TomGTI píše:Pichy:ohledně GTička.Za prvé nemysli si že když koupíš dražší GTičko tak do něho nenasypeš hodně pěněz tak jako si tady myslí i většina ostatních členů.Klidně ti na autě za 50tis. může odejít motor a víme jak se s nimi zachází,kdo tyhle auta vlastní a kolik peněz tihle lidé mají na pozdější údržbu.Další věc je že ty dražší auta vypadají pěkně z venku ale po technické stránce jsou to stejné plečky jako ty rezavé.Nonpozink kaste bych se nebál,opravit se dají opravdu i horší věci.Navíc pokud je to tedy opravdu 1.9,jsi z Rožnova což jsme od sebe kousek a neviděl bych problém v tom zapůčit některé věci při řešení nějákého problému než aby jsi musel zbytečně zhánět či kupovat to či ono.Opačná stránka věci je že pokud si to auto budeš chtít dát do dobrého a spolehlivého stavu tak to bude něco stát,protože vždycky se může objevit něco nečekaného.
jasně tome, to chápu. já za auto momentálně víc jak dvacet nechci a ani dát nemůžu. souhlasím s tebou v tom, že investice do těchto aut, ať už stojí 5 nebo 50 tisíc je asi věčný boj, páč se tam toho sere vždycky docela dost. ale nechtěl jsi tím snad říct, že mám vzít tu bílou hujdu, že ne? já mám bohužel s nonpozink kastlí špatné zkušenosti a beru to u těchto aut jako zbytečný rizikový faktor navíc, když existuje i varianta s pozinkem. nepozinku se fakt docela bráním.
postupně jsem schopný po malých částkách investovat, ale když si vezmi například to bílé gti, tak tam k ceně musím připočíst jednorázovku deset litrů, abych to vůbec rozjel, což je pro mě neprůchozí. důležité je sehnat něco pojízdného a to postupně dávat do kupy.
a díky za nabídku výpomoci, určitě rád využiju, když bude třeba