Zástavba motoru MI16
- skardik
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 438
- Registrován: 13 srp 2008 21:03
- Rok narození: 1984
- Skutečné jméno: Jirka
- Bydliště: Hlavní město piva
- Kontaktovat uživatele:
Zástavba motoru MI16
Zdravím. Dneska jedu pro motor a potřeboval bych vědět co všechno budu potřebovat, aby se dílo úspěšně vyvedlo.
Sedí převodovka z gti? poloosy atd?
Díky za každou radu
Sedí převodovka z gti? poloosy atd?
Díky za každou radu
Pažout 205 1.9 Rallye - MI16 :)
VW Passat Variant B5,5 2,5 V6 TDI 4motion - Prodáno
Suzuki TL 1000S, Powercommander + K&N + RP tuning exhaust - Červená raketa na dvou kolech :)
IVECO Eurocargo E100
Octavia II 2.0FSi 4x4 LaK
Ford Transit Sněhurva
VW Passat Variant B5,5 2,5 V6 TDI 4motion - Prodáno
Suzuki TL 1000S, Powercommander + K&N + RP tuning exhaust - Červená raketa na dvou kolech :)
IVECO Eurocargo E100
Octavia II 2.0FSi 4x4 LaK
Ford Transit Sněhurva
- maRas
- Uživatel
- Příspěvky: 172
- Registrován: 09 pro 2007 22:09
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zástavba motoru MI16
Nez napises takove tema, prosim zkus trochu hledat na foru. Predstav si, ze se tu muzes i neco dozvedet Peugeoty jsou skladacky, plno veci se da zamenit, at uz primo kusove nebo pajsl
- skardik
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 438
- Registrován: 13 srp 2008 21:03
- Rok narození: 1984
- Skutečné jméno: Jirka
- Bydliště: Hlavní město piva
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zástavba motoru MI16
Ale to já vím. I jsem čet jepíkovo návod, ale on dával motor z citroena a já mám MI16, tak nevím co všechno se liší..
Pažout 205 1.9 Rallye - MI16 :)
VW Passat Variant B5,5 2,5 V6 TDI 4motion - Prodáno
Suzuki TL 1000S, Powercommander + K&N + RP tuning exhaust - Červená raketa na dvou kolech :)
IVECO Eurocargo E100
Octavia II 2.0FSi 4x4 LaK
Ford Transit Sněhurva
VW Passat Variant B5,5 2,5 V6 TDI 4motion - Prodáno
Suzuki TL 1000S, Powercommander + K&N + RP tuning exhaust - Červená raketa na dvou kolech :)
IVECO Eurocargo E100
Octavia II 2.0FSi 4x4 LaK
Ford Transit Sněhurva
Re: Zástavba motoru MI16
citroni a mi16 by mely mit ty motory uplne stejny co sem tak slysel
22. 11. 2006 zemřel ve své 205 MI16 Petr Mareš aka Jay, jeden z největších fandů 205Gti a nejlepší kámoš.
- Shotgun
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 435
- Registrován: 07 črc 2006 16:24
- Skutečné jméno: Lada
- Bydliště: Praha
Re: Zástavba motoru MI16
Citroni myslim maji plastový sání.
Je to všechno stejný jen ti bude chybět kabel v elektrice na ten váleček co drží volnoběh. Ale ten neni potřeba tam mít bude ti to jezdit i na 8 elektriku.A budeš muset prodloužit dolní držák motoru.
Je to všechno stejný jen ti bude chybět kabel v elektrice na ten váleček co drží volnoběh. Ale ten neni potřeba tam mít bude ti to jezdit i na 8 elektriku.A budeš muset prodloužit dolní držák motoru.
P205MI16 Weber 45 DCOE
- skardik
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 438
- Registrován: 13 srp 2008 21:03
- Rok narození: 1984
- Skutečné jméno: Jirka
- Bydliště: Hlavní město piva
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zástavba motoru MI16
no já mám motor s komplet elektrikou, takže v tom by snad problém bejt neměl..
Pažout 205 1.9 Rallye - MI16 :)
VW Passat Variant B5,5 2,5 V6 TDI 4motion - Prodáno
Suzuki TL 1000S, Powercommander + K&N + RP tuning exhaust - Červená raketa na dvou kolech :)
IVECO Eurocargo E100
Octavia II 2.0FSi 4x4 LaK
Ford Transit Sněhurva
VW Passat Variant B5,5 2,5 V6 TDI 4motion - Prodáno
Suzuki TL 1000S, Powercommander + K&N + RP tuning exhaust - Červená raketa na dvou kolech :)
IVECO Eurocargo E100
Octavia II 2.0FSi 4x4 LaK
Ford Transit Sněhurva
Re: Zástavba motoru MI16
tak ti jedinej problem udela zapjeni elektriky a udelat si drzak motoru (nepocitam vojeb okolo) (:
22. 11. 2006 zemřel ve své 205 MI16 Petr Mareš aka Jay, jeden z největších fandů 205Gti a nejlepší kámoš.
- Dejvid
- Uživatel
- Příspěvky: 153
- Registrován: 09 říj 2008 15:42
- Skutečné jméno: David
- tel.:: 0
- Bydliště: Poděbrady
Re: Zástavba motoru MI16
Mno jestli to ma být elektrika z 405 Mi, tak to asi bude složitější.
A svazek z 309 GTi 16V asi nemaš co?
A svazek z 309 GTi 16V asi nemaš co?
205 1.9 GTi, r.v. 1990 na ND
309 1.9 GTi 16V, r.v. 1990
309 1.9 GTi 16V, r.v. 1990
Re: Zástavba motoru MI16
Proč jsi prodlužoval ten dol držák,to jsi změnil úhel uložení motoru?To máš ale potom jinám směřovaný poloosy.Nic takového jsem dělat nemusel.Shotgun píše:Citroni myslim maji plastový sání.
Je to všechno stejný jen ti bude chybět kabel v elektrice na ten váleček co drží volnoběh. Ale ten neni potřeba tam mít bude ti to jezdit i na 8 elektriku.A budeš muset prodloužit dolní držák motoru.
Peugeot 205 MI 16
Yamaha TRX 850
Honda CBR 1000RR Fireblade
Ducati Streetfighter
Yamaha TRX 850
Honda CBR 1000RR Fireblade
Ducati Streetfighter
-
- Prudič
- Příspěvky: 1453
- Registrován: 01 bře 2007 16:31
- tel.:: 0
- Bydliště: Lomnice nad Popelkou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zástavba motoru MI16
Taky nechapu to s tim drzakem
A s tou elektrikou zalezi jakou el. mas ve svym gti...
A s tou elektrikou zalezi jakou el. mas ve svym gti...
_____________________________________
každý velký býk byl jednou tele
každý velký býk byl jednou tele
- Dejvid
- Uživatel
- Příspěvky: 153
- Registrován: 09 říj 2008 15:42
- Skutečné jméno: David
- tel.:: 0
- Bydliště: Poděbrady
Re: Zástavba motoru MI16
Nevim teda jak to myslíš s tim držákem, ale spodky u obou motorů(8V vs. 16V) jsou podobný.
Jednu chvíly jsem bádal jak implantovat srdce (16V) do myho GTi.
Zjistil jsem při tom že to je jednodušší s půvoní elektrikou z 8V.
Jednu chvíly jsem bádal jak implantovat srdce (16V) do myho GTi.
Zjistil jsem při tom že to je jednodušší s půvoní elektrikou z 8V.
205 1.9 GTi, r.v. 1990 na ND
309 1.9 GTi 16V, r.v. 1990
309 1.9 GTi 16V, r.v. 1990
- skardik
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 438
- Registrován: 13 srp 2008 21:03
- Rok narození: 1984
- Skutečné jméno: Jirka
- Bydliště: Hlavní město piva
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zástavba motoru MI16
Tak teď sem z toho jelen. Já myslel že tam nacpu motor, připojím ho na baterku a jedu. Teda zjednodušeně řečeno :razz:Dejvid píše:Nevim teda jak to myslíš s tim držákem, ale spodky u obou motorů(8V vs. 16V) jsou podobný.
Jednu chvíly jsem bádal jak implantovat srdce (16V) do myho GTi.
Zjistil jsem při tom že to je jednodušší s půvoní elektrikou z 8V.
S čím je tam problém, když mám jednotku, rozdělovač, indukčku, altík, všechny čidla z MI16?
A jak je to se spojkou? Jepík psal, že se musí vyměnit přítlačák a lamela, dyž se tam nechává GTi převodovka..
Díky
Pažout 205 1.9 Rallye - MI16 :)
VW Passat Variant B5,5 2,5 V6 TDI 4motion - Prodáno
Suzuki TL 1000S, Powercommander + K&N + RP tuning exhaust - Červená raketa na dvou kolech :)
IVECO Eurocargo E100
Octavia II 2.0FSi 4x4 LaK
Ford Transit Sněhurva
VW Passat Variant B5,5 2,5 V6 TDI 4motion - Prodáno
Suzuki TL 1000S, Powercommander + K&N + RP tuning exhaust - Červená raketa na dvou kolech :)
IVECO Eurocargo E100
Octavia II 2.0FSi 4x4 LaK
Ford Transit Sněhurva
-
- Prudič
- Příspěvky: 1453
- Registrován: 01 bře 2007 16:31
- tel.:: 0
- Bydliště: Lomnice nad Popelkou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zástavba motoru MI16
Staci ti motorovej svazek s jednotkou mi16, puvodni elektrika gti muze zustat (pokud mas tri radkovou jednotku i v gti).
S prevodovkou nic delat nemusis, staci nasadit gti prevodovka a je to...
Ale to ze staci sundat 8v a nasadit 16v je teda fakt hodne lehkomyslne receno....
S prevodovkou nic delat nemusis, staci nasadit gti prevodovka a je to...
Ale to ze staci sundat 8v a nasadit 16v je teda fakt hodne lehkomyslne receno....
_____________________________________
každý velký býk byl jednou tele
každý velký býk byl jednou tele
- Dejvid
- Uživatel
- Příspěvky: 153
- Registrován: 09 říj 2008 15:42
- Skutečné jméno: David
- tel.:: 0
- Bydliště: Poděbrady
Re: Zástavba motoru MI16
Ale pak to je svezeníčko .
Kamarád měl GTi 1,9 8V s turbem (motor z 806 nebo experta). Taky to stojí za to.
Bohužel, geto už je po smrti.
Kamarád měl GTi 1,9 8V s turbem (motor z 806 nebo experta). Taky to stojí za to.
Bohužel, geto už je po smrti.
205 1.9 GTi, r.v. 1990 na ND
309 1.9 GTi 16V, r.v. 1990
309 1.9 GTi 16V, r.v. 1990
Re: Zástavba motoru MI16
Proc proboha prodluzovat drzak motoru ? Nic takoveho NENI potreba.
Co se elektriky tyka tak pokud pouzijes 8V elektriku s triradkovou jednotkou tak ti bude chybet (jak uz psal Shotgun jeden drat na volnobezny ventil).
To se Tebe ale netyka...pouzivas Mickovou elektriku ....takze pro zmenu ti bude chybet jeden drat pro kontrolni svetylko nizkeho tlaku oleje...a pak se musis vyhrat s konektory na propojeni motoroveho svazku se svazkem palubky...Ale neni to az takova hruza. na http://www.205gti.com v sekci download se da stahnout
*.xls soubor kde je v tabulce nazorne ukazano jake cislo dratu z mickoveho svazku patri na jaky drat na GTI elektrice palubky.....
Co se elektriky tyka tak pokud pouzijes 8V elektriku s triradkovou jednotkou tak ti bude chybet (jak uz psal Shotgun jeden drat na volnobezny ventil).
To se Tebe ale netyka...pouzivas Mickovou elektriku ....takze pro zmenu ti bude chybet jeden drat pro kontrolni svetylko nizkeho tlaku oleje...a pak se musis vyhrat s konektory na propojeni motoroveho svazku se svazkem palubky...Ale neni to az takova hruza. na http://www.205gti.com v sekci download se da stahnout
*.xls soubor kde je v tabulce nazorne ukazano jake cislo dratu z mickoveho svazku patri na jaky drat na GTI elektrice palubky.....
...jsou chvíle, kdy už to neřídíš...
...strmé řízení není potřeba, do zatáčky potřebuješ odvahu, ručku a krouťák ...
...strmé řízení není potřeba, do zatáčky potřebuješ odvahu, ručku a krouťák ...