velký zahřejvání motoru 1.8D čim to bude ?

Motor, spojka, převodovka - identifikace, opravy, seřízení, výměna
Odpovědět
Uživatelský avatar
aaischa
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 106
Registrován: 27 lis 2007 18:33
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

velký zahřejvání motoru 1.8D čim to bude ?

Příspěvek od aaischa »

Ahoj,
poprosil bych o malou radu, už sem to resil na p-clubu ale vysledku sme se nedobrali, mam 1.8D (161A) motor, okruh pro vodu je stale otevřenej přez chladič, cidlo teploty v chladici je k.o. mam vypinac v aute na saharu, kdyz to srovna s jinejma starejma naftama tak musim chladit kazdou chvili a to i kdyz je venku treba 5°C, je to normoš nebo je nekde problem, vyjedu auto je behem 2km zahraty na nejakejch cca 80°C topí v pohodě, když jedu neni zadnej problem, kdyz jedu do kopce prudkyho tahlyhona 3ku, nekdy i musim na 2ku tak musim chladit saharou a nekdy ani jedna sahara to neutahne k 80ti stupnum, kdyz je tu prez mesto tak v kolone staci stat minutku dve a uz zase chladit.. slo by to k 90 a i vejš... voda se nešpiní olejem, neubejva netlakuje, ani napribejva, spotreba oleje temer neznatelná, malinko sákne olej pod hlavou kolem olejovýho kanalku, auto jede slušně, spotřeba v klidu nekdy se vejdu i do 4L/100km nafty.. starty sou taky bezproblemovy, v pripade ze se motor zahreje cca 85 a vejš tak znatelně hůř de do otaáček a dosti znatelně špatně táhne.. ? najeto tacho 250tis...

prosim prosim radu :) kuju
bejvávala 205ka
Uživatelský avatar
Milhaus
Club admin
Club admin
Příspěvky: 10058
Registrován: 19 bře 2007 09:55
Rok narození: 1984
Skutečné jméno: Milan
Bydliště: Býškovice
Kontaktovat uživatele:

Re: velký zahřejvání motoru 1.8D čim to bude ?

Příspěvek od Milhaus »

a co maska...máš průchozí tahokov nebo za tím něco je? je to divný že to neuchladí...máš dost vody?
________
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
Uživatelský avatar
aaischa
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 106
Registrován: 27 lis 2007 18:33
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: velký zahřejvání motoru 1.8D čim to bude ?

Příspěvek od aaischa »

renm píše:a co maska...máš průchozí tahokov nebo za tím něco je? je to divný že to neuchladí...máš dost vody?
takže doplnuju je toho dost co sem uz koumal tak sem pozapomnel dopisat zacatecnicky veci :) vody je dost, prakticky o malinko vic, takze to problem neni maska v pohodo profukuju, pri jizde z kopce s vyrazenym stupněm ( vyrazuju dycky ) se motor schladi na 70... kdyz zapnu na miste saharu tak se schladi na 70, kdyz dojedu a otviram garaz musim zapnout saharu jinak za minutku az dve nez otevru a pripravim vsecko na vjezdt mam minimalne 85 ne li to smeruje k 90ti... jinak jak rikam jezdi dobre, spotreba dobra, nebo jestli je to prostě normální ? ale i ted kdyz este neni leto muset nekdy chladit dvema saharama je fakt moc, kdyz se zapne jedna sahara clovek pozna na vykonu kdyz sou zaply dve tak je to dosti znát, a hlavně se dvema zaplejma saharama uz temer neudrží volnoběh, začne dosti "klepat" protě jako kdyz se moc rychle pustí spojka... tak ono nejakejch 36A + světla na altíku musí bejt znát... všecky vodní trubky sou horký
bejvávala 205ka
Uživatelský avatar
WoMec
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 6592
Registrován: 05 led 2008 14:30
Rok narození: 1987
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 775037752
Bydliště: Vyškov

Re: velký zahřejvání motoru 1.8D čim to bude ?

Příspěvek od WoMec »

aaischa píše:
renm píše:a co maska...máš průchozí tahokov nebo za tím něco je? je to divný že to neuchladí...máš dost vody?
takže doplnuju je toho dost co sem uz koumal tak sem pozapomnel dopisat zacatecnicky veci :) vody je dost, prakticky o malinko vic, takze to problem neni maska v pohodo profukuju, pri jizde z kopce s vyrazenym stupněm ( vyrazuju dycky ) se motor schladi na 70... kdyz zapnu na miste saharu tak se schladi na 70, kdyz dojedu a otviram garaz musim zapnout saharu jinak za minutku az dve nez otevru a pripravim vsecko na vjezdt mam minimalne 85 ne li to smeruje k 90ti... jinak jak rikam jezdi dobre, spotreba dobra, nebo jestli je to prostě normální ? ale i ted kdyz este neni leto muset nekdy chladit dvema saharama je fakt moc, kdyz se zapne jedna sahara clovek pozna na vykonu kdyz sou zaply dve tak je to dosti znát, a hlavně se dvema zaplejma saharama uz temer neudrží volnoběh, začne dosti "klepat" protě jako kdyz se moc rychle pustí spojka... tak ono nejakejch 36A + světla na altíku musí bejt znát... všecky vodní trubky sou horký
tak me napadlo .. divala ses na vodni pumpu ?? (teda jestli 205ka nejakou ma) ... mozna mas nejaky bordel v potrubi nebo v chladiči .... vodní kámen to je prevít ... zkus se na to podivat .. treba na neco prijdes ... ;) GL
Peugeot 205 Forever 1.9D 47kW '94 - Forever DIESEL :)

Jezdím za >>> Obrázek
Uživatelský avatar
Milhaus
Club admin
Club admin
Příspěvky: 10058
Registrován: 19 bře 2007 09:55
Rok narození: 1984
Skutečné jméno: Milan
Bydliště: Býškovice
Kontaktovat uživatele:

Re: velký zahřejvání motoru 1.8D čim to bude ?

Příspěvek od Milhaus »

no taky mě napadl špatný koloběh vody...a nebo přidřený motor, nepřidřel jsi ho někdy?
________
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
Uživatelský avatar
aaischa
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 106
Registrován: 27 lis 2007 18:33
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: velký zahřejvání motoru 1.8D čim to bude ?

Příspěvek od aaischa »

renm píše:no taky mě napadl špatný koloběh vody...a nebo přidřený motor, nepřidřel jsi ho někdy?
Pumpa nijak nesakla tak sem ji s rozvodama nemenil, a ani skoro 3000km po rozvodech je sucha, o pridreni nevim vic jak 90sem nemel, kdyz sem ho koupil tak byl vytazenej senzor v chladici sahary vypojeny a halda veci uplne jinak, a kupoval sem ho s tim ze majitel rikal ze nekdy blbe tahne coz je pravda, na vyssi teplotu se uz nedostane, dycky chkadim ale i tak nekdy proste jede hrozne, ale je to treba 3x za mesic ale je to pak fakt sila, do prudkyho kopce jedine na dvojku, nejde do otacek ani na volnobeh, ale po par kilakach zas v pohode, palivovej filtr vymenenej, vstriky cisteny, ale nepomohlo, neresim to jemzdi jinak v poho, budu delat predehrev a pude na olej, od zobyho vemu motor do rezervy.. Takze rikas sunat hadice na vodu? Co u cerpadla zistim pohledem? Vytahovat ho nechci, by byl rozvodak dolu :( ale tam bych problem nevidel, v chladicim okruhu je mirnej tlak tak by cerpadlo tlacit melo a taky by se to nevychladilo z kopce, spis jako by motor produkoval hodne tepla..
bejvávala 205ka
Odpovědět