P 205 1.8 diesel a dlouhá štreka 2500 km, poraďte
-
- Uživatel
- Příspěvky: 66
- Registrován: 06 bře 2008 13:58
P 205 1.8 diesel a dlouhá štreka 2500 km, poraďte
Muj pažout(1.8 5dv,) se zdá bejt už celkem v cajchu a tak se s nim chci vydat na dlouhou štreku do švédska a pak klíďo až na sever za polární kruh počítám tak 1000 km denně i víc, ale mám jeden malý problém nebo spíš dotaz, co si myslíte že se při dlouhém a neúnavném točení motoru může posrat? Chlazeni , hadice vstriky rozvodak, prehrani nejakej casti v motoru, brzdy a co vzít ssebou ?? opravdu potrebuji poradit na co se mam zamerit pokud pojedu takovouto cestu, samozřejmě nepojedu plyn brzda počítám tak úpohodových 90 - 100 na dálnicích a žádné extra točení. dík Pavel
- WoMec
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 6592
- Registrován: 05 led 2008 14:30
- Rok narození: 1987
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 775037752
- Bydliště: Vyškov
Re: P 205 1.8 diesel a dlouhá štreka 2500 km, poraďte
motor to uplne v pohodě zvládne ... i kdybys jel 130 tak to ten motor ani neciti ... ale pocitam ze kdyz jedes takovou štreku, tak budes docela naloženej, takze tech 90-100 je akorat :) ... jinak co sebou ... zadni napravu hehe .. ne dobre tak važně ... těžko ti neco doporučit ... protože pam Murphy je stále s nami ... a kdyz se neco ma posrat tak se to posere v tu nejmin vhodnou chvili a všechno zaraz ... asi bych si vzal nejaky kapaliny (olej, brzdovka, destilka), řemen by se taky mohl hodit kdyby nahodou ... jinak opravdu nevim ....zarikavackoni píše:Muj pažout(1.8 5dv,) se zdá bejt už celkem v cajchu a tak se s nim chci vydat na dlouhou štreku do švédska a pak klíďo až na sever za polární kruh počítám tak 1000 km denně i víc, ale mám jeden malý problém nebo spíš dotaz, co si myslíte že se při dlouhém a neúnavném točení motoru může posrat? Chlazeni , hadice vstriky rozvodak, prehrani nejakej casti v motoru, brzdy a co vzít ssebou ?? opravdu potrebuji poradit na co se mam zamerit pokud pojedu takovouto cestu, samozřejmě nepojedu plyn brzda počítám tak úpohodových 90 - 100 na dálnicích a žádné extra točení. dík Pavel
-
- Uživatel
- Příspěvky: 66
- Registrován: 06 bře 2008 13:58
Re: P 205 1.8 diesel a dlouhá štreka 2500 km, poraďte
Co treba rozvodak jakpa s nim? pred cestou vymenit za novej? nebo radsi nechat? a zadni napravu mam v poho ale jeden typek mi poradil ze ji mam veprostred zeshora navrtat a naprad do ni 0,5 litru voleje aby nezatuhla? je to pravda?WoMec píše:motor to uplne v pohodě zvládne ... i kdybys jel 130 tak to ten motor ani neciti ... ale pocitam ze kdyz jedes takovou štreku, tak budes docela naloženej, takze tech 90-100 je akorat :) ... jinak co sebou ... zadni napravu hehe .. ne dobre tak važně ... těžko ti neco doporučit ... protože pam Murphy je stále s nami ... a kdyz se neco ma posrat tak se to posere v tu nejmin vhodnou chvili a všechno zaraz ... asi bych si vzal nejaky kapaliny (olej, brzdovka, destilka), řemen by se taky mohl hodit kdyby nahodou ... jinak opravdu nevim ....zarikavackoni píše:Muj pažout(1.8 5dv,) se zdá bejt už celkem v cajchu a tak se s nim chci vydat na dlouhou štreku do švédska a pak klíďo až na sever za polární kruh počítám tak 1000 km denně i víc, ale mám jeden malý problém nebo spíš dotaz, co si myslíte že se při dlouhém a neúnavném točení motoru může posrat? Chlazeni , hadice vstriky rozvodak, prehrani nejakej casti v motoru, brzdy a co vzít ssebou ?? opravdu potrebuji poradit na co se mam zamerit pokud pojedu takovouto cestu, samozřejmě nepojedu plyn brzda počítám tak úpohodových 90 - 100 na dálnicích a žádné extra točení. dík Pavel
- Hasis
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4834
- Registrován: 03 zář 2007 18:50
- Bydliště: Sedlnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: P 205 1.8 diesel a dlouhá štreka 2500 km, poraďte
rozvodak nechat, kdyby nahodou ten co mas ted praskl s napravou si delal srandu, ale kamos ma pravdu.
to stou napravou tady ted resi: http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=3&t=1535 . Je to ke konci
to stou napravou tady ted resi: http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=3&t=1535 . Je to ke konci
VTS powa
-
- Uživatel
- Příspěvky: 66
- Registrován: 06 bře 2008 13:58
Re: P 205 1.8 diesel a dlouhá štreka 2500 km, poraďte
A nevite jakpa treba brzdy jakpa ty natom jsou? staci jim udelat revizi a odvzdusnit a hura na 300 km? a jeste posledni malickost, co s motorem a kontrolou, kdybych chtel treba zkontrolovat kompresi a vstrikovani , da se to udelat doma na koleni? diky za kazdou pomoc
-
- Prudič
- Příspěvky: 1453
- Registrován: 01 bře 2007 16:31
- tel.:: 0
- Bydliště: Lomnice nad Popelkou
- Kontaktovat uživatele:
Re: P 205 1.8 diesel a dlouhá štreka 2500 km, poraďte
Mas ode me SZ
_____________________________________
každý velký býk byl jednou tele
každý velký býk byl jednou tele
- Červený Tom
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1032
- Registrován: 24 led 2006 22:35
- Rok narození: 1980
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: P 205 1.8 diesel a dlouhá štreka 2500 km, poraďte
Výměnou rozvoďáku nic neskazíš pokud víš kolik má najeto a je to míň než 50tisíc a jsou na něm ještě nápisy a není na hranách nijak poškozený tak ho nějakých 5 až 10tisíc km nemůže rozházet. V opačném případě výměna. Protože pokud se ti to potká zbyde ti jít max. tak pěšky . Ps. Brzdy stačí zkontrolovat a promazat a kouknout na opotřebení kotouče a destiček ale to určitě znáš. Ps. Já jel už 2x trasu na otočku Litoměřice - Košice a žádný problém. A ten motor si úplně liboval a běžel jako hodinky. 1.8Diesel je úplně vhodná na takové štreky dle mého názoruzarikavackoni píše:A nevite jakpa treba brzdy jakpa ty natom jsou? staci jim udelat revizi a odvzdusnit a hura na 300 km? a jeste posledni malickost, co s motorem a kontrolou, kdybych chtel treba zkontrolovat kompresi a vstrikovani , da se to udelat doma na koleni? diky za kazdou pomoc
TOM ala "205, un sacré numéro". "Drive Of Your Life"
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
- zoby
- 205 its my life
- Příspěvky: 784
- Registrován: 07 dub 2006 10:06
- Rok narození: 1983
- Skutečné jméno: Martin
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: P 205 1.8 diesel a dlouhá štreka 2500 km, poraďte
ahoj, nedávno jsem jel s 205 1,8 D do portugalska a zpět - cca 6500 km.
kontrolu těžko poradit - ty musíš znát svoje auto, takže pokud víš v jakém je stavu tak víš co vyměnit a zkontrolovat.
jinak zásada je opravit problémy o kterých víš.
rozvoďák podle toho jestli víš kolik má najeto - ale i když ho přetáhneš o pár tisíc km a budeš se k motoru slušně chovat tak v poho. ale pokud máš auto dva dny a minulý majitel ti o něm nic neřekl, tak rozvoďák raději vyměň - kolega si platil odtah auta s prasklým rozvoďákem z chorvatska.
jak jsou na tom poloosy - protože jestli se ti rozpadne homokineťák tak okamžitě stojíš.
sahara ti funguje? a teploměr vody? kontrolka mazání taky funguje? olej si s sebou vem podle toho jestli se ti ztácí nebo ne. vodu brát nemusíš, té je všude dostatek :-)
jinak já s sebou vezl řemeny na altík a na vývěvu brzd, pár náhradních hadic a hadicové spony. vem si určitě spojkové lanko a lanko plynu. jsou to levné a lehké věci, které když se poserou a máš je tak jsi vysmátej, protože to vyměníš za pár chvil.
ostatní veci asi je zbytečné vozit. já ještě s sebou vezl náhradní altík...
mě cestou praskla brzdová trubka, ale naštěstí ještě v čechách. takže doporučuju pořádnou prohlídku a pokud se najde kritické místo tak trubku vyměnit.dále zkontrolovat destičky, kotouče a ručku (kdyby brzdy selhaly je to jediná záchrana)
případně si vem odvzdušńovák a kdyby ti trubka prdla, tak ji odšroubuj hned u válce a našroubuj tam odvzdušňovák - tím ale vyřadíš jednu nebo dvě brzdy - takže jen nouzovka na dojetí do servisu.
pak mi ještě prasklo lanko náhonu tachometru, ale na to to nejede - do teď jsem ho ještě nevyměnil
kontrolu těžko poradit - ty musíš znát svoje auto, takže pokud víš v jakém je stavu tak víš co vyměnit a zkontrolovat.
jinak zásada je opravit problémy o kterých víš.
rozvoďák podle toho jestli víš kolik má najeto - ale i když ho přetáhneš o pár tisíc km a budeš se k motoru slušně chovat tak v poho. ale pokud máš auto dva dny a minulý majitel ti o něm nic neřekl, tak rozvoďák raději vyměň - kolega si platil odtah auta s prasklým rozvoďákem z chorvatska.
jak jsou na tom poloosy - protože jestli se ti rozpadne homokineťák tak okamžitě stojíš.
sahara ti funguje? a teploměr vody? kontrolka mazání taky funguje? olej si s sebou vem podle toho jestli se ti ztácí nebo ne. vodu brát nemusíš, té je všude dostatek :-)
jinak já s sebou vezl řemeny na altík a na vývěvu brzd, pár náhradních hadic a hadicové spony. vem si určitě spojkové lanko a lanko plynu. jsou to levné a lehké věci, které když se poserou a máš je tak jsi vysmátej, protože to vyměníš za pár chvil.
ostatní veci asi je zbytečné vozit. já ještě s sebou vezl náhradní altík...
mě cestou praskla brzdová trubka, ale naštěstí ještě v čechách. takže doporučuju pořádnou prohlídku a pokud se najde kritické místo tak trubku vyměnit.dále zkontrolovat destičky, kotouče a ručku (kdyby brzdy selhaly je to jediná záchrana)
případně si vem odvzdušńovák a kdyby ti trubka prdla, tak ji odšroubuj hned u válce a našroubuj tam odvzdušňovák - tím ale vyřadíš jednu nebo dvě brzdy - takže jen nouzovka na dojetí do servisu.
pak mi ještě prasklo lanko náhonu tachometru, ale na to to nejede - do teď jsem ho ještě nevyměnil