Co chysta-Je....
- Červený Tom
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1032
- Registrován: 24 led 2006 22:35
- Rok narození: 1980
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
V pohodě už jsem si pěkně početl a podíval.Tak ti držím palce at ti to vše pracuje tak jak má :lol: :lol: TOM
TOM ala "205, un sacré numéro". "Drive Of Your Life"
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
- Červený Tom
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1032
- Registrován: 24 led 2006 22:35
- Rok narození: 1980
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Copak se stalo????Ps.Posílal jsi ty prahy????Zapomněl jsem ti odepsat a až dnes jsem si vzpomněl že jsi mě psal :lol: :lol: TOM
TOM ala "205, un sacré numéro". "Drive Of Your Life"
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
- Červený Tom
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1032
- Registrován: 24 led 2006 22:35
- Rok narození: 1980
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Tak to je pěkná smůla :? Ale určitě se dočkáš.Ps.Držím palce ať je to co nejdřív :lol: :lol: TOM
TOM ala "205, un sacré numéro". "Drive Of Your Life"
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
ano odbrždovalo se ale jelikož se zkoušelo upravované saní tak se to nepodařilo dle očekavaní.Jerry205 píše:Jehliku dneska je 31.3.2006 a momentálně je 12:53 a já jsem nadrženej jako prvnička na jeden graf .... kde ho máš
Takže na autě se stale pracuje a nema smysl tu davat nějake zaznamy z napul udělaneho auta,vyskytlo se par technickych problemu ktere jsou v řešení.Zasadni upravy jsou hotove, již se musi vychytat mouchy a vše dohromady sladit.Každe tak to upravene auto je svym zpusobem original.
Takže se musi k tomu přistupovat tak jak praví přisloví DVAKRAT MĚŘ JEDNOU ŘEŽ a nic se nesmí zbytečně uspěchat,protože každe šlapnutí vedle muže mit važne negativni dusledky.
Takze,nakolko sa neodbrzdilo tolko,aby bol majitel/Jehlix spokojny,tak musim ako autor projektu zaujat tiez stanovisko.JEHLIK píše:ano odbrždovalo se ale jelikož se zkoušelo upravované saní tak se to nepodařilo dle očekavaní.Jerry205 píše:Jehliku dneska je 31.3.2006 a momentálně je 12:53 a já jsem nadrženej jako prvnička na jeden graf .... kde ho máš
Takže na autě se stale pracuje a nema smysl tu davat nějake zaznamy z napul udělaneho auta,vyskytlo se par technickych problemu ktere jsou v řešení.Zasadni upravy jsou hotove, již se musi vychytat mouchy a vše dohromady sladit.Každe tak to upravene auto je svym zpusobem original.
Takže se musi k tomu přistupovat tak jak praví přisloví DVAKRAT MĚŘ JEDNOU ŘEŽ a nic se nesmí zbytečně uspěchat,protože každe šlapnutí vedle muže mit važne negativni dusledky.
Jehlix v dobrej viere kupil kratke sanie resp skratene,pretoze mu bolo povedane pri kupe,ze motor sice trochu strati spodok,ale nebolo to tak celkom pravda,pretoze nas odhad,cela krivka sa posunula smerom hore o cca +1.850ot,a to je dost,tymto posunom o 1.850ot by mal mat motor max vykon v PS okolo 8.450ot a max krutiaci moment okolo 8.050ot.Je viac nez jasne,ze motor bez dalsich uprav,by taketo tocky nevydrzal.Takze bude nasledovat vratenie povodneho sania na motor a myslim si,ze vysledok sa dostavi.
PS Tu je odkaz na vysledok s brzdy na P205 a presne podla tohto vzoru sa robilo aj Jehlixove auto,tu si mozete pozriet,ako je to ked sa to vsetkko posunie o tych 1.850ot
http://fotky.azet.sk/fotka.phtml?i9=588 ... ft=6987757