mě to točí na 100 víc jak 3000...ty 3000 mám v 85. Jakto?vinorak píše:no mě u 1.1 při 100km/h na 5 točí 3000. To jenom tak mimo, kdyby to někdo chtěl porovnat s 1.4
edit:// žeby to bylo menšíma kolama? taky to má asi vliv co?
mě to točí na 100 víc jak 3000...ty 3000 mám v 85. Jakto?vinorak píše:no mě u 1.1 při 100km/h na 5 točí 3000. To jenom tak mimo, kdyby to někdo chtěl porovnat s 1.4
no...to ukazuje celkem dobře...ale možná to dělají visící brzdy...radši si je zkontroluju...vinorak píše:no a co nějaký informativní radar, jakou ti ukazuje odchylku od rychloměru?? myslim takový ty v obcích...
ostatní s motory TU nemají otáčkoměr já bych právě čekal naopak že ti to bude točit míň když máš větší výkon Třeba když srovnám fabii 1.2 47kw a 1.4 55kw Tak ta první má při 100 asi tak 3000 a ta druhá jenom 2750...renm píše:vinorak píše:
Jak to ukazuje ostatním co mají motory TU?
no spojku poznáš lehce. najdi nějaký prudší kopec a rozjeď se. Já když měl spojku asi tak 200 km před prasknutím lamely, tak sem se do kopce rozjížděl jak s automatem prostě sem pustil spojku a bylo cejtit i slyšet jak to už prokluzuje. Na 205gtidrivers.com psali taky něco o rozjezdu na 2, že se to tak pozná ale to fakt netušimrenm píše:no já taky čekal že mi to musí točit míň...to by ale mohlo znamenat že převodovky u 1,1 jsou jinak zpřevodované než u mé 1,4 Ale tenhle rozdíl je fakt moc...
Žeby byla v háji spojka?
Tak tím jsem si u tebe jistý Že tam ten motor z Corvety nemáš ten by se ti věšel tak do interiéru,ale ne pod kapotu Ps. Otáčky to my u Dieselů neřešíme.renm píše:hm...vyzkouším, budu měnit převodovku takže se na spojku podívám ale nějak mi nepřipadá že by mi prokluzovala...uvidíme..
Zatím jen vím že asi motor z corvetty nemám
:oops: šak je ještě čas..ono to nějak furt nevychází...a taky to nezáleží jen na mě... Ale do srazu to třeba stihnuHasis píše:tys tu prevodovku tam jeste nedal
Vetes lina