Soubezne s projektem 205 GTI Gutmann Rally Car se pracuje i na dalsi zajimave prestavbe. Jedna se o 205 CTI Rolland Garros. Tohoto mazlika vlastni muj kamarad a kolega z MK-RACINGu.
Karoserie byla rozsirena body kitem, bohuzel vyrobce nam neni znamy. Predni a zadni naraznik vyrobila firma LAMINOSERVIS na zakazku. Nicmene karoserie neni tim nejzajimavejsim na tomhle aute.
To zajimave prichazi kdyz se od otazek vzhledu presuneme k otazkam technickym :)
Tenhle drobek bude totiz pohanet motor z produkce PSA puvodne osazeny v motorovem prostoru Peugeotu 406. Jedna se o motor EW12J4, 2.2 16V, vykon 160 ihahaku, tocivy moment 220 Nm od cca 2000ot/min. :). Prevodovka je pouzita z Peugeotu 206. Zastavba motoru do 205 nam dala docela zabrat, ale nakonec se vse podarilo. Pokud se vse podari tak v prubehu pristiho tydne dojde na prvni pokusy o nastartovani tehle hracky:)
Technicke udaje
Motor EW12J4 2.2 16V 160 ihahaku/220 Nm
Prevodovka BE4
Podvozek OMP
Brzdove vedeni Goodridge
Vyfuk Ashley Competition Exhausts
Karoserie rozsirena bodykitem
Elekticke skladani strechy
Interier Rolland Garros
Sedačky Bimarco RS
...
...
...
205 CTI 2.2 16V
Moderátor: rada
205 CTI 2.2 16V
...jsou chvíle, kdy už to neřídíš...
...strmé řízení není potřeba, do zatáčky potřebuješ odvahu, ručku a krouťák ...
...strmé řízení není potřeba, do zatáčky potřebuješ odvahu, ručku a krouťák ...