asi je rozdil kde, jak a s čím jezdiš :) ... je jasné že na zavody tyhle gumy maji svuj vyznam ... ale pokud jezdim s dieslem denne do prace (školy) po okreskách a dalnicích tak si myslim že si vystačím s pneumatikama bežně dostupnýma ve většině pneuservisů. zas tak rychle nejezdím abych potřeboval v zatáčkách podržet a kdyz už tak se řídím zdravím rozumem a na normálních pneu neřežu vracečku ve 120mi16boss píše:Na bezne jedzeni FTZ TYPE RR .... ma homologaci pro silnicni provoz...narozdil od polozavodnich pneu znacek yokohama, kumho, avon ....je tohle pneu konstrukcne vychazejici ze zavodnich penumatik. Idealni volba pro ty co chteji jezdit na spickove pneumatice bez obav z bengacu. Jinak ve svete je hojne vyuzivana v rallycrossu ..v anglii na tom litaji rallycrossove xsary WRC a podobne monstra..a vyhravaji :)
Jasne nekdo bude operovat s nizsi zivotnosti...ale u takhle vykonnych pneumatik je zivotnost druhorada..Dulezita je funcnost...I kdyz verim tomu ze v nejtvrdsi smesi bude zivotnost FTZ RR hodne dobra a porad bude skvele fungovat proti konvencnim pneu...Smesi pouzivane na FTZ RR jsou identicke s temi, ktere se pouzivaji na ostatni zavodni pneu Silverstone...
Najde se urcite spousta odpurcu a nesouhlasnych reakci...Ja rikam ..kdo se na zavodni pneu nesvezl nevi o cem mluvi :)
jak řikam ... kdo to potřebuje tak to určitě využije ale my obyčejní "smrtelníci" si asi vystačíme se standartníma pneu