Ahoj,
poprosil bych o malou radu, už sem to resil na p-clubu ale vysledku sme se nedobrali, mam 1.8D (161A) motor, okruh pro vodu je stale otevřenej přez chladič, cidlo teploty v chladici je k.o. mam vypinac v aute na saharu, kdyz to srovna s jinejma starejma naftama tak musim chladit kazdou chvili a to i kdyz je venku treba 5°C, je to normoš nebo je nekde problem, vyjedu auto je behem 2km zahraty na nejakejch cca 80°C topí v pohodě, když jedu neni zadnej problem, kdyz jedu do kopce prudkyho tahlyhona 3ku, nekdy i musim na 2ku tak musim chladit saharou a nekdy ani jedna sahara to neutahne k 80ti stupnum, kdyz je tu prez mesto tak v kolone staci stat minutku dve a uz zase chladit.. slo by to k 90 a i vejš... voda se nešpiní olejem, neubejva netlakuje, ani napribejva, spotreba oleje temer neznatelná, malinko sákne olej pod hlavou kolem olejovýho kanalku, auto jede slušně, spotřeba v klidu nekdy se vejdu i do 4L/100km nafty.. starty sou taky bezproblemovy, v pripade ze se motor zahreje cca 85 a vejš tak znatelně hůř de do otaáček a dosti znatelně špatně táhne.. ? najeto tacho 250tis...
prosim prosim radu :) kuju
velký zahřejvání motoru 1.8D čim to bude ?
- aaischa
- Uživatel

- Příspěvky: 106
- Registrován: 27 lis 2007 18:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
velký zahřejvání motoru 1.8D čim to bude ?
bejvávala 205ka
- Milhaus
- Club admin

- Příspěvky: 10058
- Registrován: 19 bře 2007 09:55
- Rok narození: 1984
- Skutečné jméno: Milan
- Bydliště: Býškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: velký zahřejvání motoru 1.8D čim to bude ?
a co maska...máš průchozí tahokov nebo za tím něco je? je to divný že to neuchladí...máš dost vody?
________
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
- aaischa
- Uživatel

- Příspěvky: 106
- Registrován: 27 lis 2007 18:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: velký zahřejvání motoru 1.8D čim to bude ?
takže doplnuju je toho dost co sem uz koumal tak sem pozapomnel dopisat zacatecnicky veci :) vody je dost, prakticky o malinko vic, takze to problem neni maska v pohodo profukuju, pri jizde z kopce s vyrazenym stupněm ( vyrazuju dycky ) se motor schladi na 70... kdyz zapnu na miste saharu tak se schladi na 70, kdyz dojedu a otviram garaz musim zapnout saharu jinak za minutku az dve nez otevru a pripravim vsecko na vjezdt mam minimalne 85 ne li to smeruje k 90ti... jinak jak rikam jezdi dobre, spotreba dobra, nebo jestli je to prostě normální ? ale i ted kdyz este neni leto muset nekdy chladit dvema saharama je fakt moc, kdyz se zapne jedna sahara clovek pozna na vykonu kdyz sou zaply dve tak je to dosti znát, a hlavně se dvema zaplejma saharama uz temer neudrží volnoběh, začne dosti "klepat" protě jako kdyz se moc rychle pustí spojka... tak ono nejakejch 36A + světla na altíku musí bejt znát... všecky vodní trubky sou horkýrenm píše:a co maska...máš průchozí tahokov nebo za tím něco je? je to divný že to neuchladí...máš dost vody?
bejvávala 205ka
- WoMec
- Stálý inventář 205clubu

- Příspěvky: 6592
- Registrován: 05 led 2008 14:30
- Rok narození: 1987
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 775037752
- Bydliště: Vyškov
Re: velký zahřejvání motoru 1.8D čim to bude ?
tak me napadlo .. divala ses na vodni pumpu ?? (teda jestli 205ka nejakou ma) ... mozna mas nejaky bordel v potrubi nebo v chladiči .... vodní kámen to je prevít ... zkus se na to podivat .. treba na neco prijdes ... ;) GLaaischa píše:takže doplnuju je toho dost co sem uz koumal tak sem pozapomnel dopisat zacatecnicky veci :) vody je dost, prakticky o malinko vic, takze to problem neni maska v pohodo profukuju, pri jizde z kopce s vyrazenym stupněm ( vyrazuju dycky ) se motor schladi na 70... kdyz zapnu na miste saharu tak se schladi na 70, kdyz dojedu a otviram garaz musim zapnout saharu jinak za minutku az dve nez otevru a pripravim vsecko na vjezdt mam minimalne 85 ne li to smeruje k 90ti... jinak jak rikam jezdi dobre, spotreba dobra, nebo jestli je to prostě normální ? ale i ted kdyz este neni leto muset nekdy chladit dvema saharama je fakt moc, kdyz se zapne jedna sahara clovek pozna na vykonu kdyz sou zaply dve tak je to dosti znát, a hlavně se dvema zaplejma saharama uz temer neudrží volnoběh, začne dosti "klepat" protě jako kdyz se moc rychle pustí spojka... tak ono nejakejch 36A + světla na altíku musí bejt znát... všecky vodní trubky sou horkýrenm píše:a co maska...máš průchozí tahokov nebo za tím něco je? je to divný že to neuchladí...máš dost vody?
- Milhaus
- Club admin

- Příspěvky: 10058
- Registrován: 19 bře 2007 09:55
- Rok narození: 1984
- Skutečné jméno: Milan
- Bydliště: Býškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: velký zahřejvání motoru 1.8D čim to bude ?
no taky mě napadl špatný koloběh vody...a nebo přidřený motor, nepřidřel jsi ho někdy?
________
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
- aaischa
- Uživatel

- Příspěvky: 106
- Registrován: 27 lis 2007 18:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: velký zahřejvání motoru 1.8D čim to bude ?
Pumpa nijak nesakla tak sem ji s rozvodama nemenil, a ani skoro 3000km po rozvodech je sucha, o pridreni nevim vic jak 90sem nemel, kdyz sem ho koupil tak byl vytazenej senzor v chladici sahary vypojeny a halda veci uplne jinak, a kupoval sem ho s tim ze majitel rikal ze nekdy blbe tahne coz je pravda, na vyssi teplotu se uz nedostane, dycky chkadim ale i tak nekdy proste jede hrozne, ale je to treba 3x za mesic ale je to pak fakt sila, do prudkyho kopce jedine na dvojku, nejde do otacek ani na volnobeh, ale po par kilakach zas v pohode, palivovej filtr vymenenej, vstriky cisteny, ale nepomohlo, neresim to jemzdi jinak v poho, budu delat predehrev a pude na olej, od zobyho vemu motor do rezervy.. Takze rikas sunat hadice na vodu? Co u cerpadla zistim pohledem? Vytahovat ho nechci, by byl rozvodak dolurenm píše:no taky mě napadl špatný koloběh vody...a nebo přidřený motor, nepřidřel jsi ho někdy?
bejvávala 205ka
