře o dva stohy palet a začlo předělávání, chtěl sem svůj starej model předělat na novej.
Za 8 000,- jsem koupil bouračku 1,6 GTi, s orig kolama, jenom tatít nedovolil opravu, a souhlasim, žiju:)
Tak sem to začal po 5 letech překopávat na novej model. ""DObrej známej"" poradil že to půujde přepíchat jedno místo druhýho, jenomže nejde jen tak přepíchat počítačem řízený auta za Diesel z 84:( to pak potvrdil i on, když bylo všechno rozstrříhaný:))
Tak uběhlo 5let, a já začal chtít mít legendu, PEUGEOT 205:)
Bohužel nemam fotodokumentaci, ale z modelu r.v.84 jsem udělal novej model, včetně výměny komplet elektroinstalace, komplet vnitřní výbavy (zchází pár GTi doplňků) a přepinování GTi přístrojovky + TD a časem TDi motor:)
Lidi je tu někdo z Prahy?:)
Naposledy upravil(a) afane dne 28 kvě 2011 23:34, celkem upraveno 1 x.
+ široký bubny, komplet přední náprava, čepy, ramena, přitvrzený tlumiče sem po cca 3měsících 27.5.2011 měnil za KAYABA orig, poněvadž přitvrzené (jeden/po 3 měsících vytekl)
Máte někdo prosímm zkušenost s kotouč. zadní nápravou? Je lepší na účinnost než bubnovka?? spíš jestli to stojí za výměnu?? Kotoučovku mam odloženou na "letadlo", ale že by můj 5-dveř pug brzdil skvěle říct nemůžu:(
Naposledy upravil(a) afane dne 29 kvě 2011 12:10, celkem upraveno 1 x.
Mám široký bubny, mnohokrát odvzdušněno, pumpa z 1,6GTI, dozadu regulátor a jen jedna trubka rozdělená na dvě, ale stjeně se mi účinek nezdá, brzd. posilovač mam z 1,6GTI vyměnil sem ho za 405-tkovej (TD) lepší to je ale stejně.. někdo z Středočeskýho kraje kdo by se projel a poradil??hmmm? prosíím...už dvakrát sem za poslední půlrok předělával brzd. potrubí, a nebaví mě to:(
rada neni neva:) až dojedu co tam mam, pujdou tam brzy z 206.
Tak je konečně od pondělí TD u motoráře, zatim sem jenom umejval, luxoval a vylepšoval obnovovačem plastu a jeto fakt jak jinej auto:) kámoš to tenkrát dotáhl z mazdy, pecka chemie:)
No a je to:) TD je v 205-ce, šlapě až tak že mě to překvapilo, výkon je fakt znát:) brzo nahraju i pár fotek!!
Ještě mě čeká nějaký dodělávání, ale to neni už tak hrozný:) Hlavně chci změřit kolik dává turbo, a podle toho přidat a upravit zbytek - nemá náhodou někdo z vás ze středočeskýho kraje manometr kterym by mi to poměřil?:) nechci kupovat na stálo budík do palubky..