Peugeot story: 1.4 XS
- whiler
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 12 srp 2008 08:01
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Adam Pavelka
- tel.:: 0
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Peugeot story: 1.4 XS
Takže jak bych začal. 19.8.08 jsem si našel inzerát znějící“ prodám P205 1.4 XS,skvělý stav,pozink,rv.1990,TK EM -> 9/09,najeto 190tis km cena:18000,- „
Tak po několika zklamáních se jelo do PHY s pocitem,že dnes už to snad vyjde.Přijedu a vítá mě mladý vysoký muž z vesnice, evidentně autům dost rozumněl,dal mi doklad o tom že byli dělány rozvody,tak jsem si auto zběžně prohlédl,nikde nerezlo,optám se na uniky kapalin,řekl nějákej malej únik tam asi bude,přeci jen je to dědeček(tak jsem si řekl nic nezakrývá a aspon to řekne narovinu),řeknu okej a s pomocí mýho znalejšího otce sme to prohlédly.Jevilo se v klidu a tak sme jeli.Překecali jsme ho na 15k Kč bez speedlinů který na fotkách inzerátů byli.No první věc cca po 3 dnech co mi začla vrtat hlavou,dost hodně čoudí výfuk,ajaj to bude těsnění pod hlavou,ihned jsem jel ke kámošovi do servisu jestli bychom to společnými silami nemohli povyměňovat. Nyní to začne. Tak sme si tak rozebírali načež jsem v pozdních hodinách večerních jel domu bez sebevětších zjištění(kromě těsnění pod hlavou) druhý den ráno se vzbudím a na mobilu SMS (písty,ventily,zbrousit hlavu,pístní kroužky,gumičky na klikovku,těsnění pod hlavou+šrouby,kulisa řazení,spojka PS: hodně štěstí a peněz.)
Ani by jste nevěřili jak rychle jsem se vzbudil.No tak se začlo,jel jsem do ELITU kde mám 30% slevu a už se nakoupilo,nákupní cena součástek cca 9000Kč a hned se jelo na dílnu.Předal jsem to Standovi a začlo se makat,jelikož je to můj dobrej kámoš tak mě v tom nenechal a naučtoval jen těsnění čistění hlavy a zabroušení ventillů(3000kč) .takže oprava vyšla na 12000 Kč .Což mě trochu zklamalo->nikdy nevěřte inzerátům.Další věcí co mě rovnou udělali jsou silentbloky motoru.v plánu mám spojku(vánoční dárek),která už má dost silně po sezóně, silentbloky ramen + čepy a brzdové kotouče + destičky.Rezonátor + přestavt výfuk(přechůdce to pěkně zprasil)To by mělo bejt asi vše po technický stránce.Dnes jsem si dodělal ALARM na DO a od jara doufám bude moci začít úprava pohodlí ,sedačky GTI,kanáldekly,xenonáda,folie a to asi bude stačit,prozatím.Už nyní jsem rozhodnutej že mazlika neprodám->nikdy bych nedostal tolik kolik jsem do toho naházel a kolik dřiny to stálo.
Zde přikládám nějaké foto:
a tady třešnička-> virtuál tuning :-P
Tak po několika zklamáních se jelo do PHY s pocitem,že dnes už to snad vyjde.Přijedu a vítá mě mladý vysoký muž z vesnice, evidentně autům dost rozumněl,dal mi doklad o tom že byli dělány rozvody,tak jsem si auto zběžně prohlédl,nikde nerezlo,optám se na uniky kapalin,řekl nějákej malej únik tam asi bude,přeci jen je to dědeček(tak jsem si řekl nic nezakrývá a aspon to řekne narovinu),řeknu okej a s pomocí mýho znalejšího otce sme to prohlédly.Jevilo se v klidu a tak sme jeli.Překecali jsme ho na 15k Kč bez speedlinů který na fotkách inzerátů byli.No první věc cca po 3 dnech co mi začla vrtat hlavou,dost hodně čoudí výfuk,ajaj to bude těsnění pod hlavou,ihned jsem jel ke kámošovi do servisu jestli bychom to společnými silami nemohli povyměňovat. Nyní to začne. Tak sme si tak rozebírali načež jsem v pozdních hodinách večerních jel domu bez sebevětších zjištění(kromě těsnění pod hlavou) druhý den ráno se vzbudím a na mobilu SMS (písty,ventily,zbrousit hlavu,pístní kroužky,gumičky na klikovku,těsnění pod hlavou+šrouby,kulisa řazení,spojka PS: hodně štěstí a peněz.)
Ani by jste nevěřili jak rychle jsem se vzbudil.No tak se začlo,jel jsem do ELITU kde mám 30% slevu a už se nakoupilo,nákupní cena součástek cca 9000Kč a hned se jelo na dílnu.Předal jsem to Standovi a začlo se makat,jelikož je to můj dobrej kámoš tak mě v tom nenechal a naučtoval jen těsnění čistění hlavy a zabroušení ventillů(3000kč) .takže oprava vyšla na 12000 Kč .Což mě trochu zklamalo->nikdy nevěřte inzerátům.Další věcí co mě rovnou udělali jsou silentbloky motoru.v plánu mám spojku(vánoční dárek),která už má dost silně po sezóně, silentbloky ramen + čepy a brzdové kotouče + destičky.Rezonátor + přestavt výfuk(přechůdce to pěkně zprasil)To by mělo bejt asi vše po technický stránce.Dnes jsem si dodělal ALARM na DO a od jara doufám bude moci začít úprava pohodlí ,sedačky GTI,kanáldekly,xenonáda,folie a to asi bude stačit,prozatím.Už nyní jsem rozhodnutej že mazlika neprodám->nikdy bych nedostal tolik kolik jsem do toho naházel a kolik dřiny to stálo.
Zde přikládám nějaké foto:
a tady třešnička-> virtuál tuning :-P
Naposledy upravil(a) whiler dne 23 pro 2008 10:08, celkem upraveno 1 x.
205 XS 1.4 55kW, Remus to je Rámus,
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot story: 1.4 XS
hezký Mužu jeden dotaz? Proř chceš sedačky z gti, když XS má stejné akorát jenom látkové? Jako třeba moje z 1.6 gti
- whiler
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 12 srp 2008 08:01
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Adam Pavelka
- tel.:: 0
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot story: 1.4 XS
seděl jsem v GTI a ty nejsou tak debilně měkký jako ty XS,mě to hrozně sere vystoupím a mám záda jak kdybych si do nich strčil pravítko.
205 XS 1.4 55kW, Remus to je Rámus,
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot story: 1.4 XS
tak to chápu, to buď rád že si neseděl v mích původních neanatomických, to mě bolely záda už po půl hodině Jinak ty co mám v Griffe jsou ještě tvrdší než ty z 1.6 gti co mám v autě
- whiler
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 12 srp 2008 08:01
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Adam Pavelka
- tel.:: 0
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot story: 1.4 XS
nejvíc se mi líběj ty indiany,ale to za rozumný pěníz asi neseženu(chudý student),horší je že mám totálně rozebranou palubku momentálně a plasty a jsem zvědavej jak to dám dohromady,no dnes mám co dělat,tolik šroubků,to frantíci mocnevymyselli :-P
205 XS 1.4 55kW, Remus to je Rámus,
- LukasGT
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 271
- Registrován: 06 čer 2008 17:53
- Rok narození: 1988
- Skutečné jméno: Lukas
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot story: 1.4 XS
Ahoj vypada pekne ma peknou masku nani ja jsem si pred rokem koupil 205 ale 1.6 jednobodovku GT je ctyrdvirko no jak to tet udelali stim prihlaseni tak se mi to taky nevyplati prodavat sem si na to koupil 15kola a chci v lete sehnat 1.9 GTičko a predelat to.Lukaswhiler píše:nejvíc se mi líběj ty indiany,ale to za rozumný pěníz asi neseženu(chudý student),horší je že mám totálně rozebranou palubku momentálně a plasty a jsem zvědavej jak to dám dohromady,no dnes mám co dělat,tolik šroubků,to frantíci mocnevymyselli :-P
Peugeot 205GT1.6 66Kw
Peugeot 205 GTi 1.9 74kw už zněj zbylo par věcí :-)
Yamaha YZ426F 2001
Seat Ibiza 1.9 Tdi Gt AFN 81kw
Prodej náhradních Dílů VW Seat Audi
Peugeot 205 GTi 1.9 74kw už zněj zbylo par věcí :-)
Yamaha YZ426F 2001
Seat Ibiza 1.9 Tdi Gt AFN 81kw
Prodej náhradních Dílů VW Seat Audi
- whiler
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 12 srp 2008 08:01
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Adam Pavelka
- tel.:: 0
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot story: 1.4 XS
-------------------------------------------------------------------------------------------------
30.12---> videjko s uřízlým koncem vejfuku na youtube... :)
http://uk.youtube.com/watch?v=r5dHuHK0nxo
zde foto pažoutka při večíru :)
nové podsvícení budíků a pedálů
30.12---> videjko s uřízlým koncem vejfuku na youtube... :)
http://uk.youtube.com/watch?v=r5dHuHK0nxo
zde foto pažoutka při večíru :)
nové podsvícení budíků a pedálů
205 XS 1.4 55kW, Remus to je Rámus,
- LukasGT
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 271
- Registrován: 06 čer 2008 17:53
- Rok narození: 1988
- Skutečné jméno: Lukas
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot story: 1.4 XS
co ti sviti na ty nohy neon???
Peugeot 205GT1.6 66Kw
Peugeot 205 GTi 1.9 74kw už zněj zbylo par věcí :-)
Yamaha YZ426F 2001
Seat Ibiza 1.9 Tdi Gt AFN 81kw
Prodej náhradních Dílů VW Seat Audi
Peugeot 205 GTi 1.9 74kw už zněj zbylo par věcí :-)
Yamaha YZ426F 2001
Seat Ibiza 1.9 Tdi Gt AFN 81kw
Prodej náhradních Dílů VW Seat Audi
- whiler
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 12 srp 2008 08:01
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Adam Pavelka
- tel.:: 0
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot story: 1.4 XS
no to neni neon,jsou to takový světýlka z glbusu co jsem dostal jakoby zářivky to jsou UV....no tak jsem to trochu přestavěl a dal to na světla...takže se světlama se mi to rozzsvicí :)LukasGT píše:co ti sviti na ty nohy neon???
205 XS 1.4 55kW, Remus to je Rámus,
- LukasGT
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 271
- Registrován: 06 čer 2008 17:53
- Rok narození: 1988
- Skutečné jméno: Lukas
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot story: 1.4 XS
aha tak to je pekny ja mam podsviceny budiky modre a ovladace na topeni modre takovima diodovima paskama
Peugeot 205GT1.6 66Kw
Peugeot 205 GTi 1.9 74kw už zněj zbylo par věcí :-)
Yamaha YZ426F 2001
Seat Ibiza 1.9 Tdi Gt AFN 81kw
Prodej náhradních Dílů VW Seat Audi
Peugeot 205 GTi 1.9 74kw už zněj zbylo par věcí :-)
Yamaha YZ426F 2001
Seat Ibiza 1.9 Tdi Gt AFN 81kw
Prodej náhradních Dílů VW Seat Audi
- whiler
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 12 srp 2008 08:01
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Adam Pavelka
- tel.:: 0
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot story: 1.4 XS
Dnes nastala chvíle pro opravu výfuku,nezbylo než poprosit souseda a propůjčení garáže a už se šlo na věc,místo katalizátoru přišlo kolínko s rezonátorem.Všechno nasměrovat,autogenem naohejbat,nasadit, utáhnout a je na místě,zvuk je celkem znateleně lepší,ale určitě by to bylo ještě lepší se sportovním posledním dílem,kterej nemám.I tak jsem ale celkem spokojenej.
205 XS 1.4 55kW, Remus to je Rámus,
- whiler
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 12 srp 2008 08:01
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Adam Pavelka
- tel.:: 0
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot story: 1.4 XS
tak se musím pochlubit,nová spojka na místě,koupil jsem si spojku Sachs a nemůžu si to ted vynachválit,pedál se mačká lehounce,zabírá to čistě a krásně,jen jsem se musel zase učit jezdit,když mi předtím spojka zabírala na hoře a prokluzovala...jede to hrozně krásně,doufám že to ted hend někde nerozštípu...
205 XS 1.4 55kW, Remus to je Rámus,
- whiler
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 12 srp 2008 08:01
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Adam Pavelka
- tel.:: 0
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peugeot story: 1.4 XS
to mě donutilo napsat takovej menší blog,vlastně už si neni na co stěžovat,až na ty nárpavy.Kluci z party mi říkaj nejdražší peugeot ve střední evropě,ale to neviděli co do těch aut cpete vy,že to sumasumárum vyjde všem na stejno...
No kdo si už někdy četl moje příspěvky pod tímhle topicem,tak může zjsitit,že mám motor v 99% stavu,spojka sachs je víc než zlato,zabírá krásně čistě,říkal jsem si,když už tak už a nedopustil jsem aby jakejkoliv motorovej díl byl starline,protože všichni víme co je to starline,bud bez problému a nebo ihned výser.ted už mi jen zbejvají upravy co se týče jízdních vlastností,to znamená silentbloky v na předku,celá zadní náprava nejlépe,a poslední díl výfuku,na jaře vzít flexou malinké kousky rzi co se mi přes zimu udělali u dveří musej ihned pryč,nárazníky sundat a nandat( tím je kladena otázka jestli někdo ví jak jsem nasazený a přichycený spoilery,jak přední tak zadní a rovnou díky moc za odpověď) no a auto je fešnost sama.jaro by to chtělo speedline kola rovnou s letním obutím,neni kam spěchat.99%stav motoru jsem napsal s tím,že jedno procento mu bude vždy chybět,100% má motor jen když vyjede z továrny. všechno prozatím funguje jak má,jediný co mi trochu dělá problém je že kdžy zapnu více spotřebičů klesnou otáčky,tady se mi nabízí otáčka jeslti je to jenom ručička a nebo fakt motoru klesnou otáčky(časem vyřeším).No a z běhu na extra dlkouho trat se ted stala 1500stovka která už se dá celkem snadno vyřešit,auto mě vyšlo na pořádný peníze,za který bych měl dnešs už jinýho mazla,ale pežotka je pežotka
počtejme(písty + kroužky + ventily + vyfoukání výbrus hlavy + těsnení veškerý + výfuk(rezonátor) + spojka + kotouče a destičky na předku) no jedná se o pěknou sumičku cca 20 000 kč jež už padlo za obět tajtomu dědkovi zlatýmu...ale nelituju... :)
No kdo si už někdy četl moje příspěvky pod tímhle topicem,tak může zjsitit,že mám motor v 99% stavu,spojka sachs je víc než zlato,zabírá krásně čistě,říkal jsem si,když už tak už a nedopustil jsem aby jakejkoliv motorovej díl byl starline,protože všichni víme co je to starline,bud bez problému a nebo ihned výser.ted už mi jen zbejvají upravy co se týče jízdních vlastností,to znamená silentbloky v na předku,celá zadní náprava nejlépe,a poslední díl výfuku,na jaře vzít flexou malinké kousky rzi co se mi přes zimu udělali u dveří musej ihned pryč,nárazníky sundat a nandat( tím je kladena otázka jestli někdo ví jak jsem nasazený a přichycený spoilery,jak přední tak zadní a rovnou díky moc za odpověď) no a auto je fešnost sama.jaro by to chtělo speedline kola rovnou s letním obutím,neni kam spěchat.99%stav motoru jsem napsal s tím,že jedno procento mu bude vždy chybět,100% má motor jen když vyjede z továrny. všechno prozatím funguje jak má,jediný co mi trochu dělá problém je že kdžy zapnu více spotřebičů klesnou otáčky,tady se mi nabízí otáčka jeslti je to jenom ručička a nebo fakt motoru klesnou otáčky(časem vyřeším).No a z běhu na extra dlkouho trat se ted stala 1500stovka která už se dá celkem snadno vyřešit,auto mě vyšlo na pořádný peníze,za který bych měl dnešs už jinýho mazla,ale pežotka je pežotka
počtejme(písty + kroužky + ventily + vyfoukání výbrus hlavy + těsnení veškerý + výfuk(rezonátor) + spojka + kotouče a destičky na předku) no jedná se o pěknou sumičku cca 20 000 kč jež už padlo za obět tajtomu dědkovi zlatýmu...ale nelituju... :)
205 XS 1.4 55kW, Remus to je Rámus,
- Phate
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1235
- Registrován: 11 dub 2008 11:27
- Rok narození: 1988
- Skutečné jméno: David
- Bydliště: Králův Dvůr u Berouna, momentálně UH
Re: Peugeot story: 1.4 XS
No já bych to řekl poněkud jinak... 100%ní neni žádnej motor, ani ten z továrny, maximálě těch 99%... Jelikož už když vyjeze z továrny, tak nepracuje ve 100% čistém prostředí, takže asi tak...:-) Ale jinak chválim...pěkný autíčko...
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Peugeot story: 1.4 XS
no nic si z toho nedělej, já si píšu co sem kdy dělal na svojí 1.1 a za těch 5 a půl roku to je asi 35000 a to jenom v ceně dílů Jen tak letmo: obě poloosy, čepy, ramena, zadní náprava, spojka, kompletní brzdový vedení, rozvody, přetěsnění hlavy, 2x kotouče a desky atd.... ale nelituju