![:fran: :fran:](./images/smilies/fran.gif)
Motor mám čistej, olej nekape...všechno spaluje...darebák.
Olej používám 10W 40
najeto skoro už 200 tis
Dá se s tím něco levně dělat nebo je lepší to už nechat tak jak to je?
Kdysy jsme měli 405tku byl to 2.0 a žrala 0,7L oleje/1000Km měla taky najeto kolem 200 000Km ja myslím že s tím asi nic levnýho neuděláš jediný co můžeš dělat tak lejt olej pokud ti to fakt neteče někde jinde a co vim tak otec má služební oktávku sice 1.6 a ted mela 200 000 Km a taky začíná žrat olej ale ne rozhodně tolikrenm píše:Kolik vám benziňáky tak žerou oleje...já to teď propočítal že asi tak 1litr na 1000 km což se mi zdá docela dost... zadní strana auta je vždycky černá jak kdybych tam měl vyvedenej komín![]()
Motor mám čistej, olej nekape...všechno spaluje...darebák.
Olej používám 10W 40
najeto skoro už 200 tis
Dá se s tím něco levně dělat nebo je lepší to už nechat tak jak to je?
krasna spotreba, heh..podla mna uz je to dost, za jeden interval vymeny vlastne minis dvojnasobne mnozstvo oleja - drahy spas :lol:renm píše:Kolik vám benziňáky tak žerou oleje...já to teď propočítal že asi tak 1litr na 1000 km což se mi zdá docela dost... zadní strana auta je vždycky černá jak kdybych tam měl vyvedenej komín![]()
Motor mám čistej, olej nekape...všechno spaluje...darebák.
Olej používám 10W 40
najeto skoro už 200 tis
Dá se s tím něco levně dělat nebo je lepší to už nechat tak jak to je?
tyjo ... známy to tak dělá na techhle motorech už x let a není žádný problem .. jinak olej tam mám HELIX DIESEL PLUS 10W-40 od Shellu ... motor mám XUD9 (DJZ) 94' ... najeto 150tis ...vyměna oleje my vyjde vždycky před zimou takže na ty kruto-mrazy dostane motor hezky nový mazání a myslim že je spokojenej .. spotřeba a celkové chování motoru je stejné v celém prubehu jedné olejové náplněpampalini píše:WoMec: kokso ty menis po 20000? ja bych sa toho bal...na kazdem menim po 8-9tis. maximalne
Hlavu kvůli tomu sundávat nemusíš.Jen sundáš vačku a zvedátka.U válce který budeš dělat dáš píst do hor.uvratě,takže ti ventily nespadnou dolů.Pak už jen pomocí přípravku vyndat pružiny a jseš na guferech.Práce na jedno odpoledne.vinorak píše:měl sem úplně to stejný. A jediný co s tim uděláš je, že dáš nový gufera na dříky ventilůStojí pár korun, ale musíš kvůli tomu sundat hlavu
Já to loni nechal dělat na svym (asi 4800Kč- Olej + chladící+ srovnání hlavy + všechna těsnění okolo hlavy) a spotřeba oleje je od té doby tak půl litru za 10000 km