vysoké otáčky motoru 1,1

Takový pokec na „úrovni" týkající se 205tek
biwoj
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 20 srp 2008 09:11

vysoké otáčky motoru 1,1

Příspěvek od biwoj »

Ahoj.
Už fakt nevím co mám dělat.Mám porád vysoké otáčky motoru at tza studena či tepla.kontroloval sem už všechno.Potřeboval bych vědět hodnoty naměřené na dobré lamdě.To už je jediný co jsem nezkoušel.Zda se mi že je to moc bohatý.Dík za každou radu.Jinak je to 1,1 44kw
Uživatelský avatar
Mitja
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 4659
Registrován: 27 lis 2007 19:05
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Ondra
tel.:: 0
Bydliště: Studénka-Butovice
Kontaktovat uživatele:

Re: vysoké otáčky motoru 1,1

Příspěvek od Mitja »

Nejsem si jisty, ale nestacilo by lambdu jednoduse odpojit? Pak by mela jeji funkci prevzit samotna ridici jednotka.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: vysoké otáčky motoru 1,1

Příspěvek od vinorak »

zkusil bych následující věc. Označ si polohu potenciometru vůči škrtící klapce ( to aby si to když tak vrátil do původního stavu :urg: ) a povol ty 4 torxy a otáčej s ním po směru hodinových ručiček při zaplym klíčku do druhý polohy. Měla by se zavírat klapka. Ale nesmíš to zase udělat moc :!: S timhle sem se vyblbnul dos, a když je blbě pootočenej tak to mělo chvíli 1500 a pak třeba půl dne 2000. Jo a pak si taky odpoj tak na 10 minut baterku, aby se vyresetovala řj. Pak to možná napoprvý pude blbě nastartovat, ale pak se to srovná. ;-) to je moje vlastní zkušenost :m: a s tou lambdou nevim :oops:
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
biwoj
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 20 srp 2008 09:11

Re: vysoké otáčky motoru 1,1

Příspěvek od biwoj »

Tak ted si nejsem uplně jistej čím že to mám otáčet.Myslíš potenciometr škr.klapky?černý konektor se 4řmi kontakty?Jo a čidlo teploty dává řidicí jednotce hodnotu v ohmech nebo se propojí na tvrdo?
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: vysoké otáčky motoru 1,1

Příspěvek od vinorak »

biwoj píše:Tak ted si nejsem uplně jistej čím že to mám otáčet.Myslíš potenciometr škr.klapky?černý konektor se 4řmi kontakty?Jo a čidlo teploty dává řidicí jednotce hodnotu v ohmech nebo se propojí na tvrdo?
jo jo to je on :up: no do řj jdou normálně odpory z čidel. Jak by jinak řj věděla co se děje s teplotou atd. :myslim:
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
biwoj
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 20 srp 2008 09:11

Re: vysoké otáčky motoru 1,1

Příspěvek od biwoj »

no a není divný že když odpojím čidlo teploty tak to nic neudělá.Ani když konektor proklemuju,tak nic:(
Uživatelský avatar
Mitja
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 4659
Registrován: 27 lis 2007 19:05
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Ondra
tel.:: 0
Bydliště: Studénka-Butovice
Kontaktovat uživatele:

Re: vysoké otáčky motoru 1,1

Příspěvek od Mitja »

Sice to tam autor nevyresil, ale alespon se mrknes co bezuspesne menil.. nerikam ze je to u tebe stejne, ale treba to helpne.
http://www.peugeot-club.com/forum/viewt ... 048&page=1
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 - na vikendy
Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 - hlavni auto
Peugeot 306 sedan, 1.6i (65kw), '95 - na dojezdeni
CPI Popcorn, 50 ccm, '03 - ceka na opravu
Škoda Fabia II 1.4 TDI (59kw), '06 - prace/Misa
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: vysoké otáčky motoru 1,1

Příspěvek od vinorak »

biwoj píše:no a není divný že když odpojím čidlo teploty tak to nic neudělá.Ani když konektor proklemuju,tak nic:(
no když je blbě nastavenej ten potenciomer, tak se to celý vstřikování chová dost nevypočítavě. :roll: Tak zkus jít po drátech, jestli nejsou někde zlomený. Pak odpoj řj a můžeš propískat dráty, jestli se signál z čidla dostane až do konektoru řj :myslim:
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
biwoj
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 20 srp 2008 09:11

Re: vysoké otáčky motoru 1,1

Příspěvek od biwoj »

No v el.intalaci to nebude.to už jsem kontroploval.Zkusím to pootočit.Někde sem četl že i odpojením bbaterky se někdy uplně rozladí klapka a pak to zlobí...No jsem zvědav.Budu zkoušet a prozatím díky za rady..Snad mi u toho nebouchne hlava:)
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: vysoké otáčky motoru 1,1

Příspěvek od vinorak »

hlavně si poznač jak si to měl původně. Aby si mi pak nenadával, že sem ti úplně rozladil stříkačku :m:
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
biwoj
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 20 srp 2008 09:11

Re: vysoké otáčky motoru 1,1

Příspěvek od biwoj »

Tak abys věděl jak to dopadlo...
Pošteloval sem to dle tvého návodu a otáčky poklesly.Krokovací motorek se nastavil a vypadá to že to bde makat.Jen sem zvědav co to udelá ráno.Jinak se mi porád zdá je je to příliž bohatý.Zkusím zítra vyměnit lambdu A ZMĚŘIT SPOTŘEBU.aSI SI UDĚLÁM VÝLET:)
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: vysoké otáčky motoru 1,1

Příspěvek od vinorak »

biwoj píše:Tak abys věděl jak to dopadlo...
Pošteloval sem to dle tvého návodu a otáčky poklesly.Krokovací motorek se nastavil a vypadá to že to bde makat.Jen sem zvědav co to udelá ráno.Jinak se mi porád zdá je je to příliž bohatý.Zkusím zítra vyměnit lambdu A ZMĚŘIT SPOTŘEBU.aSI SI UDĚLÁM VÝLET:)

tak doufám že to bude fungovat. :up: Nejlíp se to nastavuje na teplym motoru, kdy s nim pootáčíš tak dlouho, než se dostaneš těsně nad doraz klapky a cvakne relátko sepnutí volnoběžnýho kontaktu.. ale je to dost o popálení :m:
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
biwoj
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 20 srp 2008 09:11

Re: vysoké otáčky motoru 1,1

Příspěvek od biwoj »

No tak je to v pr..Už nevim co s tím mám dělat.Po ránu sem to natočil a drželo to zas vysoký otáčky Po ohřátí když za běhu odpojím a hned zapojím pot.škr.klapky tak to běží normálka pak celej den dokud to zas nevystydne..
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: vysoké otáčky motoru 1,1

Příspěvek od vinorak »

záhada :myslim: no a jak dlouho trvají ty vysoké otáčky? a když odpojíš potenciomert, tak by ti měla svítit diagnostika.. Jinak u mě to dělal termostat, který byl na kusy a vlastně tam nebyl. Ale co auto to originální postup léčení :roll:
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Uživatelský avatar
Majoxxx
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 59
Registrován: 14 led 2008 01:32

Re: vysoké otáčky motoru 1,1

Příspěvek od Majoxxx »

Inak k tej lambde mne to na nej namera 0.8V a osobne si myslim ze mam tiez bohatu zmes lebo pri vacom pridani plynu v zabere mi dusi motor az ide zdochnut. Mne zase prezmenu kolisu otacky ked je teply motor. Tiez sa chystam postelovat tym potikom tak uvidim. Ale ako pise vinorak moze to byt u kazdeho auta ine. Ja mam napr este na prd tesnenie na vyfuk z motora tak i to moze ovplivnit lambdu. Skus este zmerat toto mozno pomoze http://www.peugeot-club.com/forum/viewt ... ?tid=29892. A ked vyblikas chyby co ti hadze?
Masina 1.1 mono jetronic
Odpovědět