pokec o článcích zde
Moderátor: rada
- Marda106
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1097
- Registrován: 10 led 2006 00:43
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Marek
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: pokec o článcích zde
No myslim si ze nas po zime prekvapi jestli s motorem provede to co nam povidal na sraziku jinak je fakt moc pekna takova zehlicka silnic jak je to cele nejake nizke jinak musim pochvalit doufam ze se priste na sraze sejdem zase a budu tam i zabakem..
<p style="text-align:center"><a href="http://cz.iq-test.eu/#206553" target="_blank">IQ Test českého národa 2009</a></p>
http://cz.iq-test.eu/#206553
Peugeot 206 1,1i - social edition na ježdění do prace
Peugeot 205 GTI Griffe - teď už není
Opel Vectra B 1,6 16V - fialova bestie idealni na zimu
http://cz.iq-test.eu/#206553
Peugeot 206 1,1i - social edition na ježdění do prace
Peugeot 205 GTI Griffe - teď už není
Opel Vectra B 1,6 16V - fialova bestie idealni na zimu
- maRas
- Uživatel
- Příspěvky: 172
- Registrován: 09 pro 2007 22:09
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: pokec o článcích zde
Shotgun : Pekne, barva docela nevidana , klidne se trochu rozepis, motor je cista serie ? Na prevodovku se sahlo ? Podvozek ?
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: pokec o článcích zde
no teda Láďo ta fotka s motorem na zemi a tou elektrikou okolo je fakt strašidelná a co svody už sou vyrobený?? jinak díky tomuhle autu sem se nakazil virem GTI
P.S. tem koberec si pěkně vypucoval ale ty látkový sedačky i přez svoje mouchy byli originálnější
P.S. tem koberec si pěkně vypucoval ale ty látkový sedačky i přez svoje mouchy byli originálnější
Re: pokec o článcích zde
TomGTi: prosim te, na kolik to kridlo prislo? JEste bych rad vedel, jestli se dela jen z karbonu, nebo je v nabidce i napr. plastove nebo laminatove a jestli je to univerzalni nebo primo na 205? Videl jsem to na par fotkach z ciziny a myslim, ze podobne jezdi i nejaka saxa u nas. Jako posledni vec by me zajimalo, jestli k tomu byl nejaky navod ohledne instalace a umisteni vuci odtokove hrane 3. dveri? KDyztak napis na ICQ.
Re: pokec o článcích zde
Kridlo NENI CELE Z KARBONU !!! Dela se samozrejme i celokarbonova verze ale tohle je cenove dostupnejsi reseni, kdy "boky" jsou z karbonu a stred je ze laminatu. Je to na fotkach docela dobre videt (prece by ten stred nestrikaly nejakou sedou barvou kdyby byl karbonovy :) ). Je to model primo na 205 (dela se na golfy a tusim i ty saxa). Navod k nemu neni prilozeny zadny (ono by do nej ani nebylo moc co napsat). Dosedaci plochy "boku" jsou tvarovany tak ze se kridlo presne usadi tam kam patri. Neni mozno jej posadit jinam.Cena byla neco kolem 5.800 vcetne DPH a dopravy z francie.
...jsou chvíle, kdy už to neřídíš...
...strmé řízení není potřeba, do zatáčky potřebuješ odvahu, ručku a krouťák ...
...strmé řízení není potřeba, do zatáčky potřebuješ odvahu, ručku a krouťák ...
Re: pokec o článcích zde
A ktera firma to vyrabi? Politecnic?
Re: pokec o článcích zde
jo presne
...jsou chvíle, kdy už to neřídíš...
...strmé řízení není potřeba, do zatáčky potřebuješ odvahu, ručku a krouťák ...
...strmé řízení není potřeba, do zatáčky potřebuješ odvahu, ručku a krouťák ...
Re: pokec o článcích zde
mi16boss: jake to budes nechavat delat svody? Nebylo by lepsi treba objednaz z U.K. od Magnexu nebo jine firmy?
Re: pokec o článcích zde
svody bude delat clovek co dela ramy a vyfuky na zavodni auta. takze by to melo fungovat-bude to system 4-2-1. No kdyby nekdo vyrabel svody do 205 s mickem pod kapotou tak by to samozrejme slo koupit treba v anglii. Ale zatim jsem na zadne nenarazil....teda narazil ale ne na takove ktere budou fungovat...JVetsina tech radoby ladenych svodu je moc kratka na to aby opravdu fungovaly. Nevim jestli jsi nekdy videl svody treba na kitove felicii, nebo treba na nejake s2000 (ted nemyslim hondu, ale rallyove specialy)...tyhle svody koncivaji az v tunelu nekde na urovni sedadel......
...jsou chvíle, kdy už to neřídíš...
...strmé řízení není potřeba, do zatáčky potřebuješ odvahu, ručku a krouťák ...
...strmé řízení není potřeba, do zatáčky potřebuješ odvahu, ručku a krouťák ...
- Shotgun
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 435
- Registrován: 07 črc 2006 16:24
- Skutečné jméno: Lada
- Bydliště: Praha
Re: pokec o článcích zde
vinorak:a co svody už sou vyrobený??
Ten to týden by měly bý hotový. Takže tak za 14 dní uvidíme jak to autu prospělo.
Ten to týden by měly bý hotový. Takže tak za 14 dní uvidíme jak to autu prospělo.
P205MI16 Weber 45 DCOE
- Shotgun
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 435
- Registrován: 07 črc 2006 16:24
- Skutečné jméno: Lada
- Bydliště: Praha
Re: pokec o článcích zde
maRas :motor je cista serie ? Na prevodovku se sahlo ? Podvozek ?
Motor je zatím čístá serie, ale už vymýšlím co snim. Na převodovku se sáhne přes zimu, bude skládaná teď momentálně schánim kolečka. Podvozek je upravený, ve předu snížený o 35mm se sportovními tlumiči od Kayabami se stavitelnou tuhostí.A zadek je taky od Kayabami se stavitelnou tuhostí,ale zatim my doma leží nebyl čas je namontovat.
Motor je zatím čístá serie, ale už vymýšlím co snim. Na převodovku se sáhne přes zimu, bude skládaná teď momentálně schánim kolečka. Podvozek je upravený, ve předu snížený o 35mm se sportovními tlumiči od Kayabami se stavitelnou tuhostí.A zadek je taky od Kayabami se stavitelnou tuhostí,ale zatim my doma leží nebyl čas je namontovat.
P205MI16 Weber 45 DCOE
- skardik
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 438
- Registrován: 13 srp 2008 21:03
- Rok narození: 1984
- Skutečné jméno: Jirka
- Bydliště: Hlavní město piva
- Kontaktovat uživatele:
Re: pokec o článcích zde
mi16boss: Jaká je výhoda powerflex silentbloku na držáku motoru??
Pažout 205 1.9 Rallye - MI16 :)
VW Passat Variant B5,5 2,5 V6 TDI 4motion - Prodáno
Suzuki TL 1000S, Powercommander + K&N + RP tuning exhaust - Červená raketa na dvou kolech :)
IVECO Eurocargo E100
Octavia II 2.0FSi 4x4 LaK
Ford Transit Sněhurva
VW Passat Variant B5,5 2,5 V6 TDI 4motion - Prodáno
Suzuki TL 1000S, Powercommander + K&N + RP tuning exhaust - Červená raketa na dvou kolech :)
IVECO Eurocargo E100
Octavia II 2.0FSi 4x4 LaK
Ford Transit Sněhurva
Re: pokec o článcích zde
jsou tvrdsi oproti seriovym
22. 11. 2006 zemřel ve své 205 MI16 Petr Mareš aka Jay, jeden z největších fandů 205Gti a nejlepší kámoš.
- Milhaus
- Club admin
- Příspěvky: 10058
- Registrován: 19 bře 2007 09:55
- Rok narození: 1984
- Skutečné jméno: Milan
- Bydliště: Býškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: pokec o článcích zde
a že se tak blbě ptám, proč je lepší tvrdší silentblok? Není to jedno?Hanz píše:jsou tvrdsi oproti seriovym
________
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
Re: pokec o článcích zde
Pri seslapnuti plynu se ti motor tak moc "nekrouti" v silentblocich, tudiz se v podstate rychleji prenese zaber z motoru do prevodovky a na kola. Podobne je to u silentbloku na podvozku - mas to pevneji ulozene, ramena apod. jsou opet pevneji ulozena - diky tomu je jakoby pevnejsi geometrie rizeni je presnejsi a odezva na volant rychlejsi.
Nevyhod je mensi komfort, a taky kdyz mas ten tvrdy silentblok motoru, nemel bys byt moc tlusty, protoze pak by se ti trepaly speky na tvarich a na brichu i pri volnobehu :)
Nevyhod je mensi komfort, a taky kdyz mas ten tvrdy silentblok motoru, nemel bys byt moc tlusty, protoze pak by se ti trepaly speky na tvarich a na brichu i pri volnobehu :)