k te DIMME... Pomahal jsem kolegovi s montazi body kitu 206WRC na jeho 206 s16...tak jen par postrehu... to ze dimma je brutalne draha tady vite vsichni. nicmene nikdo z Vas ji tady pravdepodobne nevidel na vlastni oci v surovem stavu tak jak prijde z belgie v krabici...
Kdyz jsem vybalili zminovany body kit 206WRC byl jsem docela zklaman zpracovanim. na pohled vsechno vypada moc hezky ale kdyz se to prilozilo na auto videli jsme ze nas ceka spousta prace. Proste u dimmy zapomente na to ze veci behem odpoledne prilepite/prinytjete na karu a povezete ji k lakyrnikovi. V pripade 206 bylo potreba dost prirezavat s pribrusovat aby vsechny dily dokonale sedly a spasovaly se.
Dalsi obrovsky kus prace odvedl lakyrnik, protoze povrch a plochy jendotlivych dilu nebyly zdaleka tak rovne jak se zdaly ...
Nicmene pokud s timhle clovek pocita a tohle dokaze zkousnout dostane dle meho nazoru nejlepe vypadajici body kit jak na 205 tak na 206....
tady par fotek k nahlednuti ze stavby kamaradovy 206:
http://mk-racing.cz/projekty-peugeot_206maxi.htm
Osobne jsem se setkal s jiz zminovanym body kitem dimma 206WRC, na svoji závodní 205 mám Gutmanna a Pak jsem pomáhal TomoviGTI s body kitem od firmy Pesch.
Co se tyka kvality a následné montáže je na tom nejlépe gutmann, díly pasují luxusně. O dimme jsem psal výše a co se týká body kitu Pesch zde je třeba brát v potaz že se jedná o sadu určenou hlavně pro stavbu závodních aut takže se kvalita spasování moc neřeší. S peschem je spousta práce.
Můj názor... máš peníze, jsi je ochotný za dimmu dát a nebojíš se trochy práce na spasovávání ?
Pokud si odpovíš ANO získáš určitě "nej" širokou 205 co se dá postavit :)
...jsou chvíle, kdy už to neřídíš...
...strmé řízení není potřeba, do zatáčky potřebuješ odvahu, ručku a krouťák ...