Mě osobně se víc líběj ty černý speedline,stříbrný má každej šmudla a černý sou lepší na ježdění,páč táhnou slunce a gumy se líp obřejvaj,tudíš to líp drží hold to není jen o vzhledu
Vertex píše:Ohřejvá gumy????? Co to je za blábol??? :D :D
Proč blábol?Prostě ty co nemaj ohřejváky nechaj auto stát chvíli na slunci a gumy maj zahřátý,jen si skus sahnout na stříbrný kola a na černý kola když budou stát na slunci,černá táhne slunce
takže na úpravách se po vánocích začne pracovat... a jestli si někdo myslí že griffe si to nezaslouží, at si koupí svoje a pěkně si s ním dělá co chce, uchování v origo stavu atd.... myslím si že jich je ještě dost... Já si ho chci udělat pěkné, a co se týče origo stavu, nebude problém to vrátit, myslím si že to nejsou takové zásadní zmněny ve tvaru a tradičních linií GTi...
Vertex píše:
Ten ohřev gum mi přijde fatk směšnej, liťák může bejt na přímým slunci sice rozpálenej, ale aby to nějak znatelně zahřejvalo gumy, to mi nepřijde
Uplně stejný jako je přenos z kotoučů na liták a následně na gumu,na favoritu se mě sekly vepředu válečky na brzě,kola celou dobu brzdily a následně se mě od toho zkroutily poklice a začai tavit zimákly že pak nešly pořádně ani zout!Hádat se ale nebudu.Jinak s tou černou mě to říkal jeden kluk co jezdiůl 205cup,je i tady na foru,ale koukal sem že psal jen do bazaru
Většina DTMek má taky černý kola,prostě přestupy teplot jsou tam lepší,další příklad závodní dvoutaktní vzduchem chlazený motory jsou taky s tohoto důvodu černý,je tam lepší přenos teploty do okolí a motor se líp chladí